Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twee maagden minder in 1 klap. Ik zeg doen!quote:
Eensquote:
Je zou hem geven hequote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
1 persoons bed
Zelf behang uitgekozen
Oh
My
Gosh
Hij ligt al 37 jaar in hetzelfde bedje daaro. Aandoenlijk.quote:
huilquote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef nikky het volgende:
1 persoons bed
Zelf behang uitgekozen
Oh
My
Gosh
Direct.quote:
Is echt klote, je flikkert steeds met je knieën eraf enzoquote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef IMVHI het volgende:
Lekker neuken in een 1-persoons kinderbedje
Moeder die 's ochtends per ongeluk binnen komt.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef IMVHI het volgende:
Lekker neuken in een 1-persoons kinderbedje
Neem je eens een keer een vrouw mee naar huis, woon je bij je ouders.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe ga je het verkopen aan een meisje? Ik woon nog bij mn ouders?
ik verzorg mijn oudersquote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe ga je het verkopen aan een meisje? Ik woon nog bij mn ouders?
iddquote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neem je eens een keer een vrouw mee naar huis, woon je bij je ouders.
Ik zou omdraaien denk ik
vriendin van me heeft ooit eens een boekje over scharen aan me laten zien toen ze in haar lesbische relatie fase zatquote:
Het is geen oldtimer.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef CaptainCab het volgende:
Valt nog mee dat zijn bed er niet zo uit zag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef CaptainCab het volgende:
Valt nog mee dat zijn bed er niet zo uit zag
[ afbeelding ]
Oh godquote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef merino het volgende:
[..]
vriendin van me heeft ooit eens een boekje over scharen aan me laten zien toen ze in haar lesbische relatie fase zat
In bed gaan we hard.quote:
ja, zoiets.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god
Ik snap nog steeds niet wat ik me erbij voor moet stellen
Met je kut tegen elkaar aan beuken?
Alsof die dat sowieso niet weten? Hij slaapt elke avond thuis en er is nooit een vrouw over de vloer.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Eerin het volgende:
Als ik 37 zou zijn en nog maagd, zou ik dat echt nooit aan mijn ouders vertellen. Hoe awkward is zo'n gesprek ?!
Droogneuken voor vrouwen jaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god
Ik snap nog steeds niet wat ik me erbij voor moet stellen
Met je kut tegen elkaar aan beuken?
quote:
Ja dat is waar inderdaad xD en hij is natuurlijk wel enigszins 'bijzonder'quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof die dat sowieso niet weten? Hij slaapt elke avond thuis en er is nooit een vrouw over de vloer.
Beetje raar wel. "Hoi ik wil hier komen werken want ik wil seks"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Leuken baas wel, behulpzaam. Voor zover dat niet in scene is gezet.
Zou zo maar kunnen daaro.quote:
Stukje PR, zal wel afgesproken zijn. Gok ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Leuken baas wel, behulpzaam. Voor zover dat niet in scene is gezet.
Of ontslag, als er niks aan is.quote:
Even over halen naar de goeie kantquote:Op maandag 24 maart 2014 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja ik wil dr ook wel volspuiten
Zou haar doen ja. Kan helaas niet scharenquote:
Ja, dat is wel storend.quote:
wel met je billenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:05 schreef merino het volgende:
[..]
Zou haar doen ja. Kan helaas niet scharen
Waarom moeilijk doen?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:06 schreef Eerin het volgende:
[..]
Je kan ook wel scharen met de andere kant van je billen hoor
gatverquote:Op maandag 24 maart 2014 22:06 schreef Donder het volgende:
[..]
Ik denk dat Marcel meer van ongeschoren vrouwen houdt
En er vervolgens nooit meer over praten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou die lamp per ongeluk vergeten in de trein.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze loopt als een bouwvakker met jicht en artritis.
Als Niels je echte naam is, gok ik dat je haar type niet bentquote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef NielsTriple het volgende:
Even een hele stomme vraag, maar weet iemand meer over Melissa? Haar achternaam bijvoorbeeld?
Ach volgens Karin had hij geen hinderlijk overgewicht.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef Silenus het volgende:
Marcel laat die snacks nou eens staan man...
Haha, ik ben ook niet geinteresseerd in haar. Toch bedankt voor het meedenkenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef Eerin het volgende:
[..]
Als Niels je echte naam is, gok ik dat je haar type niet bent
Want?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef CaptainCab het volgende:
Ik hoop dat Marcel een foto plaatst van de lamp met het Fok! logo erop
Alleen jammer van dat die rare maagd vriendinquote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die met dat blonde hemdje is wel geefbaar opzich.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef THEFXR het volgende:
ik zou melissa doen, na 10 drankjes is ze bi
Welkom!quote:
Doen alsof hij dom is terwijl je onthoud schrijftquote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef -0- het volgende:
Anwar onthoud zijn leeftijd met zijn vingers
dit iddquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Waarom heeft ze geen watermeloen voor die "neger" gekocht? En gefrituurde kip? Niet echt een goede gastvrouw.
Waarom heeft ze geen watermeloen voor die "neger" gekocht? En gefrituurde kip? Niet echt een goede gastvrouw.
kip!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Nee, orange soda.quote:
De Fernandez had ze anders wel klaar staanquote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Inderdaad, ik zou haar djoekenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Gino Pietermaai is koning kip.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef merino het volgende:
[..]
kip!
http://www.dumpert.nl/med(...)eetje_kip_halen.html
Jij snoept van beide walletjes?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef Eerin het volgende:
Hoe heette die club van Melissa? Ben even aan het googlen.
dat is gewoon neger-aphrodisiac. Dat weet toch iedereenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Qi1 het volgende:
[..]
De Fernandez had ze anders wel klaar staan
Ze zou kip moeten aantrekkenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Van de redactie.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Qi1 het volgende:
[..]
De Fernandez had ze anders wel klaar staan
New, dit is echt gewoon omdat ze niet beter weten. Vooroordelen wil ik het niet noemen. Ze bedoelt het goed. Ze wil immers een goede indruk maken (zodat ze een afdruk krijgt) door attent te zijn. ..... op haar eigen manierquote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Valt me op dat ze geen vooroordelen heeft hè
Iets met viva ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef Eerin het volgende:
bananenbarquote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef Eerin het volgende:
VivaLaVie.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef merino het volgende:
[..]
dat is gewoon neger-aphrodisiac. Dat weet toch iedereen
https://www.google.nl/sea(...)amsterdam&aqs=chrome..69i57.4479j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=91&ie=UTF-8quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef Eerin het volgende:
Nee, ik zoek voor Nielsquote:
Tatatataa, alsjeblieft.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook niet geinteresseerd in haar. Toch bedankt voor het meedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen afspraakjes meer met haar dus?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:14 schreef De-Dwerg het volgende:
De lampenkap staat nu op mijn kast stof e verzamelen >.>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |