SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Idd.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
Verliefd zijn![]()
komt alleen maar narigheid van
Dat is de enige juiste mentaliteit. Sowieso. Tijd aan andere bestedenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Idd.Toestaan om jezelf labiel te laten zijn
whyquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Tijd om Win 7 + Win Server 2012 maar weer eens in Hyper-V te installeren.
heb ik op de ict opleiding toen allemaal moeten doen alleen werkte we nog met xp en windows server 2003quote:
Tijd aan anderen besteden als investering kan wel, daar win je wat mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste mentaliteit. Sowieso. Tijd aan andere besteden
Niets mis mee.quote:
Maar besteed je dan tijd aan een anders of investeer je in jezelf?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijd aan anderen besteden als investering kan wel, daar win je wat mee.
[..]
Niets mis mee.
Haha, niet veel verandering dusquote:Op maandag 24 maart 2014 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb ik op de ict opleiding toen allemaal moeten doen alleen werkte we nog met xp en windows server 2003
Echt heel limiterend programma iddquote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haha, niet veel verandering dus
Srsly..Hyper-V
Uiteindelijk het laatste mits je het goed doet.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar besteed je dan tijd aan een anders of investeer je in jezelf?
Flquote:
quote:
Oké. Dan blijf ik flink wat tijd in mijzelf investeren aan de hand van jouw posts.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk het laatste mits je het goed doet.
[..]
Fl
[..]
Kan niet wachten tot ik 27 ben.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
ff kieken of mijn uitkering al gestort is
krijg nog stufi jwzquote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan blijf ik flink wat tijd in mijzelf investeren aan de hand van jouw posts.
[..]
Kan niet wachten tot ik 27 ben.
Lekker, lekker. Daar?quote:
WP, pls. Ga Flip of Snow aandacht gevenquote:
Onverwachts dat ik hiervoor gebruikt zou worden, maar met jouw midlifecrisis in het vooruitzicht moet er wat geofferd worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan blijf ik flink wat tijd in mijzelf investeren aan de hand van jouw posts.
[..]
Kan niet wachten tot ik 27 ben.
Ik vind het vooral vet hoe ze in een bos spelen zonder stroomaansluiting. Beetje als Immortal op een besneeuwde berg welquote:Op maandag 24 maart 2014 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
chick krijgt een 7/10 zou meer van luisteren
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vet hoe ze in een bos spelen zonder stroomaansluiting. Beetje als Immortal op een besneeuwde berg wel
Het zijn magische topartiestenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vet hoe ze in een bos spelen zonder stroomaansluiting. Beetje als Immortal op een besneeuwde berg wel
witje is buiten en flipje ligt waarschijnlijk beneden en ik heb geen zin om naar beneden te lopenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Daar?
[..]
WP, pls. Ga Flip of Snow aandacht geven
[..]
Onverwachts dat ik hiervoor gebruikt zou worden, maar met jouw midlifecrisis in het vooruitzicht moet er wat geofferd worden.
Kippensoep? Mijn broertje maakt nu ook soep #soepfeitjesquote:Op maandag 24 maart 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
ik heb soep gegeten
het is er (nog) niet uitgekomen
#progress
Midlifecrisis nu al. Is dit een dreigement?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onverwachts dat ik hiervoor gebruikt zou worden, maar met jouw midlifecrisis in het vooruitzicht moet er wat geofferd worden.
De clean vocals lijkt wel ietwat los van de instrumenten te staan. Maar goed af te luisteren. Ik geef haar ook nog een poging.quote:
Prima alleen vandaag geen werk gehad en morgen ook niet ingepland. Dus loop nu helaas uren misquote:
Quarterlife, midlife, what's the difference.Het is allemaal een crisis.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Midlifecrisis nu al. Is dit een dreigement?maar toch bedankt dat je het voor mij over lijkt te hebben.
[..]
De clean vocals lijkt wel ietwat los van de instrumenten te staan. Maar goed af te luisteren. Ik geef haar ook nog een poging.
Wat een struggles van een loonslaaf.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima alleen vandaag geen werk gehad en morgen ook niet ingepland. Dus loop nu helaas uren mis
heuhj ahmadquote:
jah chillax, werken enzo. oboema kijken allesquote:
Ik heb vanmiddag op museumplein gekeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jah chillax, werken enzo. oboema kijken alles
Ik heb nog nooit zoveel politie op een dag gezienquote:Op maandag 24 maart 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag op museumplein gekeken.Echt heel bizar.
Dat. Op iedere x aantal meter stonden er agenten en ME. En dan die helicopter delegatie. Echt wtf.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel politie op een dag gezienZe fietsen hier in groepjes van 20 rond
Hier staat ook nog voor elke agent een groepje van 3 lui van de "traffic support"> Het enige wat die doen is vertellen dat je niet door mag fietsen daar waar al een hek staat. Verder hebben ze geen idee hoe je wel kan rijdenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat. Op iedere x aantal meter stonden er agenten en ME. En dan die helicopter delegatie. Echt wtf.![]()
Ik zou vast beginnen aan het boekquote:Op maandag 24 maart 2014 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Shit dan ben ik de nieuwe Maria
KALE KOPPEN NIET TE STOPPENquote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat amy pond van doctor who?
zo ja
kijk dit
[ afbeelding ]
doet et niet.quote:
Nee dat is Nina Dobrev van The Vampire Diaries.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo ja
kijk dit
[ afbeelding ]
geilquote:Op maandag 24 maart 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo ja
kijk dit
[ afbeelding ]
Ja, wilde er meer over lezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk en hoor het nu op RTL nieuws, bron goed genoeg?
Nederland zit nog wel even goed qua (eigen) voorraden. En gelukkig maar 30% vanuit daar.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Definitief?
Gezellig. Dat wordt weer olie en gas afsluiten.
Ik stel bed tijd wel even uit, en luister even naar heel het nieuwsbericht voor je.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, wilde er meer over lezen.
Geloofde je op je blauwe ogen
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel bed tijd wel even uit, en luister even naar heel het nieuwsbericht voor je.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, wilde er meer over lezen.
Geloofde je op je blauwe ogen
[..]
Nederland zit nog wel even goed qua (eigen) voorraden. En gelukkig maar 30% vanuit daar.
Ik wist op 2 december al dat Rusland het niet zou toelaten. Goed he.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En omdat Rusland Oekraine niet los wilde laten aangezien ze Kiev als historische hoofdstad van de Slaven zagen.
Sorry voor dit feitje.
stoer zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik wist op 2 december al dat Rusland het niet zou toelaten. Goed he.
Bedanktquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel bed tijd wel even uit, en luister even naar heel het nieuwsbericht voor je.
Als RTL Nieuws geen leugens vertelt, dan is het officieel een G7 atm. Tevens geen sancties voor Rusland omdat ze in gesprek met Oekraďne zijn gegaan. En fredje overige tevens: die minister van Rusland boeit het niet. Mocht je leuk artikeltje tegenkomen, dan houd ik mij aanbevolen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]Heldin.
Al hoeft dat niet per se hoor, over een paar minuten staan er vast verschillende artikelen op mijn twitter timeline.
Zoals verwacht wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als RTL Nieuws geen leugens vertelt, dan is het officieel een G7 atm. Tevens geen sancties voor Rusland omdat ze in gesprek met Oekraďne zijn gegaan. En fredje overige tevens: die minister van Rusland boeit het niet. Mocht je leuk artikeltje tegenkomen, dan houd ik mij aanbevolen.
Nu ben ik slapen, dag boys
Is die onderste Amalia?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:20 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag gedaan
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ching chang chong jij bent een lacist
Kom dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey je moet nou egt ff normal doen oke ben je helemal zat
He, niet gelijk zo agressief.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ga je snow uitdagen dan wil je strap in je nek mafkees
Gwn niet aan snow komen ze is mijn zusje weetje niet fucken met haar vrind ik heb mijn mannetjes klaar staan jwzquote:
Ja, ik ook. En?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gwn niet aan snow komen ze is mijn zusje weetje niet fucken met haar vrind ik heb mijn mannetjes klaar staan jwz
Fijne avondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben weg. Straks moet ik echt nog wat doen als mod :s
Doe zelfs eens even normaal!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey je moet nou egt ff normal doen oke ben je helemal zat
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ga je snow uitdagen dan wil je strap in je nek mafkees
Ja, kom maar.quote:
Slapen/dingen doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
En waar zijn LB, DD, LH, BBW, Lt.Surge etc.?
Ik heb dit hier geplaatst, dus ze zouden ook zelf antwoord kunnen geven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Slapen/dingen doen?
vraag het ze zelf zou ik zeggen.
en het was hier heerlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben trouwens al een tijd niet in deze reeks geweest.
maar of het effect heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou in een DM met jou zat niet natuurlijk. Maar dat is niet het geval.
okquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
En waar zijn LB, DD, LH, BBW, Lt.Surge etc.?
zeker een Marokkaan ;squote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:10 schreef wietparkiet het volgende:
Dagoduck kan het niet aan zonder zijn vriendjes in het blauw
Of juist wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eerder een PVV stemmer
Marokkanen zie je niet zo vaak met blauw
3 á 4 ruggenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:29 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag op verjaardag bij een 1 jarig meisje
quote:
quote:
zou een leuke seat ibiza zoekenquote:
Huehuehuequote:
Gozaahquote:
*have you tried turning it off and on again?*quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:37 schreef Flippiee het volgende:
Mannen, ik moet iemand bellen maar mijn contacten app loopt continu vast. En het topic in dig is al 31 dagen niet gepost, en google biedt op het eerste gezicht geen opties. Heeft een van jullie hier verstand van?Ik heb een android toestel, geen roms. Ik kan wel de telefoon/bellen app openen, maar ook die laadt mijn contactpersonen niet.
Jup, het eerste wat ik deed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*have you tried turning it off and on again?*
dus je moet nu dringend iemand bellen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet ook niet of ik wel gebeld kan worden.Dat maakt het nog irritanter, want ik had een afspraak om 10 uur.
Nope. Telefoonnummer staat ook nog niet in mijn gmail contacts, want ik heb nog niet recentelijk een back up gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je moet nu dringend iemand bellen?
is zn telefoon nummer niet ergens op internet te vinden?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Telefoonnummer staat ook nog niet in mijn gmail contacts, want ik heb nog niet recentelijk een back up gemaakt.
Welk toestel? En vaak kun je je contacten laden als je hem aansluit op je pc/laptop met je kabel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:37 schreef Flippiee het volgende:
Mannen, ik moet iemand bellen maar mijn contacten app loopt continu vast. En het topic in dig is al 31 dagen niet gepost, en google biedt op het eerste gezicht geen opties. Heeft een van jullie hier verstand van?Ik heb een android toestel, geen roms. Ik kan wel de telefoon/bellen app openen, maar ook die laadt mijn contactpersonen niet.
Samsung Galaxy S3. En ik heb geen kabel bij me die op laptop aangesloten kan worden. Wat een feestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welk toestel? En vaak kun je je contacten laden als je hem aansluit op je pc/laptop met je kabel.
klacht gelezenquote:
Terechte klachtquote:
IT-Crowdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*have you tried turning it off and on again?*
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen chocolade of chips meer op m'n kamer. Ik wil geen walvis worden.
Grapjas... sinds wanneer is 3 á 4 uur veel?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal wat je zoveel slaap nodig hebt
Het lukt nu zeker ook niet om een backup te maken ? Anders zou ik een Factory reset wel aanradenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:37 schreef Flippiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |