HoLy SHiT!!!!!!?!?!?!??!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef hornage het volgende:
Er waren 15 vragen met bijrol-acteurs en we wisten ze alle 15 niet
Marlon Brando, die ken je wel, denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
Bij David Morse heb ik een oh ja gevoel. Die Brando Teadinges ken ik helemaal niet.
Rust is bijna altijd het beste ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef picodealion het volgende:
Yes, zelfs gewoon gewerkt vandaag, maar dat was vooral met dank aan de enorme hoeveelheid slaap die ik gisteren heb gehad.
Die wel ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Marlon Brando, die ken je wel, denk ik.
Die "Chinees" was Mickey Rooneyquote:Op maandag 24 maart 2014 22:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
HoLy SHiT!!!!!!?!?!?!??!
serieus, dat had ik nooit verwacht van jullie.
Ik dacht trouwens dat die Marlon Brando foto die Chinees uit Breakfast at Tiffany's is. Maar nee dus.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Roces18 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn aanmelding voor Captain America
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd naar de andere vragen en David Morse is vrij bekend.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:57 schreef hornage het volgende:
Er waren 15 vragen met bijrol-acteurs en we wisten ze alle 15 niet
Nou de wedstrijd eindigde gisteravond, dus ik heb geen concurrentie meer behalve dan wat al gepost was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Moet nog wat meer kleur in denk ik, en ik zou het niet hier neerzetten ivm concurrentie
Deze tekening had je al ingeleverd dus?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou de wedstrijd eindigde gisteravond, dus ik heb geen concurrentie meer behalve dan wat al gepost was.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze tekening had je al ingeleverd dus?
Is de hyena Whoopi? Of is dit 1 van de andere 2 hyena's?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:55 schreef hornage het volgende:
Random wat vragen die ik me kan herinneren:
Bijrolacteurs, zijn naam -> [ afbeelding ]
Ik wist hem gewoon, want ik vind hem briljant in Secretary, maarja, ik kon er niet op komen verdorie!
Wie doet de stem van -> [ afbeelding ]
Wist volgens mij ook niemand in de zaal....
Wie doet de stem van -> [ afbeelding ]
Kon er niet opkomen..
De drie Nederlandse Oscarwinaars voor beste buitelandse film
Verbind de 6 personen die Denzel Washington speelde met de juiste film.
1 Steve Biko
2 Malcolm X
3 Rubin Carter
4 Frank Lucas
5 Herman Boone
6 John Quincy Archibald
A The Hurricane
B American Gangster
C Remember The Titans
D Cry Freedom
E John Q
F Malcolm X
Zoiets, later meer
Niet Whoopi neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is de hyena Whoopi? Of is dit 1 van de andere 2 hyena's?
Die laatste is toch ook niet moeilijk?
1 Steve Biko
2 Malcolm X F
3 Rubin Carter
4 Frank Lucas B
5 Herman Boone
6 John Quincy Archibald E
Hmm... ok, de andere 3 zou ik moeten gokken
Ik heb het expres niet verder gegokt, dus je kan hem nog invullenquote:
3e is Antoniaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:10 schreef Asap het volgende:
Ik weet wel de 2 oscar films, Karakter en Aanslag
Hyena geen idee
Hades is James Woods
Ach genoeg andere dingen te kijken, heb je al de netflix series gekeken; house of cards + orange is the new black? (allebei aanraders imho)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog 1 aflevering How I met your mother en dan is het voorbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |