Oeps ik dacht dat seizoen 4 zou beginnen dus vond al vreemd dat er nog geen delen van uitwarenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat intro muziekje van Suits blijft echt één van mijn meest favorieten.
Laatste 2 zijn weer heerlijk vanouds. Have fun m8!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat seizoen 4 zou beginnen dus vond al vreemd dat er nog geen delen van uitwaren
Maar was dus nog gewoon season 3![]()
Dat word vanavond ff 3 ep's suits kijken
Ik zou echt eens the newsroom gaan kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken? Hoef vandaag niks te doen, ben fucking kapot en wil iets goeds kijken in het straatje van True Detective/Mad Men/BB/HoC.
Zal eens kijken, thanks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou echt eens the newsroom gaan kijken
Kijk gewoon de pilot daarna direct hooked
Ik vind het echt jammer dat ik dat grunten niet kan waarderen, want voor de rest klinkt het echt awesome.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:12 schreef Champy het volgende:
Betere PWO dan die slechte nederlandse hiphop
Dit is veel machtiger Gquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat intro muziekje van Suits blijft echt één van mijn meest favorieten.
stfuquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:02 schreef Beach het volgende:
hoe maak ik een duidelijke foto van mn kuit
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Weissman.
Drop eens een goede Hef dang.
Goed, zit een beetje vast op de OHP. Squat 110 aangetikt vandaagquote:
goed bezig, manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed, zit een beetje vast op de OHP. Squat 110 aangetikt vandaag
En daar?
dat feelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:07 schreef fathank het volgende:
Gelukkig stond mn scooter vlakbij de deur van de gym.
[ afbeelding ]
Check natgeoquote:
aanraderquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is Vikings goed? JB twijfelt, ik wil hem zien.
Dalijk na t eten nog ff de foamroller erbij pakken. Daarna koude douche. Dan valt t hopelijk mee morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat feel
constante kramp in de hammies
ff insmeren met midalgan extra warm
Niet bezwangeren, wel raken. Mits ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Weissman het volgende:
Hey Henk, zou je bezwangeren?
[ afbeelding ]
Was jij die Mocro in het journaal?quote:
Ik vind em echt stoer. Lead character is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is Vikings goed? JB twijfelt, ik wil hem zien.
daar kreeg je wel even warm van hequote:
LTSquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier zegt
Inb4 lts-zwakstroom grappen
hey broederquote:
no1one doe je ding, she wants the Dquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
sowieso
foto blijft hilarisch
[ afbeelding ]
Six Feet Under jonguh. Als je American Beauty vet vond tenminste.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken? Hoef vandaag niks te doen, ben fucking kapot en wil iets goeds kijken in het straatje van True Detective/Mad Men/BB/HoC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |