Oosten als in Achterhoek 4 life enzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmm niet bepaald maar sluit ook niks uit.... heb weliswaar andere manieren om aan een date te komen plus denk ik dat hier vrij weinig mensen uit het oosten zijn dus schiet k er weinig mee op..
Cijfer jezelf niet weg yats.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel meer posters zijn hier toch ook niet?
twente...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef Buffell het volgende:
[..]
Oosten als in Achterhoek 4 life enzo?
Dat is niet mijn geboortedatum, al klopt de maand en het geboortejaar wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb jij serieus dezelfde geboortedatum als ik of heb je gewoon wat ingevoerd...
Ik ben hier toch nooit? Ik doe niet aan datesquote:
hihi dus k ben ouder dan jouquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet mijn geboortedatum, al klopt de maand en het geboortejaar wel.
Ja dus datquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Schat ik heb net ff bakje popcorn voor ons gehaald.
Aah wat lief
Kun je ff 2 euro overmaken dan
Ach, die paar dagen, ik schijn mentaal een paar dagen voor te lopen op mijn leeftijdsgenotenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi dus k ben ouder dan joulol k zag t staan dus denk vraag t gewoon ff
"Dan jou"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi dus k ben ouder dan joulol k zag t staan dus denk vraag t gewoon ff
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, die paar dagen, ik schijn mentaal een paar dagen voor te lopen op mijn leeftijdsgenoten
ja dat is iets waar k slecht in ben als jou dan jou... je snapt wat ik bedoelquote:
Dat is er bij mij uitgeramd door een taalpurist die zich mijn beste vriend noemt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja dat is iets waar k slecht in ben als jou dan jou... je snapt wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is er bij mij uitgeramd door een taalpurist die zich mijn beste vriend noemt.haha misschien leer ik het ooit ook nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Geen idee, ik doe het ook af en toe nog verkeerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha misschien leer ik het ooit ook nog..
Ik ga ook weleens gewoon ergens wat drinken soms, heel saai.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou dan even een korte handleiding;
Wil je op de eerste date keihard neucksex? Date H_J of habitue.
Wil je een leuk verhaal om aan je vriendinnen te vertellen? Date silenus of El_Thijs
De rest ben ik ook nog niet over uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Hungry_Joe op 25-03-2014 18:51:17 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
ach k krijg binnenkort weer Nederlands op school dus misschien wordt ik er dan beter in..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe het ook af en toe nog verkeerd.
dat beslissen we zelf welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Phyxcius het volgende:
Okee Nikkie en yats. Een paar Dm's sturen, date plannen en er zijn weer twee personen samengebracht door het majestueuze Fok!
Precies, al die bemoeizuchtige fokkers. Vermoeiend hoor.quote:
jup maar dat is nergens anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, al die bemoeizuchtige fokkers. Vermoeiend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |