Neem je eens een keer een vrouw mee naar huis, woon je bij je ouders.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe ga je het verkopen aan een meisje? Ik woon nog bij mn ouders?
ik verzorg mijn oudersquote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe ga je het verkopen aan een meisje? Ik woon nog bij mn ouders?
iddquote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neem je eens een keer een vrouw mee naar huis, woon je bij je ouders.
Ik zou omdraaien denk ik
vriendin van me heeft ooit eens een boekje over scharen aan me laten zien toen ze in haar lesbische relatie fase zatquote:
Het is geen oldtimer.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef CaptainCab het volgende:
Valt nog mee dat zijn bed er niet zo uit zag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef CaptainCab het volgende:
Valt nog mee dat zijn bed er niet zo uit zag
[ afbeelding ]
Oh godquote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef merino het volgende:
[..]
vriendin van me heeft ooit eens een boekje over scharen aan me laten zien toen ze in haar lesbische relatie fase zat
In bed gaan we hard.quote:
ja, zoiets.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god
Ik snap nog steeds niet wat ik me erbij voor moet stellen
Met je kut tegen elkaar aan beuken?
Alsof die dat sowieso niet weten? Hij slaapt elke avond thuis en er is nooit een vrouw over de vloer.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:59 schreef Eerin het volgende:
Als ik 37 zou zijn en nog maagd, zou ik dat echt nooit aan mijn ouders vertellen. Hoe awkward is zo'n gesprek ?!
Droogneuken voor vrouwen jaquote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god
Ik snap nog steeds niet wat ik me erbij voor moet stellen
Met je kut tegen elkaar aan beuken?
quote:
Ja dat is waar inderdaad xD en hij is natuurlijk wel enigszins 'bijzonder'quote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof die dat sowieso niet weten? Hij slaapt elke avond thuis en er is nooit een vrouw over de vloer.
Beetje raar wel. "Hoi ik wil hier komen werken want ik wil seks"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Leuken baas wel, behulpzaam. Voor zover dat niet in scene is gezet.
Zou zo maar kunnen daaro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |