en ik, ik zit aan de zonkant. De Franstaligen klagen dan weer over kouquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier zomerkleding tijd, zo heet op de vloer
lol, kijk je uit op de inham? of op de parkeerplaats?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
en ik, ik zit aan de zonkant. De Franstaligen klagen dan weer over kou
Op de parkeerplaats. Ik kon vorige week de dikke auto's zo zien voorrijden bij de Tefaf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, kijk je uit op de inham? of op de parkeerplaats?
daar kijk ik ook op jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats. Ik kon vorige week de dikke auto's zo zien voorrijden bij de Tefaf.
Damnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef andreas612 het volgende:
Conjo, fucking 11 uur wachten op t vliegveld
Vlindertuin, kaktus-oase, ...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Singapore, vliegtuig vertrekt morgenochtend ipv vanaaf
K heb kleren aan voor 18 graden.. T is hier 32, ga dus echt niet die vlindersauna inquote:
Ik zit zelf veilig achter de tralies glas dus dat gaat wel lukken denk ikquote:
Vraag het ze. Je kan nog best veel voor elkaar krijgen met vragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zit zelf veilig achter de tralies glas dus dat gaat wel lukken denk ik
Toch werkt dit soort uithetraamkijkmomentjes vaak wel om het besef te kweken dat je eigen werk nog zo beroerd niet is
Dat geldt dubbel als het regent en je even een paar minuutjes naar zo'n bouwput kijkt vanuit je droge kantooromgeving
al moet gezegd zijn dat als ze me aanboden om eens een paar plaatjes vanaf die kraan te maken ik geen seconde zou aarzelen
Tikkie laat, ik heb het idee dat ze de kraan volgende week afbreken wat ook die wandelingetjes verklaart.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vraag het ze. Je kan nog best veel voor elkaar krijgen met vragen.
Binnenkort gaat die torenkraan weg. Het zou zomaar kunnen dat het bezoekje daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:26 schreef Ouwesok het volgende:
Even een uithetraamkijkmomentje
[ afbeelding ]
Luchtje scheppen op niveau
[ afbeelding ]
* Ouwesok even linksom kijktquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Binnenkort gaat die torenkraan weg. Het zou zomaar kunnen dat het bezoekje daarmee te maken heeft.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:24 schreef Xilantof het volgende:
't Is vooral leuk vanaf een torenkraan foto's te maken
Gewoon gaaf uitzicht en veel techniek, das al tof.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Inderdaad.
Fisheye erom, wild om je heen schieten en er uiteindelijk zo'n little-planet van in elkaar godveren
Vervolgens de 19mm erop, wederom als een dwaas om je heen schieten, dan de 24, een sprongetje naar 50mm en dan uiteindelijk Utrecht zoals je het nooit zag met een 400mm
wer-ken-Sok
Ik kan eventueel ook nog wel een plaatje leveren van een paar arrebeiders die beneden bij het spoor een bergje zand naar vijftig meter verder verplaatsen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gewoon gaaf uitzicht en veel techniek, das al tof.
en zolang ik die kraan op m'n scherm heb, denken ze hier dat ik aan het werk ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |