klik op "nieuw deel"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Seikcid het volgende:
DM niet gehad? Ik wist niet hoe met die volgnummers enzo.
Gewoon op het knopje "open nieuw deel" rammenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Seikcid het volgende:
DM niet gehad? Ik wist niet hoe met die volgnummers enzo.
Oldbiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Seikcid het volgende:
Awesome. Ik ben nog van de tijd van OP's copy/pasten enzo.
Doodsverwensing, banquote:
Verschillende perm bans, daarna jaren niet meer geweest. Geen idee hoe al die nieuwe troep werkt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oldbie![]()
Maar dan weet je dit toch ook wel? Of een ban van een paar jaar gehad?
Aha, duidelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Verschillende perm bans, daarna jaren niet meer geweest. Geen idee hoe al die nieuwe troep werkt.
Stomme agentenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef perro. het volgende:
dus ik ruik weed, en blij dat er een medestander in mijn appartementcomplex woont loer ik eens uit het raam om vervolgens een paar agenten te zien die de boel leeg aan het trekken waren. voordeur open en toen kwam de weeïge geur me al tegemoet.
ik heb nog even gedacht om die vuilniszak vol planten te jatten.
Spuit 11quote:
Ik herhaal:quote:
quote:
echt heh. laat een mens toch genieten!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, duidelijk
[..]
Stomme agenten
quote:
Schattig maar met duivelshoorntjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik durf nu gewoon niet meer te praten he. Al die stomme mensen die zeggen dat ik schattig klink enzo
Ik had gewoon om een zakje gevraagdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef perro. het volgende:
dus ik ruik weed, en blij dat er een medestander in mijn appartementcomplex woont loer ik eens uit het raam om vervolgens een paar agenten te zien die de boel leeg aan het trekken waren. voordeur open en toen kwam de weeïge geur me al tegemoet.
ik heb nog even gedacht om die vuilniszak vol planten te jatten.
Nee, teleurgesteld.. Ik ben hetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schattig maar met duivelshoorntjes
Van wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo flabbergasted dat ik gewoon niet weet of ik moet lachen of huilen. Boos moet zijn of medelijden moet hebben.
Ik ga maar even verder met mn turkse pizza maken en dan een stom spelletje doen.
Tevens:![]()
Eigenlijk even van alles.quote:
Hoe denk je dat ik me voel? Al die mensen die liegen over mijn schattigheid.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo flabbergasted dat ik gewoon niet weet of ik moet lachen of huilen. Boos moet zijn of medelijden moet hebben.
Ik ga maar even verder met mn turkse pizza maken en dan een stom spelletje doen.
Tevens:![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel? Al die mensen die liegen over mijn schattigheid.
Liegen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze waren het wel allemaal met me eens hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had gewoon om een zakje gevraagd
hier bedank ik je nog voor.. Misschien ben ik volgend weekend ineens niet thuis ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze waren het wel allemaal met me eens he![]()
Mooi wel
Liegen ja.quote:
Ik kan niks met planten. Die gaan dood onder mijn bewind.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:37 schreef yats het volgende:
[..]Vragen of je vijf planten mee mag nemen heeft een grotere slagingskans.
Jij weet ook beter, opaquote:
Ik geloof die mensen niet. Iemand die een coctailprikker in mijn leuter wil steken kan niet schattig zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier eet de kat ze op, ook geen goede oplossing.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan niks met planten. Die gaan dood onder mijn bewind.
Ja.quote:
Ik kom toch voor oma dan, niet voor jouquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier bedank ik je nog voor.. Misschien ben ik volgend weekend ineens niet thuis ofzo.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof die mensen niet. Iemand die een coctailprikker in mijn leuter wil steken kan niet schattig zijn.
Heb jij het adres van oma dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom toch voor oma dan, niet voor jou![]()
Dr. Phil gaat over stalkers, geniale aflevering weer
Vraag ik wel aan je zus of je moederquote:
dat vertellen ze ja!quote:
Je denkt dat ik die niet onder mijn duim heb?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag ik wel aan je zus of je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |