De lampquote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lamp?
Vorig seizoen hadden we er nog meer hierquote:
FOK! blijft me verbazen, stelletje helden hier.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef merino het volgende:
[..]
Vorig seizoen hadden we er nog meer hier
gefilmd, oh en de kano, was eerder bang voor een nat pak. Had geen reserve kleding bij me.quote:
Voor huidig seizoen nogquote:
Ik ook niet, dacht dat afgelopen maandag de laatste opnames voor mij waren.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef merino het volgende:
[..]
Voor huidig seizoen nog
Had niet verwacht dat zo recent opgenomen zou zijn.
Van plan om Karin ook na de opnames nog te blijven zien?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik ook niet, dacht dat afgelopen maandag de laatste opnames voor mij waren.
Ja, kijken of het iets zordt of dat wij gewoon vrienden blijven.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van plan om Karin ook na de opnames nog te blijven zien?
Heb je die zelf moeten betalen of kreeg je die vergoed van RTL?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik ook niet, dacht dat afgelopen maandag de laatste opnames voor mij waren.
Ik ben benieuwd waar de date morgen isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
gefilmd, oh en de kano, was eerder bang voor een nat pak. Had geen reserve kleding bij me.
Helaas geen geld voor, ben wel van plan om langs de elf te gaan alleen dan wel zonder kostuum.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:50 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd waar de date morgen isZaterdag niet nog een keertje cosplayen op Imagicon?
Heb je wel de goede link? Er staan er 2 namelijk. 1 van volgende week (betaald) en 1 van deze week.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft iemand een mp4? Downloaden via GemistDownloader lukt niet omdat ie aangeeft dat het een betaalde uitzending is.
soms moet je in het diepen springen met het risico te blijven zitten met nat pak. Zijn ergere dingen enzo (zoals Macy's moeder als familie hebben).quote:Op maandag 24 maart 2014 22:45 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
gefilmd, oh en de kano, was eerder bang voor een nat pak. Had geen reserve kleding bij me.
True truequote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef merino het volgende:
[..]
soms moet je in het diepen springen met het risico te blijven zitten met nat pak. Zijn ergere dingen enzo (zoals Macy's moeder als familie hebben).
Ja, die link pakt íe nietquote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je wel de goede link? Er staan er 2 namelijk. 1 van volgende week (betaald) en 1 van deze week.
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)72-8090-02803c03d5f8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |