quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, al die bemoeizuchtige fokkers. Vermoeiend hoor.
Als je het per DM oplost heb je daar geen last vanquote:
Is lief van je hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
[..]
Als je het per DM oplost heb je daar geen last van![]()
Maar ik wil alleen maar het beste voor jullie
hmkayquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef All-out het volgende:
ik ben dat gekgescheer hier alweer zat.
Gelukkig ben ik eigenlijk licht aangeschoten met school bezig en heb ik er geen last van
Alleen maar mooiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Grappige is dat mijn ouders inmiddels de ooms en tantes die er naar vragen gewoon degeven. Die lachen zich echt rot om me op het moment
En zo is het ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef Buffell het volgende:
Mijn opa zei tegen me toen het nét uit was met m'n ex; 'jongen, beter een land vol, dan één hand vol.'
mijn opa zei eens; "jongen, het zijn allemaal kuthoeren."quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer een afwijzing voor de verzameling.. jeej
Ik zou afgelopen zaterdag een date hebben, die werd afgezegd omdat ze moe was.. Prima kan gebeuren, kwam zelf met een nieuw voorstel voor a.s. vrijdag. Krijg ik net een appje, even over vrijdag, ik wil onze afspraak afzeggen, ben al reeds op date geweest met iemand anders en een tweede date staat gepland.. Sorry
Dat zijn de woorden van Sjonniequote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef All-out het volgende:
[..]
mijn opa zei eens; "jongen, het zijn allemaal kuthoeren."
Hans Teeuwen bedoel je, ken je klassiekersquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden van Sjonnie
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder zegt altijd "assebeterkunnuhdanmoettuhzebetergaanjatogniedan?"
Welk bericht? Dat van die andere date?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat sturen jullie zoals na een bovenstaand bericht? Ik weet mij meestal geen raad..
Niks.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat sturen jullie zoals na een bovenstaand bericht? Ik weet mij meestal geen raad..
Wat HJ zegt: Okéquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vuige slet!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ja, maar dan zonder die debiele smiley die je uitgelaten gemoedstoestand zou moeten benadrukken waardoor het natuurlijk compleet ongeloofwaardig overkomt. Laat die gewoon weg.quote:
Je denkt teveel naquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder die debiele smiley die je uitgelaten gemoedstoestand zou moeten benadrukken waardoor het natuurlijk compleet ongeloofwaardig overkomt. Laat die gewoon weg.
Nee hoor. Waarom zou je daar in godesnaam een smiley tussen proppen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je denkt teveel na
Om even in dat genre te blijven: zoals jij het typt lijkt het meer op:
Okay, veel plezier! (![]()
![]()
kut)
Jij zou waarschijnlijk ''Andere datequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
Omdat ik bijna overal smileys tussenprop. Boeiend... Alsof iemand daar zoveel achter gaat zoeken (behalve dit topic)
2e keus danquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:23 schreef habitue het volgende:
Ik zou gewoon niks sturen, als haar date niks was hoor je het vanzelf wel, of niet natuurlijk.
Ik zit net te zeggen wat ik zou typenquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij zou waarschijnlijk ''Andere date'' tikken gok ik.
Dat interesseert me echt niks hoor. Ik heb niet zon last van die ego problemen.quote:
Hij zegt ook dat hij wil laten merken dat hij best een beetje baaltquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan komt het juist wel over alsof het je wat doet.. Veels te kortaf
Ons hou je niet voor de gek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit net te zeggen wat ik zou typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |