kap eens met die vraag te stellen steeds.quote:
Op het moment dat je de order plaatst, dus nog voordat je kan betalen.quote:
Ben nu al benieuwd, wellicht kun je mij nog bewegen om wat te kopenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op het moment dat je de order plaatst, dus nog voordat je kan betalen.
Een deel van de coupons werken alleen via de app, hou daar rekening mee.
Dan ben je te laat ben ik bangquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd, wellicht kun je mij nog bewegen om wat te kopen
Kun je niet nu delen? Dan heb ik er nog wat aanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op het moment dat je de order plaatst, dus nog voordat je kan betalen.
Een deel van de coupons werken alleen via de app, hou daar rekening mee.
Ah, ja die dingen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:53 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi ik zoek iets en kan het maar niet vinden.. misschien dat jullie het wel kunnen vinden.
Ik zoek dus modeltreinen van karton.
Klinkt simpel maar ik kan ze niet vinden op ebay ofzo.
Zegmaar treinen die je dan zelf moet knippen en plakken.
Waarom ik ze niet thuis print? Heb niet van dat dikke papier en inkt is duur enzo.
Heeft iemand een idee waar ik dat kan kopen?
SPOILER: LijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles is voor mij, AP, horloge en powerbank vinden een ander huisje waarschijnlijk
[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 25-03-2014 23:22:41 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
echt? Chill!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, ja die dingen.
Wacht, heb een store in mijn store list op Aliexpress dacht ik
Aliexpress probleem of CC maatschapij?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:32 schreef Zith het volgende:
kan niet meer met mn creditcard betalen bij ali
Dat was helaas vrijwel zeker. Het is gewoon een lokkertje. Als ze al bestaan, klikken er duizenden mensen tegelijk op, dus is de kans érg klein.quote:Op woensdag 26 maart 2014 06:18 schreef dud0r het volgende:
Helaas niet gelukt om een Huawei Honor c3 te bemachtigen voor $4. Was ook wel te verwachten met 10 stuks beschikbaar maar het was het proberen waard.
True, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat was helaas vrijwel zeker. Het is gewoon een lokkertje. Als ze al bestaan, klikken er duizenden mensen tegelijk op, dus is de kans érg klein.
Heb een Colorfly E708 Q1 in m'n checkout zitten. (met die $10 korting via de app voor 75 dollar, wat een mooie prijs is voor een quad core met goed scherm) Aangezien ik er al één heb, twijfel ik of ik zal annuleren of doorzet.
edit: ah wacht.. als je niet meteen betaalt, krijg je de oorspronkelijke prijs weer.
Yup. Ik heb het ook geprobeerd hoor. (gistermiddag de Xiaomi MI)quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
True, maar niet geschoten is altijd mis.
Je probeerde via de normale site te betalen? Dat werkt niet moet via de app.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat was helaas vrijwel zeker. Het is gewoon een lokkertje. Als ze al bestaan, klikken er duizenden mensen tegelijk op, dus is de kans érg klein.
Heb een Colorfly E708 Q1 in m'n checkout zitten. (met die $10 korting via de app voor 75 dollar, wat een mooie prijs is voor een quad core met goed scherm) Aangezien ik er al één heb, twijfel ik of ik zal annuleren of doorzet.
edit: ah wacht.. als je niet meteen betaalt, krijg je de oorspronkelijke prijs weer.
Ah verrek, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je probeerde via de normale site te betalen? Dat werkt niet moet via de app.
Heb overigens zelf wel iets uit een lot van 50,100 en 15 gekregen, kans is dus aanwezig (al is het bij 10 tablets veel lastiger natuurlijk).
Gewoon even navragen inderdaad bij het postkantoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef nickhguitar het volgende:
Hé allemaal!
Weet niet zeker of dit het goede topic is, maar denk dat deze het meest in de buurt komt
Ik heb een poosje geleden een wielrentenue van cycling-monton besteld, als ik nu de trackcode invoer op 17track staat er als status: Pick up, daarachter staat 'was returned to sender'. Ik was dus bang dat deze terug ging naar china maar als ik bij de status kijk staat er het volgende:
'Can try to contact local post office'. Misschien een rare vraag; maar waar moet ik nu naar toe? We hebben hier een boekenwinkel waar een postkantoor bij in zit (dorp), ligt hij daar dus waarschijnlijk achter de counter?
Groeten Nick!
Dat katten kussen. sooooooooo cute.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:47 schreef eleganza het volgende:
Wellicht niet te verwachten... maar ik heb nu een experimentje gedaan... 33$... een jurk op maat via AliExpressBen benieuwd of 't wat wordt! Heeft goeie reviews, maar ben toch altijd een beetje voorzichtig met die dingen.
[ afbeelding ]
En ik kon deze niet laten liggen, cute overloaaad![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |