Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
alleen met alex via facebook van tijd op tijdquote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
Spreek je nog wel eens wat mensen van t vorige seizoen?
Ik betwijfel dat het volledig gescript is. Thuiskomen van moeders bvb wel (anders staat camera crew niet al te wachten) maar wat uit haar mond komt is gewoon hoe ze zijn lijkt me.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Bucketlist het volgende:
Ik krijg agressieve neigingen van die Macy. Ik begrijp dat het gescript is maar wat een ongelofelijk irritant kind.
Geen idee waar die zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef CaptainCab het volgende:
Kom je ook wel eens op animatie film festivals, Marcel?
En maar gek opkijken dat 'ie nog nooit een relatie gehad heeft.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Die 37-jarige Friso die nog bij zijn ouders woont
huh, die moet ik eens opzoeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Vorige week in Utrecht, november weer in Amsterdam
In alle eerlijkheid, ik kon er deze keer wel om lachen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit was echt de aflevering met de meest trieste/zielige dingen![]()
![]()
Ook zo racistisch steeds die ene freak&moeder, "een neger", "jullie buitenlanders houden wel van dit drankje toch", "welkom in Nederland"
Die 37-jarige Friso die nog bij zijn ouders woont
Marcel die uitgerekend in zo'n krap bootje gaatlike srsly? Doe iets waarbij je normaal kan staan zonder dat je moet zitten in een krap bootje of achtbaankarretje
In de show leek je juist erg gespannen de hele tijd, maar had je dit zelf uitgekozen of Ewout?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:22 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, ik kon er deze keer wel om lachen.
In de kano? Ja, had geen reserve kleding bij dus als die omging zou dat kut zijn geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
In de show leek je juist erg gespannen de hele tijd, maar had je dit zelf uitgekozen of Ewout?
Gewoon iets waarbij je kan staan lijkt me echt veel beter geschikt, niet steeds iets met verplicht krappe zitjes
Morgen hebben ze weer een datequote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Captainp00face het volgende:
Ik weet niet of je het al gezegd had, maar Marcel, heb je nog dates gehad of contact met Karin?
Ja morgen weer een date.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:26 schreef Captainp00face het volgende:
Ik weet niet of je het al gezegd had, maar Marcel, heb je nog dates gehad of contact met Karin?
Nopequote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef Captainp00face het volgende:
O wow.
Om even die vrouw na te doen bij het lampenknutselen; hebben jullie al gezoend?
Dat ook jaquote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef luckass het volgende:
Die woordgrappen van die voice-over steeds.
lekker toch, vooral als die nog een beetje vochtig isquote:Op maandag 24 maart 2014 23:32 schreef Bucketlist het volgende:
Die vriendin die die vibrator ook gewoon vastpakt--> Dat doe je normaal gesproken niet lijkt mij.
Iets wat gefilmd wordt, dus dat zij je als het in het pgrogramma komtquote:
Ik weet hetquote:
Hele programma is toch ook ingestudeerd..quote:Op maandag 24 maart 2014 23:32 schreef Bucketlist het volgende:
Die vriendin die die vibrator ook gewoon vastpakt--> Dat doe je normaal gesproken niet lijkt mij.
Oh ok.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Iets wat gefilmd wordt, dus dat zij je als het in het pgrogramma komt
was een joekelquote:Op maandag 24 maart 2014 23:32 schreef Bucketlist het volgende:
Waarom wil je trouwens niet zoenen op de eerste date?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:37 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Iets wat gefilmd wordt, dus dat zij je als het in het pgrogramma komt
Het is gewoon niet mijn ding, beter kan ik het niet uitleggen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwens niet zoenen op de eerste date?
Het is 2014, niet neuken op de eerste date, oké, maar niet eens een kus?......![]()
...
ligt dat eraan dat je uberhaupt nog nooit gezoend hebt?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:48 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn ding, beter kan ik het niet uitleggen.
met je moeder loempias pijpen in de stad maar niet zeggen dat je een date hebtquote:Op maandag 24 maart 2014 23:49 schreef Nickozzz90 het volgende:
Is op je eerste date 'betrapt' betrapt worden door je moeder, niet bijna hetzelfde als tijdens de sex betrapt worden?
dat was zooooo gescriptquote:Op maandag 24 maart 2014 23:51 schreef blow... het volgende:
[..]
met je moeder loempias pijpen in de stad maar niet zeggen dat je een date hebt
tuurlijk, het is alleen mierzoetquote:
Hij deed me zo erg denken aan een oom van me, ook pas rond die leeftijd zijn eerste vriendin gekregen (en inmiddels wel twee kinderen) en heeft ook altijd in zijn 1-persoons bedje geslapen bij paps en mamsquote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef luckass het volgende:
[..]
En maar gek opkijken dat 'ie nog nooit een relatie gehad heeft.
Lever je ballen gewoon in vent.
En dan ook heel trots op z'n slaapkamerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij deed me zo erg denken aan een oom van me, ook pas rond die leeftijd zijn eerste vriendin gekregen (en inmiddels wel twee kinderen) en heeft ook altijd in zijn 1-persoons bedje geslapen bij paps en mams
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:04 schreef Szura het volgende:
En die Anwar heeft 2 jaar een relatie. Niet zo moeilijk te vinden die niggah op Fb.
Ewout
Betaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:41 schreef Walter81 het volgende:
en ondanks dat ik dus geen vriendin heb weet ik dat mijn huis toch ook vrouwvriendelijk is ingericht.
Ik woon al jaren samen, maar ik heb nog steeds geen prullenbak op de wcquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Een tweepersoons bed. En een prullenbak op de wc.
Haha metalfreak zijn 'vriendin' wordt niet ongesteld omdat het eigenlijk een omgebouwde man is hahaha ;Dquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik woon al jaren samen, maar ik heb nog steeds geen prullenbak op de wc
Ik snap nu waarom negers gouden tanden hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk, het is alleen mierzoet
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef Eerin het volgende:
[..]
Nee, ik zoek voor NielsIk kan er niet zo goed tegen om iets niet te weten, dus was nu benieuwd waar ze vandaan kwam.
[..]
Tatatataa, alsjeblieft.Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
rtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:38 schreef Apotheose het volgende:
ach het is wel handig, een prullenbakjeEn een tweepersoonsbed slaapt toch sowieso veel fijner, zelfs al ben je alleen.
Alles om iemand maar meer neger en buitenlands te laten lijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:07 schreef Turbomuis het volgende:
Ook een rare gedachtengang:
"mijn ouders zijn beide Surinaams, en ik ben in Nederland geboren"
"a, je bent een halfbloedje dus"
Spoort nietquote:
Ze wou vast meer op haar moeder lijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Spoort nietIk snap nog steeds dat kapsel niet
![]()
Met lang haar ziet ze er echt stukken beter uit gewoon.
[ afbeelding ]
Lekker gek doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:16 schreef Silenus het volgende:
Haha zo inderdaad, wat was zij denkende?
zo echt wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Spoort nietIk snap nog steeds dat kapsel niet
![]()
Met lang haar ziet ze er echt stukken beter uit gewoon.
[ afbeelding ]
En haar vriendinnen zeiden natuurlijk:quote:
??quote:
Dat zit er dik in ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En haar vriendinnen zeiden natuurlijk:
Ja gaaaaaaaaf, lekker stoer! Gaaaaaaaaaaf, eigen mening blablabla
en ondertussen denken ze:
Mooi, weer een concurrent minder
Daarmee bedoel ik dat het niet een 'typisch mannenhuis' is als je het ziet.quote:
check.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Een tweepersoons bed. En een prullenbak op de wc.
Je ziet ook dat ze uit zo'n typisch West-Fries dorp komt waar alleen maar van die blanke zultkoppen wonen die allemaal op Jan en Monique Smit lijken. Woont dan één neger in de buurt en in de drang om diegene heel geforceerd thuis te laten voelen vliegen de racistische opmerkingen je om de oren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles om iemand maar meer neger en buitenlands te laten lijken
En dat omdat ze een grote lul zoekt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze uit zo'n typisch West-Fries dorp komt waar alleen maar van die blanke zultkoppen wonen die allemaal op Jan en Monique Smit lijken. Woont dan één neger in de buurt en in de drang om diegene heel geforceerd thuis te laten voelen vliegen de racistische opmerkingen je om de oren.
Ditquote:
Misschien kent ze Fok! niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En dat omdat ze een grote lul zoekt.
Toch wel discriminerend. Vooral omdat hier op Fok! niemand < 25 cm heeft.
een echte man (en vrouw) houdt zijn (haar) huis netjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:23 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat het niet een 'typisch mannenhuis' is als je het ziet.
Wat zie ik dan als typisch mannenhuis?
Smerig, berg vuile vaat op het aanrecht, geen planten in huis, lege pizzadozen op tafel enz enz.
Als er een vrouw bij mij in huis is, krijg ik er toch altijd wel gemeende complimenten over dat het er netjes uit ziet.
Precies, dat bedoel ik! Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
een echte man (en vrouw) houdt zijn (haar) huis netjes.Wie wil nou in rotzooi leven.
Dat was Alex en als je had opgelet had je gezien dat hij wel degelijk fris/sap had staan. Ik denk eerder dat Jelena meestal iets van water pakt en dat Ewout dit moment aangreep om Alex slecht neer te zetten. Ja, zijn huis was verder wel een bende ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:06 schreef Walter81 het volgende:
Precies, dat bedoel ik! Bedankt voor het compliment![]()
Vorige week had je zo'n figuur die zijn date uitnodigde in de rotzooi, en haar niet eens wat te drinken kon aanbieden. Daar zit ik dan met plaatsvervangende schaamte naar te kijken.
Echt ernstig ditquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Athlete het volgende:
http://www.upcoming.nl/ca(...)het-nog-nooit-gedaan
Ik mag hopen heel veel.. Net als die dansleraar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef Szura het volgende:
Vraag me af hoeveel geld die Anwar heeft gekregen
Uh ze woont in noord-holland en er wonen hier genoeg halfbloedjes/negersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze uit zo'n typisch West-Fries dorp komt waar alleen maar van die blanke zultkoppen wonen die allemaal op Jan en Monique Smit lijken. Woont dan één neger in de buurt en in de drang om diegene heel geforceerd thuis te laten voelen vliegen de racistische opmerkingen je om de oren.
Wat is daar nou weer raar aan, niet meteen willen zoenen op de eerste datequote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwens niet zoenen op de eerste date?
Het is 2014, niet neuken op de eerste date, oké, maar niet eens een kus?......![]()
...
West-Friesland ligt niet in Friesland hè.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Uh ze woont in noord-holland en er wonen hier genoeg halfbloedjes/negers
Wíl je dat ook wel, met Karin? Of zeg je van "mwah, niet per se"? Je hoeft het namelijk niet te doen he, als jij het niet wil, ondanks dat het programma erom vraagt (of wij trouwe fans).quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Uh ze woont in noord-holland en er wonen hier genoeg halfbloedjes/negers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |