Leukquote:
Met andere club hadden we er een in oktober, en met deze een maand in het gemeentehuisquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:02 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Leuk
hoop dat de fotoclub waar ik mij heb aangemeld ook exposities doet, lijkt mij leuk om eens ergens te hangen met een foto van mij haha. een andere club in Almere exposeert elk jaar in het stadhuis, maar daar heb ik een minder goed gevoel bij
Ja dat sowieso denk dat ik maar met een omweg naar de action ga fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een rondje fietsen is ook een doel. Plak er anders een minimaal aantal km's aan?
Naar een terrasje ergens, koffie en weer terugquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gezellig, jammer dat de helft ziek is.
Ik ben aan het bedenken waarvoor ik kan gaan fietsen. Ik wil graag een stukje fietsen alleen dan niet een rondje wil wel een doel hebben
Accepteren dat dat niet altijd goed mogelijk is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Wat kan je het beste doen tegen tegenlicht als je fotos van een ruimte moet maken? hdr foto er van maken?
Binnen en buiten moeten dus alle 2 goed belicht zijn op 1 foto
Neh, gezellig alleen op een terrasjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar een terrasje ergens, koffie en weer terug
Tja, denk als ik dat als argument geef mijn baas het niet echt een goede reden vindquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Accepteren dat dat niet altijd goed mogelijk is.
Fiets hierheenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Neh, gezellig alleen op een terrasje![]()
Maar ik ga straks naar de action toe had ik al bedacht
Haha sowieso wanneer gaan we glow golfen met zijn alle :pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Fiets hierheengenoeg kilometers, doen we een terrasje en ga je met de trein terug
Als je het dan maar wel uit je hoofd laat om er een onfatsoenlijk tonemapping over heen te gooienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef over_hedge het volgende:
Wat kan je het beste doen tegen tegenlicht als je fotos van een ruimte moet maken? hdr foto er van maken?
Binnen en buiten moeten dus alle 2 goed belicht zijn op 1 foto
Dat vind ik echt heel lelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als je het dan maar wel uit je hoofd laat om er een onfatsoenlijk tonemapping over heen te gooien
Exposure blending met de Enfuse plug-in in Lightroom.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja, denk als ik dat als argument geef mijn baas het niet echt een goede reden vindMoet het nog wel een beetje kunnen onderbouwen. Maar het zo eens op kantoor proberen met hdr foto er van maken. Volgens mij kom je dan een heel eind.
Die zijn bijna allemaal geen optiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef Ener-G het volgende:
HDR, ND filter folie op de ramen plakken, alle verlichting in de ruimte vol aan zetten, flitsen (lastig/duur), wachten totdat het wat donkerder wordt buiten?
Tnxs, ik ga eens googlen. Al klinkt het (zonder nog op gekeken te hebben) Beetje als gewoon meerdere foto`s maken en die samenvoegen? Hdr dus?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Exposure blending met de Enfuse plug-in in Lightroom.
Wachten tot het wat donkerder wordt is nu een goede optie. Zo rond 18u30/19u. Moet je het wel deze week doen voordat het zomertijd wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef Ener-G het volgende:
HDR, ND filter folie op de ramen plakken, alle verlichting in de ruimte vol aan zetten, flitsen (lastig/duur), wachten totdat het wat donkerder wordt buiten?
Ja, behalve als je maar 2 uur toegang hebt tot de locatie in de ochtend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wachten tot het wat donkerder wordt is nu een goede optie. Zo rond 18u30/19u. Moet je het wel deze week doen voordat het zomertijd wordt.
Ik wilde straks al langs komen lopen om te spiekenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een pak heb ik nog nooit aangehad.
een uniform dan wel jarenlang
Ik loop dus wel in pakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik wilde straks al langs komen lopen om te spieken
Ja, zeg, kom maar hierheenquote:
M'n uniformtijd is voorbij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik wilde straks al langs komen lopen om te spieken
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
M'n uniformtijd is voorbij.
(nationale fietsshirtjes draag ik wel nog vaker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |