True that. Maar ik neem aan dat je ook vrienden hebt waar je een avondje wat mee kan gaan doen. Het is niet óf daten óf eenzaam thuiszitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik date ook alleen maar met vrouwen waarvan ik vermoed dat ze echt leuk zijn hoor. 'Beetje aardig' is natuurlijk niet genoeg. Maargoed, dan is daten nog steeds leuker dan een avondje thuis naar Net 5 kijken.
Nou dan even een korte handleiding;quote:
Klopt, en dat doe ik ook. Vrijdag is avond-voor-vrienden, zaterdag misschien ook nog wel. Heb je nog 5 dagen over. Zelfs als je daarvan 4 avonden doelloos op de bank gaat liggen of even gaat sporten heb je nog één date-avond per week over.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Buffell het volgende:
[..]
True that. Maar ik neem aan dat je ook vrienden hebt waar je een avondje wat mee kan gaan doen. Het is niet óf daten óf eenzaam thuiszitten.
wil gewoon een serieuze date met een kerel van mijn leeftijd en waarin niets moet en veel mag...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou dan even een korte handleiding;
Wil je op de eerste date keihard neucksex? Date H_J of habitue.
Wil je een leuk verhaal om aan je vriendinnen te vertellen? Date silenus of El_Thijs
De rest ben ik ook nog niet over uit.
Ik houd echt geen rekening met daten. Ben er ook allemaal nieuw in en gister was de eerste echte date. Het is ook niet echt dat ik er naar op zoek ben, dus ik ga er geen vaste avond in de week voor vrij houden hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, en dat doe ik ook. Vrijdag is avond-voor-vrienden, zaterdag misschien ook nog wel. Heb je nog 5 dagen over. Zelfs als je daarvan 4 avonden doelloos op de bank gaat liggen of even gaat sporten heb je nog één date-avond per week over.
sex kun je lerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Weissman het volgende:
BoL is wel serieus, maar niet van dezelfde leeftijd.
Ik heb nog een Rickario in de aanbieding? Is ook wel semi-grappig enzo. Over zijn sexuele prestaties weet ik nog niks. Daar gaan veel geruchten over.
Maar vertel eens meer over jezelf, wat zoek je, wat zijn je date-ervaringen tot nu toe? Hoe lang ben je al singel dat soort info.quote:
Maison pretty-boy... voor al uw dameswensen...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Weissman het volgende:
Ik heb nog een Rickario in de aanbieding? Is ook wel semi-grappig enzo. Over zijn sexuele prestaties weet ik nog niks. Daar gaan veel geruchten over.
ik date van 28 - 43 met een marge van 5 extra jarenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Weissman het volgende:
date ervaring uhhm vaak komt t erop neer dat ik t initiatief neem.. betaal en t gesprek gaande houd ook al vind k er niet veel aan.. ben sinds december weer vrijgezel na een korte relatie.. daarvoor wel lang vrijgezel geweest door omstandigheden.. wat ik zoek tja ben niet super standvastig op een ideaal beeld maar als k mag kiezen.. kies ik voor een grote brede man die lief is en mij in t gareel kan houden.. verder vind ik eerlijkheid en betrouwbaar een vereiste...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar vertel eens meer over jezelf, wat zoek je, wat zijn je date-ervaringen tot nu toe? Hoe lang ben je al singel dat soort info.
Wil je de hele avond tenenkrommend slechte grappen horen? SilentChaos is your man.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je een leuk verhaal om aan je vriendinnen te vertellen? Date silenus of El_Thijs
hoi fasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je de hele avond tenenkrommend slechte grappen horen? SilentChaos is your man.
Thanksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je de hele avond tenenkrommend slechte grappen horen? SilentChaos is your man.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:28 schreef tcr het volgende:
Volgens mij al mijn paiq-dates altijd de rekening gesplitst. Niet meer dan normaal toch, was al duur genoeg al die dates![]()
Zelfs nu ik een relatie heb, gewoon splitsen. Binnenkort 1 jaar
Schat ik heb net ff bakje popcorn voor ons gehaald.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Schat ik heb net ff bakje popcorn voor ons gehaald.
Aah wat lief
Kun je ff 2 euro overmaken dan
uhmm niet bepaald maar sluit ook niks uit.... heb weliswaar andere manieren om aan een date te komen plus denk ik dat hier vrij weinig mensen uit het oosten zijn dus schiet k er weinig mee op..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:01 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ben je nou via hier op zoek naar een date?
Hotel Weiss, zit daar ook room service bij?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een maand inkomen van 8k euri, sorry man. Als ze toevallig wil blijven slapen kan dat vanaf 25euro per nacht. Met ontbijt komt er nog eens een tientje bij.
Dat sowieso. Dat thuis zitten kun je je hele leven nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik date ook alleen maar met vrouwen waarvan ik vermoed dat ze echt leuk zijn hoor. 'Beetje aardig' is natuurlijk niet genoeg. Maargoed, dan is daten nog steeds leuker dan een avondje thuis naar Net 5 kijken.
Zoveel meer posters zijn hier toch ook niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
heb jij serieus dezelfde geboortedatum als ik of heb je gewoon wat ingevoerd...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel meer posters zijn hier toch ook niet?
Oosten als in Achterhoek 4 life enzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmm niet bepaald maar sluit ook niks uit.... heb weliswaar andere manieren om aan een date te komen plus denk ik dat hier vrij weinig mensen uit het oosten zijn dus schiet k er weinig mee op..
Cijfer jezelf niet weg yats.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel meer posters zijn hier toch ook niet?
twente...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef Buffell het volgende:
[..]
Oosten als in Achterhoek 4 life enzo?
Dat is niet mijn geboortedatum, al klopt de maand en het geboortejaar wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb jij serieus dezelfde geboortedatum als ik of heb je gewoon wat ingevoerd...
Ik ben hier toch nooit? Ik doe niet aan datesquote:
hihi dus k ben ouder dan jouquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet mijn geboortedatum, al klopt de maand en het geboortejaar wel.
Ja dus datquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Schat ik heb net ff bakje popcorn voor ons gehaald.
Aah wat lief
Kun je ff 2 euro overmaken dan
Ach, die paar dagen, ik schijn mentaal een paar dagen voor te lopen op mijn leeftijdsgenotenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi dus k ben ouder dan joulol k zag t staan dus denk vraag t gewoon ff
"Dan jou"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi dus k ben ouder dan joulol k zag t staan dus denk vraag t gewoon ff
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, die paar dagen, ik schijn mentaal een paar dagen voor te lopen op mijn leeftijdsgenoten
ja dat is iets waar k slecht in ben als jou dan jou... je snapt wat ik bedoelquote:
Dat is er bij mij uitgeramd door een taalpurist die zich mijn beste vriend noemt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja dat is iets waar k slecht in ben als jou dan jou... je snapt wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is er bij mij uitgeramd door een taalpurist die zich mijn beste vriend noemt.haha misschien leer ik het ooit ook nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Geen idee, ik doe het ook af en toe nog verkeerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha misschien leer ik het ooit ook nog..
Ik ga ook weleens gewoon ergens wat drinken soms, heel saai.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Hungry_Joe op 25-03-2014 18:51:17 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
ach k krijg binnenkort weer Nederlands op school dus misschien wordt ik er dan beter in..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het ook af en toe nog verkeerd.
dat beslissen we zelf welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Phyxcius het volgende:
Okee Nikkie en yats. Een paar Dm's sturen, date plannen en er zijn weer twee personen samengebracht door het majestueuze Fok!
Precies, al die bemoeizuchtige fokkers. Vermoeiend hoor.quote:
jup maar dat is nergens anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, al die bemoeizuchtige fokkers. Vermoeiend hoor.
Altijd leuk die familie-leden en vrienden die quasi nieuwsgierig naar je liefdesleven informeren zonder dat ze denken dat het niet te obvious is dat ze gewoon aan het vissen zijn naar verhalen.quote:
oh bij mij is het gewoon altijd hetzelfde riedeltje: Yo bol: wie, wat, hoe, hoe laat? Collega's, vrienden, familie en sportschool.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:52 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd leuk die familie-leden en vrienden die quasi nieuwsgierig naar je liefdesleven informeren zonder dat ze denken dat het niet te obvious is dat ze gewoon aan het vissen zijn naar verhalen.
Heb ik ook, maar dan andersom. Vragen ze quasi nieuwsgierig naar briljante date-verhalen terwijl ik heus wel door heb dat ze gewoon aan het vissen zijn naar mijn liefdesleven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:52 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd leuk die familie-leden en vrienden die quasi nieuwsgierig naar je liefdesleven informeren zonder dat ze denken dat het niet te obvious is dat ze gewoon aan het vissen zijn naar verhalen.
Ik heb een erg nieuwsgierige zus en zwager.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh bij mij is het gewoon altijd hetzelfde riedeltje: Yo bol: wie, wat, hoe, hoe laat? Collega's, vrienden, familie en sportschool.
Jaa, ik heb van die leuke nichtjes... Die willen dan betrokken zijn bij hun "jonge" nichtjes... dus organiseren ze een nichtjes avond oid... enige vraag die je dan krijgt is... wat doe je tegenwoordig en heb je al een relatie.... alsof mn leven niet uit meer bestaat......quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ook voor jou loopt er iemand rond Fasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Bij mij vragen ze dat nooit, iedereen weet dat het nooit wat wordt bij mij.
Wijntje mop?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
Thanks sweetie darling.quote:
Ik zie mijn familie daarvoor te weinigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:17 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij vragen ze standaard "heb je nu nog steeds een kater?"
Grappige is dat mijn ouders inmiddels de ooms en tantes die er naar vragen gewoon dequote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden er ook altijd een handje van om op zaterdagochtend of zondagochtend gezellig te gaan ontbijten met de familie voor verjaardagen etc...
Mijn nichtje en ik waren altijd de 2 enige vrijgezellen, wat ook goed aan ons was te zienAltijd standaard een kater bij dat soort gelegenheden
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, al die bemoeizuchtige fokkers. Vermoeiend hoor.
Als je het per DM oplost heb je daar geen last vanquote:
Is lief van je hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
[..]
Als je het per DM oplost heb je daar geen last van![]()
Maar ik wil alleen maar het beste voor jullie
hmkayquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef All-out het volgende:
ik ben dat gekgescheer hier alweer zat.
Gelukkig ben ik eigenlijk licht aangeschoten met school bezig en heb ik er geen last van
Alleen maar mooiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Grappige is dat mijn ouders inmiddels de ooms en tantes die er naar vragen gewoon degeven. Die lachen zich echt rot om me op het moment
En zo is het ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef Buffell het volgende:
Mijn opa zei tegen me toen het nét uit was met m'n ex; 'jongen, beter een land vol, dan één hand vol.'
mijn opa zei eens; "jongen, het zijn allemaal kuthoeren."quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
En weer een afwijzing voor de verzameling.. jeej
Ik zou afgelopen zaterdag een date hebben, die werd afgezegd omdat ze moe was.. Prima kan gebeuren, kwam zelf met een nieuw voorstel voor a.s. vrijdag. Krijg ik net een appje, even over vrijdag, ik wil onze afspraak afzeggen, ben al reeds op date geweest met iemand anders en een tweede date staat gepland.. Sorry
Dat zijn de woorden van Sjonniequote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef All-out het volgende:
[..]
mijn opa zei eens; "jongen, het zijn allemaal kuthoeren."
Hans Teeuwen bedoel je, ken je klassiekersquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zijn de woorden van Sjonnie
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder zegt altijd "assebeterkunnuhdanmoettuhzebetergaanjatogniedan?"
Welk bericht? Dat van die andere date?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat sturen jullie zoals na een bovenstaand bericht? Ik weet mij meestal geen raad..
Niks.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat sturen jullie zoals na een bovenstaand bericht? Ik weet mij meestal geen raad..
Wat HJ zegt: Okéquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vuige slet!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ja, maar dan zonder die debiele smiley die je uitgelaten gemoedstoestand zou moeten benadrukken waardoor het natuurlijk compleet ongeloofwaardig overkomt. Laat die gewoon weg.quote:
Je denkt teveel naquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder die debiele smiley die je uitgelaten gemoedstoestand zou moeten benadrukken waardoor het natuurlijk compleet ongeloofwaardig overkomt. Laat die gewoon weg.
Nee hoor. Waarom zou je daar in godesnaam een smiley tussen proppen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je denkt teveel na
Om even in dat genre te blijven: zoals jij het typt lijkt het meer op:
Okay, veel plezier! (![]()
![]()
kut)
Jij zou waarschijnlijk ''Andere datequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
Omdat ik bijna overal smileys tussenprop. Boeiend... Alsof iemand daar zoveel achter gaat zoeken (behalve dit topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |