In het Noorden ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
SOSTAC krijgen wij hier in het Westen niet eens
Beetje een apengezicht ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:58 schreef Klokov het volgende:
Beetje rare navel, hierdoor werd ik afgeleid en als kettlebell fetishist begon ik op andere zaken te letten. Dit zag ik bij de overige foto's terug
[ afbeelding ]
Ik ken de strugglesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef G.R.S. het volgende:
ongesteld zijn en squatten gaat gewoon niet samen
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat als jij chiazaad wil, ik je geen gojibessen moet opsturen omdat ik je dan kwijtraak als klant.
Oeps ik dacht dat seizoen 4 zou beginnen dus vond al vreemd dat er nog geen delen van uitwarenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat intro muziekje van Suits blijft echt één van mijn meest favorieten.
Laatste 2 zijn weer heerlijk vanouds. Have fun m8!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat seizoen 4 zou beginnen dus vond al vreemd dat er nog geen delen van uitwaren
Maar was dus nog gewoon season 3![]()
Dat word vanavond ff 3 ep's suits kijken
Ik zou echt eens the newsroom gaan kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken? Hoef vandaag niks te doen, ben fucking kapot en wil iets goeds kijken in het straatje van True Detective/Mad Men/BB/HoC.
Zal eens kijken, thanks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zou echt eens the newsroom gaan kijken
Kijk gewoon de pilot daarna direct hooked
Ik vind het echt jammer dat ik dat grunten niet kan waarderen, want voor de rest klinkt het echt awesome.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:12 schreef Champy het volgende:
Betere PWO dan die slechte nederlandse hiphop
Dit is veel machtiger Gquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat intro muziekje van Suits blijft echt één van mijn meest favorieten.
stfuquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:02 schreef Beach het volgende:
hoe maak ik een duidelijke foto van mn kuit
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Weissman.
Drop eens een goede Hef dang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |