heeeeuh das die kat van die facebook emoticon serie xD!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:47 schreef eleganza het volgende:
Wellicht niet te verwachten... maar ik heb nu een experimentje gedaan... 33$... een jurk op maat via AliExpressBen benieuwd of 't wat wordt! Heeft goeie reviews, maar ben toch altijd een beetje voorzichtig met die dingen.
[ afbeelding ]
En ik kon deze niet laten liggen, cute overloaaad![]()
[ afbeelding ]
Jaaaa ik dacht ik ken 'm ook ergens van... Toen kwam ik er achter dat 't Pusheen was en toen moest ik m helemaal hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
heeeeuh das die kat van die facebook emoticon serie xD!
11$ is mij alleen een beetje te gek voor 30x40 cm kussen/knuffel..
anders had ik er nog wel een leuke bestemming voor gehad
update: deze
[ afbeelding ]
Update2: potverdomme het dierke heeft zelfs een naam; Pusheen xD
Probeer postnl eens te bellen opquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef nickhguitar het volgende:
Hé allemaal!
Weet niet zeker of dit het goede topic is, maar denk dat deze het meest in de buurt komt
Ik heb een poosje geleden een wielrentenue van cycling-monton besteld, als ik nu de trackcode invoer op 17track staat er als status: Pick up, daarachter staat 'was returned to sender'. Ik was dus bang dat deze terug ging naar china maar als ik bij de status kijk staat er het volgende:
'Can try to contact local post office'. Misschien een rare vraag; maar waar moet ik nu naar toe? We hebben hier een boekenwinkel waar een postkantoor bij in zit (dorp), ligt hij daar dus waarschijnlijk achter de counter?
Groeten Nick!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelste manier om er achter te komen of hij hier is. Navraag doen bij het lokale postkantoor kan ook inderdaad.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Klopt! Zijn erg vlot en behulpzaam!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:58 schreef Catch22- het volgende:
Of via de twitterwebcare, die zijn ook wel vlot
Als ik al die vochtige reacties zo lees dan is het wel $11 waardquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
heeeeuh das die kat van die facebook emoticon serie xD!
11$ is mij alleen een beetje te gek voor 30x40 cm kussen/knuffel..
anders had ik er nog wel een leuke bestemming voor gehad
Misschien wel he, al is zon tenga egg natuurlijk goedkoper...quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ik al die vochtige reacties zo lees dan is het wel $11 waard
Had op z'n minst een mooi paint plaatje van je verwachtquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ik al die vochtige reacties zo lees dan is het wel $11 waard
gewoon lekker bij drukwerkdeal.nl ofzo doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:35 schreef eleganza het volgende:
[..]
Had op z'n minst een mooi paint plaatje van je verwacht![]()
Enfin, OT: Iemand ervaring met visitekaartjes uit China?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Probeer postnl eens te bellen opBen net even langs geweest maar hij had nog niks liggen, hij vroeg of het niet met UPS verzonden was toevallig (volgens mij was het ook UPS), maar geen idee waar ik dan heen moet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelste manier om er achter te komen of hij hier is. Navraag doen bij het lokale postkantoor kan ook inderdaad.
Daarom gaf ik je ook direct de juiste keuzesquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:11 schreef nickhguitar het volgende:
Keuzemenu's
Edit: Waylon als wachtmuziekje, altijd +.
Chinezenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Daarom gaf ik je ook direct de juiste keuzesen het gratis nummer
Mwah, laat ik maar niet doen. Ik geloof dat ik dat al wel een paar keer gedaan heb en dat het wel duidelijk is geworden wat ik daar van vindt.quote:
Goh, dat komt me helemaal niet bekend voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:17 schreef nickhguitar het volgende:
ChinezenHebben waarschijnlijk m'n adres niet goed opgeschreven en nu is het pakketje weer retour richting China
Dropshippen is eigenlijk dat x het verkoopt aan y, waarbij BG levert aan y. X kan -als ie heel veel afneemt- extra korting krijgen, lees z'n marge vergroten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef N22 het volgende:
Hmmm, ik had bij mijn laatste twee BG orders 'drop-shipping' aangevinkt, wat voor zover ik weet alleen het weglaten van BG-logo's e.d. op het pakketje is.
Ik kreeg net een mailtje van BG dat ze 'dropshippers' belonen met 3% korting op volgende bestellingen met dropshipping en verscheidene andere minieme benefits die ik toch waarschijnlijk nooit ga gebruiken.
Mijn vraag is: Waarom belonen ze dat eigenlijk?
Ook ééntje besteld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:47 schreef eleganza het volgende:
[..]
Jaaaa ik dacht ik ken 'm ook ergens van... Toen kwam ik er achter dat 't Pusheen was en toen moest ik m helemaal hebben
De nieuwste manier van Chinashops om extra geld te verdienenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:36 schreef revpolen het volgende:
schoenen besteld bij .EU site..( kantoor zit in UK) Extra betaald voor DHL ,
is hij verstuurd met chinapost... ( aan de tracking te zien.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |