Ook goeiemorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
WTF!!
Ik HAAT mannen die zelf gaan nadenken!! Echt pure haat!!
Zo dacht ik dus ook toen ik FOK! opende en las dat ik blijkbaar een of andere ingreep ga laten doen.quote:
Ah.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dacht ik dus ook toen ik FOK! opende en las dat ik blijkbaar een of andere ingreep ga laten doen.
-knip-
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En dit soort gezeik nog voor mijn eerste bak thee
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?
Ik zit er meteen over te denken om een nieuw nummer te gaan halen straks!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?
Oh ja, jij kan edits lezen hequote:
Wat een heerlijk weer is het buiten.quote:
Geen idee, er hangt een behoorlijke donderwolk boven mijn hoofdquote:
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapenquote:
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapen
Ik was trots op mijzelf gisteravond. Ik ging vroeg naar bedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapen
Lieve veteranen:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.
Ik weet het, ik rende om 7 uur naar buiten omdat ik in mijn hoofd had dat mijn auto al sinds gisteravond niet op slot stondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het, ik rende om 7 uur naar buiten omdat ik in mijn hoofd had dat mijn auto al sinds gisteravond niet op slot stond
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve veteranen:
http://www.omroepbrabant.(...)elpen+hem+graag.aspx
Hij stond inderdaad niet niet op slot.. *facepalm*quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Sukkel!!
Rende je voor niets naar buiten?
Ghehe, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij stond inderdaad niet niet op slot.. *facepalm*
Beter dat ik voor niks check dan dat ik het niet doe en m'n auto leeg/weg is..quote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dat ik voor niks check dan dat ik het niet doe en m'n auto leeg/weg is..
Dan moet je maar Hercules gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOX nu allemaal oudere simpsons afleveringen. Die vind ik helemaal niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |