Hij deed me zo erg denken aan een oom van me, ook pas rond die leeftijd zijn eerste vriendin gekregen (en inmiddels wel twee kinderen) en heeft ook altijd in zijn 1-persoons bedje geslapen bij paps en mamsquote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef luckass het volgende:
[..]
En maar gek opkijken dat 'ie nog nooit een relatie gehad heeft.
Lever je ballen gewoon in vent.
En dan ook heel trots op z'n slaapkamerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij deed me zo erg denken aan een oom van me, ook pas rond die leeftijd zijn eerste vriendin gekregen (en inmiddels wel twee kinderen) en heeft ook altijd in zijn 1-persoons bedje geslapen bij paps en mams
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:04 schreef Szura het volgende:
En die Anwar heeft 2 jaar een relatie. Niet zo moeilijk te vinden die niggah op Fb.
Ewout
Betaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:41 schreef Walter81 het volgende:
en ondanks dat ik dus geen vriendin heb weet ik dat mijn huis toch ook vrouwvriendelijk is ingericht.
Ik woon al jaren samen, maar ik heb nog steeds geen prullenbak op de wcquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Een tweepersoons bed. En een prullenbak op de wc.
Haha metalfreak zijn 'vriendin' wordt niet ongesteld omdat het eigenlijk een omgebouwde man is hahaha ;Dquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik woon al jaren samen, maar ik heb nog steeds geen prullenbak op de wc
Ik snap nu waarom negers gouden tanden hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk, het is alleen mierzoet
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef Eerin het volgende:
[..]
Nee, ik zoek voor NielsIk kan er niet zo goed tegen om iets niet te weten, dus was nu benieuwd waar ze vandaan kwam.
[..]
Tatatataa, alsjeblieft.Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
rtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:38 schreef Apotheose het volgende:
ach het is wel handig, een prullenbakjeEn een tweepersoonsbed slaapt toch sowieso veel fijner, zelfs al ben je alleen.
Alles om iemand maar meer neger en buitenlands te laten lijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:07 schreef Turbomuis het volgende:
Ook een rare gedachtengang:
"mijn ouders zijn beide Surinaams, en ik ben in Nederland geboren"
"a, je bent een halfbloedje dus"
Spoort nietquote:
Ze wou vast meer op haar moeder lijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Spoort nietIk snap nog steeds dat kapsel niet
![]()
Met lang haar ziet ze er echt stukken beter uit gewoon.
[ afbeelding ]
Lekker gek doenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:16 schreef Silenus het volgende:
Haha zo inderdaad, wat was zij denkende?
zo echt wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Spoort nietIk snap nog steeds dat kapsel niet
![]()
Met lang haar ziet ze er echt stukken beter uit gewoon.
[ afbeelding ]
En haar vriendinnen zeiden natuurlijk:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |