Ook al in de buurt van de 4096 gekomen? Bij mij is het systeem na het halen van de 2048 helemaal weg.quote:
Ik wil ook, maar ik moet eerst nog tantoe veel terugkijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Steve Jobs onderwijs.
Dan maar Spangas kijken
Spangasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Steve Jobs onderwijs.
Dan maar Spangas kijken
Nee, dat is dan weer janken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Mekken is het geluid van een kat maakt als ze een vogel zien waar ze niet bij kunnen komen.
Nog niet geluktquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook al in de buurt van de 4096 gekomen? Bij mij is het systeem na het halen van de 2048 helemaal weg.
Yupquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat houdt dat ipad onderwijs in dan? Moeten ze alles met de ipad doen?
Wel goed dat ze een sjaaltje om heeft gedaan. Zo neemt ze de twijfel over haar geslacht weg.quote:
iPadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef marcodej het volgende:
Het kind staat niet centraal, maar de I-Pad.
eensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef marcodej het volgende:
Het kind staat niet centraal, maar de I-Pad.
Ik zie ook de meerwaarde niet van zo'n ei-pet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:13 schreef themole het volgende:
Wat is er mis met ouderwets rekenen in een schrift. Dit is heel leuk maar op de universiteit/hogeschool moeten ze toch gewoon nog kunnen schrijven.
Hun anekdotes komen er nooit zo goed uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind die items met kinderen nooit geslaagd.
Ik sloopte die vulpennen altijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
met een vulpen...wat was dat altijd een geklieder.
Dit, mijn ouders hebben een stuk beter onderwijs gehad dan ik al had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |