klik op "nieuw deel"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Seikcid het volgende:
DM niet gehad? Ik wist niet hoe met die volgnummers enzo.
Gewoon op het knopje "open nieuw deel" rammenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Seikcid het volgende:
DM niet gehad? Ik wist niet hoe met die volgnummers enzo.
Oldbiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Seikcid het volgende:
Awesome. Ik ben nog van de tijd van OP's copy/pasten enzo.
Doodsverwensing, banquote:
Verschillende perm bans, daarna jaren niet meer geweest. Geen idee hoe al die nieuwe troep werkt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oldbie![]()
Maar dan weet je dit toch ook wel? Of een ban van een paar jaar gehad?
Aha, duidelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Verschillende perm bans, daarna jaren niet meer geweest. Geen idee hoe al die nieuwe troep werkt.
Stomme agentenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef perro. het volgende:
dus ik ruik weed, en blij dat er een medestander in mijn appartementcomplex woont loer ik eens uit het raam om vervolgens een paar agenten te zien die de boel leeg aan het trekken waren. voordeur open en toen kwam de weeïge geur me al tegemoet.
ik heb nog even gedacht om die vuilniszak vol planten te jatten.
Spuit 11quote:
Ik herhaal:quote:
quote:
echt heh. laat een mens toch genieten!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, duidelijk
[..]
Stomme agenten
quote:
Schattig maar met duivelshoorntjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik durf nu gewoon niet meer te praten he. Al die stomme mensen die zeggen dat ik schattig klink enzo
Ik had gewoon om een zakje gevraagdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef perro. het volgende:
dus ik ruik weed, en blij dat er een medestander in mijn appartementcomplex woont loer ik eens uit het raam om vervolgens een paar agenten te zien die de boel leeg aan het trekken waren. voordeur open en toen kwam de weeïge geur me al tegemoet.
ik heb nog even gedacht om die vuilniszak vol planten te jatten.
Nee, teleurgesteld.. Ik ben hetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schattig maar met duivelshoorntjes
Van wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo flabbergasted dat ik gewoon niet weet of ik moet lachen of huilen. Boos moet zijn of medelijden moet hebben.
Ik ga maar even verder met mn turkse pizza maken en dan een stom spelletje doen.
Tevens:![]()
Eigenlijk even van alles.quote:
Hoe denk je dat ik me voel? Al die mensen die liegen over mijn schattigheid.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo flabbergasted dat ik gewoon niet weet of ik moet lachen of huilen. Boos moet zijn of medelijden moet hebben.
Ik ga maar even verder met mn turkse pizza maken en dan een stom spelletje doen.
Tevens:![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel? Al die mensen die liegen over mijn schattigheid.
Liegen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze waren het wel allemaal met me eens hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had gewoon om een zakje gevraagd
hier bedank ik je nog voor.. Misschien ben ik volgend weekend ineens niet thuis ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze waren het wel allemaal met me eens he![]()
Mooi wel
Liegen ja.quote:
Ik kan niks met planten. Die gaan dood onder mijn bewind.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:37 schreef yats het volgende:
[..]Vragen of je vijf planten mee mag nemen heeft een grotere slagingskans.
Jij weet ook beter, opaquote:
Ik geloof die mensen niet. Iemand die een coctailprikker in mijn leuter wil steken kan niet schattig zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier eet de kat ze op, ook geen goede oplossing.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan niks met planten. Die gaan dood onder mijn bewind.
Ja.quote:
Ik kom toch voor oma dan, niet voor jouquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier bedank ik je nog voor.. Misschien ben ik volgend weekend ineens niet thuis ofzo.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof die mensen niet. Iemand die een coctailprikker in mijn leuter wil steken kan niet schattig zijn.
Heb jij het adres van oma dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom toch voor oma dan, niet voor jou![]()
Dr. Phil gaat over stalkers, geniale aflevering weer
Vraag ik wel aan je zus of je moederquote:
dat vertellen ze ja!quote:
Je denkt dat ik die niet onder mijn duim heb?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag ik wel aan je zus of je moeder
oeh, zap!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom toch voor oma dan, niet voor jou![]()
Dr. Phil gaat over stalkers, geniale aflevering weer
Zus wel, je moeder komt mij gerust ophalen van het station om mij naar oma te brengenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt dat ik die niet onder mijn duim heb?
Tv uit > tv aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ahhhhh.. Ik snap niet hoe ik uit mijn opnames moet gaan en gewoon de tv aan krijg.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zus wel, je moeder komt mij gerust ophalen van het station om mij naar oma te brengen
islive.nl?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ahhhhh.. Ik snap niet hoe ik uit mijn opnames moet gaan en gewoon de tv aan krijg.
Box uit, box aan.. Scharrel van de week maar vragen, die heeft ook dit.quote:
You know I'm rightquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Box uit, box aan.. Scharrel van de week maar vragen, die heeft ook dit.
Moeders moet dus bezig blijven, maar hoe kan ik dat garanderen als ik niet thuis ben?quote:
Have funquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moeders moet dus bezig blijven, maar hoe kan ik dat garanderen als ik niet thuis ben?
quote:
moeders kan niks met internet.quote:
Moet je daar wat van vinden/denken dan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk even van alles.
Er gebeuren op het moment teveel rare/aparte dingen om mij heen waarvan ik echt ff geen idee heb wat ik er allemaal van moet denken of vinden.
12 zoekbalken in beeld?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moeders kan niks met internet.
Maar ze denkt van wel
Sowieso meer voor de mannen he.. En pa moet doorwerken want die moet hier ook aan de slag zodra ie thuis alles klaar heeft. Ik moet een kattennet. En mijn bed moet naar Ikea.quote:
quote:
quote:
Ligt eraan aan welke kant je zit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso meer voor de mannen he.. En pa moet doorwerken want die moet hier ook aan de slag zodra ie thuis alles klaar heeft. Ik moet een kattennet. En mijn bed moet naar Ikea.
Ik ben pro-piemel.quote:
Nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moeders moet dus bezig blijven, maar hoe kan ik dat garanderen als ik niet thuis ben?
De dingen die mij aangaan sowieso wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je daar wat van vinden/denken dan ?
Of ik zeg dat er een pakje bezorgd wordt bij dr, dan blijft ze meestal wel thuisquote:
Dan zeg ik haar wel dat jij dat verzint omdat je niet wil dat ik naar oma gaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of ik zeg dat er een pakje bezorgd wordt bij dr, dan blijft ze meestal wel thuis
Zijn wij mannen toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso meer voor de mannen he.. En pa moet doorwerken want die moet hier ook aan de slag zodra ie thuis alles klaar heeft. Ik moet een kattennet. En mijn bed moet naar Ikea.
Voor de vuilniszakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn wij mannen toch nog ergens goed voor.
Oohh op die manier. Ja dan welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dingen die mij aangaan sowieso wel natuurlijk.
Daarnaast zit mijn moeder constant tegen me aan te zwammen over dingen uit haar leven waarvan ze wel wil dat ik daar iets van vind maar eigenlijk alleen als ik het met haar eens ben.
Ik had vandaag afspraak met een hulpverlener. Ik zei haar dat mensen vaak roepen dat iets de druppel is die de emmer doet overlopen maar dat ik inmiddels zo'n champagnetoren van emmers heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohh op die manier. Ja dan wel
Ja nou even laten bezinken en verder daarna pas oordelen ofzo?
Ik voel me gediscrimineerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd.Voor de muizen heb ik een kat, spinnen zijn lief. Zeker in de zomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat gelooft ze vast niet als ik haar de bijna lege voeremmer van Varken en Kip laat zien,quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg ik haar wel dat jij dat verzint omdat je niet wil dat ik naar oma ga
Stuur ik haar een screenshot van dit gesprekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat gelooft ze vast niet als ik haar de bijna lege voeremmer van Varken en Kip laat zien,
Voor de dingen die wij niet willen doen jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn wij mannen toch nog ergens goed voor.
Ze heeft geen idee wie ik ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur ik haar een screenshot van dit gesprek
Komt goed, vertel ik haar welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze heeft geen idee wie ik ben.!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd.Spinnen is mannenwerk. Muizen zijn schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf muizen gehad. En ratten.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Nummer 121... Heb medelijden aubquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed, vertel ik haar wel![]()
Maar ik begrijp dat ik dus echt GEEN kerststal naar oma mag brengen?
Ik beloof je plechtig dat ik je elk jaar met die ondingen kom helpen tot oma er niet meer is en ze naar je tante gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nummer 121... Heb medelijden aub
Even quoten....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je plechtig dat ik je elk jaar met die ondingen kom helpen tot oma er niet meer is en ze naar je tante gaan
Opgeslagen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je plechtig dat ik je elk jaar met die ondingen kom helpen tot oma er niet meer is en ze naar je tante gaan
Ohquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vandaag afspraak met een hulpverlener. Ik zei haar dat mensen vaak roepen dat iets de druppel is die de emmer doet overlopen maar dat ik inmiddels zo'n champagnetoren van emmers heb.
Juist dat "even laten bezinken" lukt me nu dus niet meer ff.
Fixedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor de dingen die wij niet willen kunnen doen ja
Ghehe, na een dip van ruim een week begin ik eindelijk weer het idee te krijgen dat alles goed zal komen. Er moet nu gewoon even een pauze op mijn persoonlijke tegenslagen, dan kan ik dat gezwam van mijn moeder wel handlen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan helpt cliché roepen dat alles goed komt ook vast niet...
Sterkte dan maar
Vrouwen kunnen alles wat mannen kunnen en nog meer!!quote:
Je hebt foto's van die Lucy in je fobo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan helpt cliché roepen dat alles goed komt ook vast niet...
Sterkte dan maar
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Spinnen is mannenwerk. Muizen zijn schattig.
Heb zelf muizen gehad. En ratten.
Tot het lampje uit gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Als er op een verpakking staat dat de oven echt goed door en door verhit moet zijn voor je er iets in doet.
Hoe lang moet ik die dan laten voorverwamen?
Een vriend van mij. Zo'n 2 meter breed, 2 meter hoog, halve dorp bang voor hem. Belde mij als hij een spinnetje in huis had of ik die even weg wilde komen halenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]Ik moest beiden altijd uit de weg ruimen bij mijn ex'en. Al heb ik inmiddels al een jaar of 8 geen last meer van muizen dankzij een zeer efficiënte vangmethode (een kat).
Ik heb een vrouw anders nog nooit sperma zien produceren. Dus we zijn sowieso nooit overbodig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen alles wat mannen kunnen en nog meer!!
Met mijn kookkunsten kan ik beter maar wel naar dat soort adviezen luisteren natuurlijk!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tot het lampje uit gaat.
Maar serieus nog nooit naar dat advies geluisterd
Het is niet dat ik het niet kan. Ja oke, dat bed wegbrengen naar ikea niet, want geen rijbewijs dus daar moet ik iemand voor vragen.quote:
Nou, als je ze soms wel eens ziet/voelt pijpen weet ik niet zeker naar wie die credits moeten gaan. Zoveel overtuiging en passie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw anders nog nooit sperma zien produceren. Dus we zijn sowieso nooit overbodig.
Waar heb je sperma voor nodig dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw anders nog nooit sperma zien produceren. Dus we zijn sowieso nooit overbodig.
volgens mij zijn er wel vrouwelijke laboranten aanwezig geweest bij dat hele kloonprocesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nou, als je ze soms wel eens ziet/voelt pijpen weet ik niet zeker naar wie die credits moeten gaan. Zoveel overtuiging en passie.
Muizen heb ik nog nooit last van gehad, sowieso komt er dan een muisvriendelijke val...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]Ik moest beiden altijd uit de weg ruimen bij mijn ex'en. Al heb ik inmiddels al een jaar of 8 geen last meer van muizen dankzij een zeer efficiënte vangmethode (een kat).
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet kan. Ja oke, dat bed wegbrengen naar ikea niet, want geen rijbewijs dus daar moet ik iemand voor vragen.
De rest kan ik vast wel, alleen geen zin om daar moeite voor te doen terwijl er zo'n eikel bestaat die mn moeder geneukt heeft en daar nu voor op mag draaien.
Heb jij een vrouw nodig om dat te produceren? En ja, ik laat het er natuurlijk ook liever door een vrouw uit komen, maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nou, als je ze soms wel eens ziet/voelt pijpen weet ik niet zeker naar wie die credits moeten gaan. Zoveel overtuiging en passie.
Ik zou het melken noemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij een vrouw nodig om dat te produceren? En ja, ik laat het er natuurlijk ook liever door een vrouw uit komen, maar dat is logisch.
Ik zie het toch lichtelijk anders. Bij een koe hoef je er maar aan te zitten en er komt melk uit, dat is bij mij gelukkig toch echt niet het geval.quote:
Duidelijk dat jij nog nooit een koe hebt gemolkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het toch lichtelijk anders. Bij een koe hoef je er maar aan te zitten en er komt melk uit, dat is bij mij gelukkig toch echt niet het geval.
Nooit een koe gemolken dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het toch lichtelijk anders. Bij een koe hoef je er maar aan te zitten en er komt melk uit, dat is bij mij gelukkig toch echt niet het geval.
hallo boerin. De enige koe die ik ooit gemolken heb is zo'n plastic ding gevuld met limo geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij nog nooit een koe hebt gemolken
Duh. Ik heb haar uitgevondenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je hebt foto's van die Lucy in je fobo.
Rolmaat is ook best een goed woord voor 'scharrel'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Grmbl. Dus dan wil je je raam boven de deur afplakken met plakplastic omdat je het licht van het portiek snachts irritant vind.. En dan is je rolmaat kwijt.
gewoon plakken en dan rondom wegsnijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Grmbl. Dus dan wil je je raam boven de deur afplakken met plakplastic omdat je het licht van het portiek snachts irritant vind.. En dan is je rolmaat kwijt.
Van die weet ik ongeveer waar ie is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Rolmaat is ook best een goed woord voor 'scharrel'.
Nee, dan is het een onmogelijke taak om m bubbelvrij op te plakken, raampje zit vrij diep..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon plakken en dan rondom wegsnijden
zap.quote:
Meestal zit ee aan de achterkant blokjes.. aftekenen en dan evt de overige kleine randjes wegsnijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dan is het een onmogelijke taak om m bubbelvrij op te plakken, raampje zit vrij diep..
Bijna. Bold and the Ugly is nog bezig geloof ikquote:
EB had al 5 minuten bezig moeten zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En dan zie je the bold en the fake.
Loop morgen wel even langs de onderbuurman, die heeft er vast wel een. En aangezien ik dan toch de deur al uit ben, gelijk bloed prikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal zit ee aan de achterkant blokjes.. aftekenen en dan evt de overige kleine randjes wegsnijden
Bridezilla'squote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EB had al 5 minuten bezig moeten zijn
Echt he!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bridezilla's
Alleen daarom zou ik willen trouwen. Voor het hele trouwen hoeft het van mij niet.!
Sowieso zo'n jurk en veel make up en dan sportschoenen. Of mn ratelschoenenquote:
Er lopen hier in de stad ook mensen rond met van die herriemaakschoenen. Moet dan elke keer meteen aan jou denkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso zo'n jurk en veel make up en dan sportschoenen. Of mn ratelschoenen
Fijn he?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er lopen hier in de stad ook mensen rond met van die herriemaakschoenen. Moet dan elke keer meteen aan jou denken
Gehucht eerder. Je kan die anderhalve winkelstraat hier niet echt stad noemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fijn he?![]()
Wacht even.. Je zei stad.. Je bedoelde dorp toch?!
Heb wel eens een bitchslap gehad tijdens de seks, zij bovenop. Was stiekem nog best wel geil.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb wel eens een bitchslap gehad tijdens de seks, zij bovenop. Was stiekem nog best wel geil.
Mooi dat we het daar over eens zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gehucht eerder. Je kan die anderhalve winkelstraat hier niet echt stad noemen natuurlijk.
Ik wist dat ik nog iets moest doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tijd om breakfast for dinner te maken.
Honger
fijn he... Zo'n ritme..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist dat ik nog iets moest doen
Succes en veel plezier.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef yats het volgende:
Zo, op naar mijn eten-date. Fijne avond allemaal!
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef yats het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef yats het volgende:
Al dat haarquote:
Pls. Zag je dat TGND jou wel als neukobject ziet?quote:
Volgensmij zei Buurmeisje ergens eerder dat ze je wel zou willen doen, dus je hebt nog kans..quote:
Had ik het dus toch goed gelezenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls. Zag je dat TGND jou wel als neukobject ziet?
Toevalligerwijs, ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag het.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij zei Buurmeisje ergens eerder dat ze je wel zou willen doen, dus je hebt nog kans..
Dat legt de lat alleen maar extra hoog als de verwachtingen op voorhand al hooggespannen zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
Wat voor één heb je?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Intens gelukkig met mm nieuwe telefoon!
Extreem dankbaar ook!
?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat legt de lat alleen maar extra hoog als de verwachtingen op voorhand al hooggespannen zijn.
Als ze jou als neukobject ziet, dan heeft ze vast ook wel enige kwalitatieve verwachtingen. De druk om dat waar te maken....quote:
En dan?quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze jou als neukobject ziet, dan heeft ze vast ook wel enige kwalitatieve verwachtingen. De druk om dat waar te maken....
Beide poezen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Batsen natuurlijk![]()
Ow en niet vergeten die poes te vretenZe heeft er 2 dacht ik
Ik zou ze dan alle 3 doen..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Batsen natuurlijk![]()
3 als je alles meerekent in je calculatie mijn beste.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Batsen natuurlijk![]()
Dude.quote:
HTC one.quote:
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
HTC one.
Ik had een stervende HTC desire.
Het was een gezellig gesprek. Gewoon, spontaan, leuk, Geen vragen waarop ik geen antwoord had. Maarja, uiteindelijk weet je het nooit natuurlijk.quote:
Zeker niet.quote:
Weet je of je veel concurrentie hebt voor de positie, of niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was een gezellig gesprek. Gewoon, spontaan, leuk, Geen vragen waarop ik geen antwoord had. Maarja, uiteindelijk weet je het nooit natuurlijk.
Ik was vandaag zijn derde gesprek en hij had morgen nog enkele gesprekken. Qua mail had die wel een hoop reacties gekregen. Dus daar doorheen zijn gekomen is al fijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je of je veel concurrentie hebt voor de positie, of niet?
wat was de functie ook alweer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vandaag zijn derde gesprek en hij had morgen nog enkele gesprekken. Qua mail had die wel een hoop reacties gekregen. Dus daar doorheen zijn gekomen is al fijn natuurlijk.
Jofu had ook een HTC One. Bespeur ik daar een nieuwtje? Jofu, zijn je pandapunten weer gereset?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Intens gelukkig met mm nieuwe telefoon!
Extreem dankbaar ook!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Jofu had ook een HTC One. Bespeur ik daar een nieuwtje? Jofu, zijn je pandapunten weer gereset?
Zeker. Wanneer hoor je het?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vandaag zijn derde gesprek en hij had morgen nog enkele gesprekken. Qua mail had die wel een hoop reacties gekregen. Dus daar doorheen zijn gekomen is al fijn natuurlijk.
7.348/10, would laugh again.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Jofu had ook een HTC One. Bespeur ik daar een nieuwtje? Jofu, zijn je pandapunten weer gereset?
In de loop van volgende week. Spannend.quote:
Ik heb nogsteeds een HTC Onequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Product teksten schrijven voor de webshop. In dit geval een kookwinkel. En aangezien het maar een klein team is zou ik waarschijnlijk ook kunnen meewerken aan andere aspecten van de webshop.quote:
Ah da's wel tofquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Product teksten schrijven voor de webshop. In dit geval een kookwinkel. En aangezien het maar een klein team is zou ik waarschijnlijk ook kunnen meewerken aan andere aspecten van de webshop.
Goed bezig, goed bezig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de loop van volgende week. Spannend.En dan is er nog een tweede gesprek, met misschien een opdracht erbij.
quote:
Don't we all.quote:
Ik zit soms ook te knorren om mezelf. Vreselijk geluid is dat.quote:
Dat doe ik met name 's nachts.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit soms ook te knorren om mezelf. Vreselijk geluid is dat.
Vandaar dat sommige mensen nooit lachenquote:
Ik zit nog steeds te wachten op die pic van je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit soms ook te knorren om mezelf. Vreselijk geluid is dat.
Arme Myra.quote:
O kut, ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op die pic van je.
Godver.quote:
Nee, was een ruft.quote:
We faxenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
Meh ik moet gaan, net nu het een beetje gezellig aan het worden is
Waarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Faxie het volgende:
Heeft u moeite met deze oefening, dan kunt u er altijd een stoel bij pakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
Welkom bij Nederland in Beweging. Vandaag: De Zwaai!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft u moeite met deze oefening, dan kunt u er altijd een stoel bij pakken.
Jij kijkt iedere dag, zo te lezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft u moeite met deze oefening, dan kunt u er altijd een stoel bij pakken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
Welkom bij Nederland in Beweging. Vandaag: De Zwaai!
Rechts klikken, koppelingslocatie kopieren, en dan als plaatje invoerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
Leg dan uit hoe het wel moet. Ik ben nogal blond.
FF wachten tot voldoende mensen 'm hebben gequote en dan vervang ik 'm door een tubgirlpic ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
Rechts klikken, koppelingslocatie kopieren, en dan als plaatje invoeren
Mits firefox!
Ik heb Chrome.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rechts klikken, koppelingslocatie kopieren, en dan als plaatje invoeren
Mits firefox!
Whehe.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF wachten tot voldoende mensen 'm hebben gequote en dan vervang ik 'm door een tubgirlpic ofzo.[ afbeelding ]
Gewoon de url in img-tags.quote:
quote:
Jawel hoor.quote:
Mooizoquote:
Baas ben je toch ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooizo
Beetje stressvol. School. Dat van zondag gaat waarschijnlijk niet door, maar vind het niet echt erg. Intussen wel een andere date geregeld. Wel tinder, maarja. We whatsappen nu al een paar dagen en ik denk dat ik de perfecte match heb gevonden hahaha
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooizo
Beetje stressvol. School. Dat van zondag gaat waarschijnlijk niet door, maar vind het niet echt erg. Intussen wel een andere date geregeld. Wel tinder, maarja. We whatsappen nu al een paar dagen en ik denk dat ik de perfecte match heb gevonden hahaha
Misschien val ik IRL wel heel erg tegen. Zal niet de eerste keer zijn.quote:
Ben je erg zenuwachtig dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien val ik IRL wel heel erg tegen. Zal niet de eerste keer zijn.
Zelfde kutinternethumor als ik, ook een fan van de jeugd en zelfs praatstijl enzo als ik. Mijn dingetje is dat ik soms best ad rem uit de hoek kan komen, qua humor. Dat heeft zij dus ook. Maakt het een beetje interessantquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Laten we het hopen.Wat is het voor een meisje? Weet je dat al een beetje?
Dat klinkt wel leuk. Alsof het in ieder geval niet saai gaat worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde kutinternethumor als ik, ook een fan van de jeugd en zelfs praatstijl enzo als ik. Mijn dingetje is dat ik soms best ad rem uit de hoek kan komen, qua humor. Dat heeft zij dus ook. Maakt het een beetje interessant
Valt mee, datum is nog niet geprikt echt. Zal heus wel gezellig worden, maar als ik tegenval is dat afwijzing nummer zoveel achter elkaar. En er staan vrij veel pandapunten op het spelquote:
Ik ben 19quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Van 1995 ben je. Jezus, dat klinkt echt alsof je 10 bent.Tijd gaat snel.
Whehehehehe.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
Ik wanneer ik Fas zaterdag meet:
[ afbeelding ]
Film het even.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof me, je kunt beter naar Alison Brie kijken.quote:
Sta ik daar met een kop als een boei, niet grappig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is maar 9 jaar verschilquote:
Zij's goed ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
Geloof me, je kunt beter naar Alison Brie kijken.
quote:
Alsof jij er verkeerd uit zietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, je kunt beter naar Alison Brie kijken.
190% van de leeftijd die fas noemdequote:
Schattig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sta ik daar met een kop als een boei, niet grappig.
Verkeerd is ook weer een ander uiterste.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Alsof jij er verkeerd uit ziet
Kom maar terug als je echt volwassen benquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
190% van de leeftijd die fas noemde
Wel voor 10en thuis he!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Alsof jij er verkeerd uit ziet
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar terug als je echt volwassen ben
you're cutequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerd is ook weer een ander uiterste.
Wie ging jij zaterdag nou zien?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schattig.
Ik zal aan jullie denken zaterdag.
Ken je het stukje waarin ze zo'n kerstpakje aanheeft? Oh oh oh.quote:
Ik woon niet eens meer thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
That's a good thing, right?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ken je het stukje waarin ze zo'n kerstpakje aanheeft? Oh oh oh.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon niet eens meer thuisAch, beide heeft zn voor en nadelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehehe, oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |