Is ' ie al gesignaleerd dan vandaag?quote:Op maandag 31 maart 2014 07:22 schreef Uncle het volgende:
4 verkeersdoden gisteren waaronder 3 motorrijders...
gelukkig leeft onze Isdatzo nog
Ik had gister bijna een botsing. Bij mijn vriendin in die buurt heb je van die wegen door een bos heen. En dat is niet breed genoeg voor 2 auto`s + fietsers. En we kwamen bij de bocht aan. Is er een 1 over andere gek fietsers aan het inhalen in een bocht. Wij konden nog net klein beetje op zij. En die auto moest de fietsers de berm in drukken anders waren we echt vol tegen elkaar gereden. Debielen die in bochten inhalenquote:Op maandag 31 maart 2014 07:22 schreef Uncle het volgende:
4 verkeersdoden gisteren waaronder 3 motorrijders...
gelukkig leeft onze Isdatzo nog
Het gewenningspunt moet voor mij nog komen als ik de zon onder zie gaan en het idee krijg om maar eens naar huis te gaanquote:
Je zou maar een hekel aan muziek hebbenquote:Op maandag 31 maart 2014 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuw festival erbij
Wordt nog een drukke zomer zo.
Dan zou ik ook wat anders doenquote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je zou maar een hekel aan muziek hebben
Daarom is het ook zo leuk om iets te doen waarbij zo ongeveer je hele wereld gecombineerd wordtquote:
Als ik dit lees zou ik bijna denken dat je bij teleperformance werkt :pquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats. Ik kon vorige week de dikke auto's zo zien voorrijden bij de Tefaf.
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ograaf_in_G-W__.html
Nou vrijdag deed mijn dom doen wel zeerquote:
Bijna is niet helemaal maar kan wel verdomd zeer doen. Beterschap.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vrijdag deed mijn dom doen wel zeerbijna mijn kleine teen gebroken. Hij is nu nog helemaal paars.
Nou het doet eigenlijk vrijwel geen pijn. Dat vind ik het vreemde. Maar wel nog klein beetje dik maar vooral erg paars. Ziet er echt heel sexy uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal maar kan wel verdomd zeer doen. Beterschap.
Hoe is het met je camera jacht?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:26 schreef J03llV het volgende:
Goedemorgen, hoe is het met de FOT!ers? Vandaag een dagje vrij, heerlijk!
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:48 schreef Nalbandian het volgende:
Kunnen we geen inzamelingsactie starten voor de aanschaf van een camera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |