neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:57 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Haha en wat is een bazenuser? Jij bent marokkaan toch?
Gewoon een kaaskop. Een goede user die ze onterecht van het forum verwijderd hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Wat dan? En wat is een bazenuser?
Haha ben jij echt een kaaskopje? Dacht dat je gisteren wat anders zei. Je ouders ook gewoon nls?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon een kaaskop. Een goede user die ze onterecht van het forum verwijderd hebben.
Lijkt me sterk, dat ik gisteren iets ander zei.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:04 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Haha ben jij echt een kaaskopje? Dacht dat je gisteren wat anders zei. Je ouders ook gewoon nls?
Ik ben pas gisteren lid geworden, ken niemand hier. Ben wel een paar keer eerder (3x) op chat geweest maar had geen account.
Ik zeg; ik dacht. Niet zo snel beledigd raken..quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dat ik gisteren iets ander zei.
tfoee kom vechten dan a zemmel doe niet z3hma biggiequote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik zeg; ik dacht. Niet zo snel beledigd raken..
Wow.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
tfoee kom vechten dan a zemmel doe niet z3hma biggie
mssquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:13 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Wow.
Yeh straatrat. Ben je echt nls?
Dit is best irritant. Ik ben nu echt nieuwsgierig. Je komt niet als een nler over, heb je het woordje n**ken en kk nog niet zien gebruiken. Maar wat je net zei.. Of je gaat veel met kneusjes om. Dat kan ook.. Hmmmmquote:
het is watquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:23 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Dit is best irritant. Ik ben nu echt nieuwsgierig. Je komt niet als een nler over, heb je het woordje n**ken en kk nog niet zien gebruiken. Maar wat je net zei.. Of je gaat veel met kneusjes om. Dat kan ook.. Hmmmm
Wat voor hoerige wijven zijn dit dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef LoveAndPeace het volgende:
Waar heb jij het nou in godsnaam over? We hadden het over uiterlijk, jij begint over genetische onderzoeken. Het is niet zo gek inderdaad, omdat Spanje en marokko naast elkaar liggen. Daarnaast eeuwen bezetting van Spanje door marokko, en ook Spaanse bezetting van marokko door Spanjaarden (en Fransen). Nog steeds wonen Spanjaarden en marokkanen samen op bepaalde plekken (bijv eilanden voor de marokkaanse kust). Berbers zijn niet alleen marokkanen maar ook Tunesiërs, deel van de Egyptenaren, Algerijnen, Libiërs Mauritanië (dat zijn de donkere Berbers). De meeste Berbers zijn blank tot lichtgetint van huidskleur, maar velen zijn ook gemixt met arabieren(ook arabische marokkanen) Berbers van andere plaatsen en stammen, met Spanjaarden etc. Marokkanen hebben vaak krullen ja, geen kroesh. Ik begrijp niet waarom turken er vaak kroesh van willen maken. Bovendien ken ik vele turken die ook krullen hebben dus dit zegt ook niks.
Wbt. uiterlijk, dit zijn allemaal marokkaanse vrouwen, maar zie hoe verschillend(links van een topic overgenomen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kroesh is wat anders dan krullen.
Voorbeeld; marokkaanse met krullen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afrikkaanse vrouw met kroesh haar;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeren n&@@¤ken voor geld, zie jij hun dat hier doen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:42 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wat voor hoerige wijven zijn dit dan?
Wat betekenen die kleurtjes en wat betekenen die getallen? Zonder die info is de grafiek niet bruikbaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Heel simpel. De relatie tussen Marokkanen, Spanjaarden en andere volkeren op basis van autosomale DNA. Volkeren die het meest met elkaar gemeen hebben trekken naar elkaar toe. Simple as that.
Waar haal je 6,4% vandaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
In sommige gebieden. Puh-lease. Alleen op de Canarische eilanden deelt 1/4 van de mannen dezelfde Y-DNA (let op, Y-DNA en geen autosomale DNA) met de Marokkanen. Gemiddeld genomen over heel Spanje is dat 12.8%. Mocht het zo zijn dat in Spanje het autosomale DNA hand in hand gaat met Y-DNA (wat in veel landen dus niet zo is), dan kunnen we concluderen dat Spanjaarden 6.4% Noord-Afrikaans DNA dragen. Dit klopt ongeveer met de autosomale studies die ik tot nu toe heb gezien.
Dus wat nou er is heel veel gemixt tussen Berbers en Spanjaarden? Wat is 6.4% nou? Het is helemaal niet zo gek dat Spanjaarden veel dichter bij andere Europese volkeren staan dan bij Berbers, wat ik al een hele tijd roep.
Het verspreidingsgebied van E-V68?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehh, ja. Ik zei dat Hitler de Europese variant van deze haplogroep draagt, net zoals 10% van de rest van de Duitsers. Dit is de Europese variant die op Turkije na bijna alleen in Europa voorkomt:
[ afbeelding ]
maar wil je t wel leren om couscous te maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is het toch met sommige onwetende autochtone Nederlanders die alle getinte mensen op een hoopje gooien en vervolgens verbaasd of zelfs bijna boos reageren wanneer een Turk of Marokkaan de autochtoon in kwestie probeert duidelijk te maken dat Marokkanen en Turken echt niet een en dezelfde cultuur delen?
Echt zo’n houding van 'Je mag blij zijn dat ik interesse toon in jouw cultuur, dat het verder niet jouw cultuur is kan mij niks schelen, je speelt maar mooi mee, ondankbaar stuk vreten. Je mag blij zijn dat je hier woont’![]()
Ik heb dus een collega die het verschil tussen Marokkanen en Turken totaal niet kent en mij regelmatig opzadelt met vragen over de Arabische taal en Marokkaanse cultuur. Ik probeer altijd beleefd te blijven en hem keer op keer duidelijk te maken dat wat hij mij vraagt niet Turks is maar Arabisch/Marokkaans en ik het antwoord niet weet - waarop hij altijd met lompe opmerkingen komt of mij stom blijft aanstaren (wat nou Marokkanen en Turken spreken niet dezelfde taal). Maar nu is het tot een punt gekomen dat meneer boos en geïrriteerd begint te reageren OP MIJ wanneer ik zijn vragen niet kan beantwoorden.
Toppunt:
Hoe maak je eigenlijk couscous?
- Ik heb eigenlijk geen idee
Wat raar, je zou toch verwachten dat je dat wel een beetje weet. Is toch jullie eten?
- Nee? Couscous is Marokkaans. Ik ben Turks.
Dus dat je Turks bent betekent dat je geen Couscous zou kunnen maken?![]()
Uh wat..![]()
En een half uur later begint hij weer met 'Een Turk die niet eens weet hoe ze Couscous moet maken, wat is dat nou weer’
Ik weet even niet meer wat ik met deze collega aan moet. Moet ik dingen in zijn gezicht gaan schreeuwen of wat?![]()
De 'beroeps' waar die B voor staat zou evengoed 'buitengewoon' kunnen betekenen. Zo erbarmelijk is dat onderwijsniveau. Niet iedere HBO'er is een halvegare, natuurlijk, maar deze kerel is dat dus wel. Veel plezier nog met hem.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon zonder opleiding, de tatta in kwestie is bijna klaar met zijn HBO studie.
Mannen zonder hoofddoek.quote:Op maandag 14 april 2014 05:42 schreef Danielion het volgende:
Waar is je hoofddoek?! Word je daarvoor niet uitgemaakt voor hoer in je cultuur?![]()
Tja, geduld hebben voor domme mensen is moeilijk. De grootste uitdaging als je ergens werkt is toch wel 'vriendelijk blijven' tegen volslagen idioten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |