Dat dus!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is in ieder geval bijna weekend.
Daar hoef ik gelukkig niet in te lopen. 1x een baan gehad waar ik constant met een stropdas aan het vechten was. Dan liet ik hem ook in die knoop zitten maar als ie dan eens gewassen was moest ik hem toch echt opnieuw knopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:44 schreef kanovinnie het volgende:
Het is vandaag in pak naar je werk dag. Wat een gedoe zo 's ochtends vroeg
ik heb geen stropdas hoor. Ik ga vandaag mee naar een leverancier die aan het prutsen is. Dus mijn collega's grapte dat ik in pak moest. En tsja, dan moet dat maarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar hoef ik gelukkig niet in te lopen. 1x een baan gehad waar ik constant met een stropdas aan het vechten was. Dan liet ik hem ook in die knoop zitten maar als ie dan eens gewassen was moest ik hem toch echt opnieuw knopen.
Ik bedoel dezequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
maar we bedoelen vast een ander filmpje
Ik bedoelde een oudequote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik bedoel deze
http://petapixel.com/2014(...)oy-photography-snob/
Weekendje met scouting wegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:41 schreef Mironda90 het volgende:
Goedemorgen!! Bijna weekendHier nog plannen?
Gezellig, jammer dat de helft ziek is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:08 schreef Mironda90 het volgende:
ik heb morgen een vriendenavond maar de helft is ziek... volgens mij heerst er wat.. verder niet veel plannenja, zwemmen/hardlopen/fietsen
Een rondje fietsen is ook een doel. Plak er anders een minimaal aantal km's aan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gezellig, jammer dat de helft ziek is.
Ik ben aan het bedenken waarvoor ik kan gaan fietsen. Ik wil graag een stukje fietsen alleen dan niet een rondje wil wel een doel hebben
Moguhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:41 schreef Mironda90 het volgende:
Goedemorgen!! Bijna weekendHier nog plannen?
Heb je nog wel een sociaal leven?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:58 schreef Uncle het volgende:
Vanavond Headhunterz, morgen Electric Run, zondag Backstreet boys.
Die sluiter draait overuren
Jaren terug een uniform gehad waar een stropdas bijgeleverd werd. Dat uniform werd uiteraard jaren later weer vervangen. Leverde ik de stropdas in, nog in de fabrieksverpakking.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar hoef ik gelukkig niet in te lopen. 1x een baan gehad waar ik constant met een stropdas aan het vechten was. Dan liet ik hem ook in die knoop zitten maar als ie dan eens gewassen was moest ik hem toch echt opnieuw knopen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jaren terug een uniform gehad waar een stropdas bijgeleverd werd. Dat uniform werd uiteraard jaren later weer vervangen. Leverde ik de stropdas in, nog in de fabrieksverpakking.
Sociawatte?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je nog wel een sociaal leven?
Nee, echt tof man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |