Halverwege Utrecht dacht ik ineens weer terug aan die kraan en besefte dat ik mijn DCS vergeten was om even wat plaatjes van de afbraak van de kraan te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Binnenkort gaat die torenkraan weg. Het zou zomaar kunnen dat het bezoekje daarmee te maken heeft.
Edit: dat had je zelf ook al door
Ze zijn het weekend aan de gang geweest inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 13:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Halverwege Utrecht dacht ik ineens weer terug aan die kraan en besefte dat ik mijn DCS vergeten was om even wat plaatjes van de afbraak van de kraan te maken.
Geen ramp, toen ik aankwam vanmorgen was ie al verdwenen
Ik verwacht dat nog vanmiddag de rust weder zal kerenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ze zijn het weekend aan de gang geweest inderdaad
Ik heb er ook voor moeten werken.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef Nalbandian het volgende:
Kunnen we geen inzamelingsactie starten voor de aanschaf van een camera?
Misschien maar goed dan dat je er niks van voelt.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou het doet eigenlijk vrijwel geen pijn. Dat vind ik het vreemde. Maar wel nog klein beetje dik maar vooral erg paars. Ziet er echt heel sexy uit.
Dan laten we hem er toch ook voor werkenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er ook voor moeten werken.
Lees even de Geneefse conventies na of dat wel binnen de mensenrechten valtquote:Op maandag 31 maart 2014 13:53 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
.... Een dag mee laten lopen als assistent van Susteren...
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had gister bijna een botsing. Bij mijn vriendin in die buurt heb je van die wegen door een bos heen. En dat is niet breed genoeg voor 2 auto`s + fietsers. En we kwamen bij de bocht aan. Is er een 1 over andere gek fietsers aan het inhalen in een bocht. Wij konden nog net klein beetje op zij. En die auto moest de fietsers de berm in drukken anders waren we echt vol tegen elkaar gereden. Debielen die in bochten inhalen
Dan hoop ik altijd dat zo iemand dat ooit eens in Frankrijk probeert onder de ogen van de politie. Zijn vakantie kan dan erg lang gaan duren.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had gister bijna een botsing. Bij mijn vriendin in die buurt heb je van die wegen door een bos heen. En dat is niet breed genoeg voor 2 auto`s + fietsers. En we kwamen bij de bocht aan. Is er een 1 over andere gek fietsers aan het inhalen in een bocht. Wij konden nog net klein beetje op zij. En die auto moest de fietsers de berm in drukken anders waren we echt vol tegen elkaar gereden. Debielen die in bochten inhalen
Dat kan idd ook nogquote:Op maandag 31 maart 2014 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iemand van DPZ
Zat dit weekend weer UMF Miami te kijken. Blijft er eentje voor mijn wishlist...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuw festival erbij
Wordt nog een drukke zomer zo.
Ja dikke fissaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:16 schreef freud het volgende:
[..]
Zat dit weekend weer UMF Miami te kijken. Blijft er eentje voor mijn wishlist...
Had Hardwell er aan moeten houden op Extrema 2 jaar geleden. Had wedje gelegd dat hij Tiesto zou opvolgen als nr1. Als dat lukte, zou hij pers regelen op UMFquote:
UMF praten en dan Hardwell denkenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:31 schreef freud het volgende:
[..]
Had Hardwell er aan moeten houden op Extrema 2 jaar geleden. Had wedje gelegd dat hij Tiesto zou opvolgen als nr1. Als dat lukte, zou hij pers regelen op UMF
Altijd goed, een volle boekenkast!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo nieuwe boekjes besteld en een nieuwe boekenkast begint nu echt te dringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |