quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
We wisten het alle 3 nietquote:Op maandag 24 maart 2014 20:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is een makkie. Dat is Brando Teahouse.
Moet je niet gaan spieken hequote:
Post de andere dan ook eens?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef hornage het volgende:
Er waren 15 vragen met bijrol-acteurs en we wisten ze alle 15 niet
Weet jij ze nog Hornage? Ik ben het voor 95% kwijtquote:
Ik zou bijna meedoen de volgende keer.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Niet huilen, het is ons gemis verdorie!
Wij zien graag personen waar we tegenop kunnen kijken in het echt!
Zo heb ik jaren getracht net zo stoer en wild te worden als Patch wat resulteerde in een FTR-Hunk award! Jij zal inspiratie geven verdorie! Mensen zullen net zo slim en stoer als jou willen worden. We need a role model!
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Wyccie; Doug en Courtney zijn al een tijdje uit elkaar. Wie had dat nou aan zien komen?
Er is zo'n topic over in SHOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Mede mogelijk gemaakt door de FPquote:
Believe me, dit waren nog één van de makkelijkste vragenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
Bij David Morse heb ik een oh ja gevoel. Die Brando Teadinges ken ik helemaal niet.
We hadden je er graag bij gehad. Maar ziek is ziek.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:12 schreef picodealion het volgende:
Wel leuk gehad dus mensen? Jammer dat ik er niet bij was, maar een wijs besluit geweest om thuis te blijven.
Ook animatie en oude film vragen?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Believe me, dit waren nog één van de makkelijkste vragen
Met jouw erbij hadden we vast en zeker het dubbele gescoord. Er waren vragen bij die jíj wel zou weten, Daar ben ik van overtuigdquote:
Zoals?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met jouw erbij hadden we vast en zeker het dubbele gescoord. Er waren vragen bij die jíj wel zou weten, Daar ben ik van overtuigd
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet jij ze nog Hornage? Ik ben het voor 95% kwijt
HoLy SHiT!!!!!!?!?!?!??!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef hornage het volgende:
Marlon Brando, die ken je wel, denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
Bij David Morse heb ik een oh ja gevoel. Die Brando Teadinges ken ik helemaal niet.
Rust is bijna altijd het beste ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef picodealion het volgende:
Yes, zelfs gewoon gewerkt vandaag, maar dat was vooral met dank aan de enorme hoeveelheid slaap die ik gisteren heb gehad.
Die wel ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Marlon Brando, die ken je wel, denk ik.
Die "Chinees" was Mickey Rooneyquote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
HoLy SHiT!!!!!!?!?!?!??!
serieus, dat had ik nooit verwacht van jullie.
Ik dacht trouwens dat die Marlon Brando foto die Chinees uit Breakfast at Tiffany's is. Maar nee dus.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Roces18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn aanmelding voor Captain America
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd naar de andere vragen en David Morse is vrij bekend.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef hornage het volgende:
Nou de wedstrijd eindigde gisteravond, dus ik heb geen concurrentie meer behalve dan wat al gepost was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Moet nog wat meer kleur in denk ik, en ik zou het niet hier neerzetten ivm concurrentie
Deze tekening had je al ingeleverd dus?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou de wedstrijd eindigde gisteravond, dus ik heb geen concurrentie meer behalve dan wat al gepost was.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze tekening had je al ingeleverd dus?
Is de hyena Whoopi? Of is dit 1 van de andere 2 hyena's?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:55 schreef hornage het volgende:
Random wat vragen die ik me kan herinneren:
Bijrolacteurs, zijn naam -> [ afbeelding ]
Ik wist hem gewoon, want ik vind hem briljant in Secretary, maarja, ik kon er niet op komen verdorie!
Wie doet de stem van -> [ afbeelding ]
Wist volgens mij ook niemand in de zaal....
Kon er niet opkomen..
De drie Nederlandse Oscarwinaars voor beste buitelandse film
Verbind de 6 personen die Denzel Washington speelde met de juiste film.
1 Steve Biko
2 Malcolm X
3 Rubin Carter
4 Frank Lucas
5 Herman Boone
6 John Quincy Archibald
A The Hurricane
B American Gangster
C Remember The Titans
D Cry Freedom
E John Q
F Malcolm X
Zoiets, later meer
Niet Whoopi neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is de hyena Whoopi? Of is dit 1 van de andere 2 hyena's?
Die laatste is toch ook niet moeilijk?
1 Steve Biko
2 Malcolm X F
3 Rubin Carter
4 Frank Lucas B
5 Herman Boone
6 John Quincy Archibald E
Hmm... ok, de andere 3 zou ik moeten gokken
Ik heb het expres niet verder gegokt, dus je kan hem nog invullenquote:
3e is Antoniaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:10 schreef Asap het volgende:
Ik weet wel de 2 oscar films, Karakter en Aanslag
Hyena geen idee
Hades is James Woods
Ach genoeg andere dingen te kijken, heb je al de netflix series gekeken; house of cards + orange is the new black? (allebei aanraders imho)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog 1 aflevering How I met your mother en dan is het voorbij...
En als je eens iets compleet anders wil : er staan ook documentaires van Louis Theroux op Netflix. Geweldige tv.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog 1 aflevering How I met your mother en dan is het voorbij...
Ik heb geen Netflixquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ach genoeg andere dingen te kijken, heb je al de netflix series gekeken; house of cards + orange is the new black? (allebei aanraders imho)
Ja, die zijn meestal wel interessant jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
En als je eens iets compleet anders wil : er staan ook documentaires van Louis Theroux op Netflix. Geweldige tv.
Leuke serie ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen NetflixEn was ook neit van plan om House of cards te gaan kijken. Ik kijk wel House of lies
[..]
Ja, die zijn meestal wel interessant ja![]()
Je hoeft geen netflix te hebben om zulke programma's te kijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen NetflixEn was ook neit van plan om House of cards te gaan kijken. Ik kijk wel House of lies
Als hij House Of Lies kijkt, weet hij dat heel goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je hoeft geen netflix te hebben om zulke programma's te kijken
Het is wel helemaal in tegenwoordig het witte huis zeg..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:57 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Als hij House Of Lies kijkt, weet hij dat heel goed
Nou Frank Underwood mag best naar Nederland komen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is wel helemaal in tegenwoordig het witte huis zeg..
Er is toch geen link met het witte huis in House of lies...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is wel helemaal in tegenwoordig het witte huis zeg..
Je kon hem zien op de uitreiking van de oscars in karakterquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:04 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Nou Frank Underwood mag best naar Nederland komen hoor
er is altijd een link met het witte huisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is toch geen link met het witte huis in House of lies...
Oh de volgende keer prijzen voor team Sandsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:55 schreef hornage het volgende:
Random wat vragen die ik me kan herinneren:
Bijrolacteurs, zijn naam -> [ afbeelding ]
Ik wist hem gewoon, want ik vind hem briljant in Secretary, maarja, ik kon er niet op komen verdorie!
Wist volgens mij ook niemand in de zaal....
Kon er niet opkomen..
De drie Nederlandse Oscarwinaars voor beste buitelandse film
Verbind de 6 personen die Denzel Washington speelde met de juiste film.
1 Steve Biko
2 Malcolm X
3 Rubin Carter
4 Frank Lucas
5 Herman Boone
6 John Quincy Archibald
A The Hurricane
B American Gangster
C Remember The Titans
D Cry Freedom
E John Q
F Malcolm X
Zoiets, later meer
Wheheh, hou je nou je zelf voor de gek? Je durft je huis niet eens uit te komen, laat staan naar A'dam te rijden voor een pubquizquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh de volgende keer prijzen voor team Sands
Wat we zeggen, we needed you!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh de volgende keer prijzen voor team Sands
O ja... dit is inderdaad de positievere benadering...quote:
Tuurlijk wel, voor prijzen zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wheheh, hou je nou je zelf voor de gek? Je durft je huis niet eens uit te komen, laat staan naar A'dam te rijden voor een pubquiz
DVD's?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:10 schreef sasquatsch het volgende:
Dan zorg ik bij de volgende meet voor prijzen.
Er was een ronde audiovragen en daarvan was er eentje in het Frans. De titel zei ons alledrie alleen totaal niets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Waren er ook vragen over Europese of aziatische films? Of vnl amerikaans-georienteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |