Was jij die Mocro in het journaal?quote:
Ik vind em echt stoer. Lead character is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is Vikings goed? JB twijfelt, ik wil hem zien.
daar kreeg je wel even warm van hequote:
LTSquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier zegt
Inb4 lts-zwakstroom grappen
hey broederquote:
no1one doe je ding, she wants the Dquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
sowieso
foto blijft hilarisch
[ afbeelding ]
Six Feet Under jonguh. Als je American Beauty vet vond tenminste.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken? Hoef vandaag niks te doen, ben fucking kapot en wil iets goeds kijken in het straatje van True Detective/Mad Men/BB/HoC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks brah. Ik ging dit luisteren, daarna "The best of Vivaldi" en ben in slaap gevallen.quote:
sick cunt Draag je nou je alledaagse schoenen ook in de gym?quote:
Veel te vies dit.quote:
Oja, ik zal even kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Six Feet Under jonguh. Als je American Beauty vet vond tenminste.
Soms om te shinen, als de workout het toelaat. Ik wil eigenlijk van die 10 euro gympjes bij de H&M halen want platte (lees: geen) zool.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
sick cunt Draag je nou je alledaagse schoenen ook in de gym?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |