Ondankbaar stuk vreten. Je mag blij zijn dat je hier woontquote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
Moet ik dingen in zijn gezicht gaan schreeuwen of wat?![]()
Dat gebeurt nooit. Niet liegen nu.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:20 schreef LompeHork het volgende:
Wat is het toch met sommige onwetende allochtone Nederlanders die alle blanke mensen op een hoopje gooien en vervolgens verbaasd of zelfs bijna boos reageren wanneer een Nederlander of Engelsman de autochtoon in kwestie probeert duidelijk te maken dat Nederlanders en Engelsen echt niet een en dezelfde cultuur delen?
Ze liggen allebei in het buitenlandquote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef krokusje31 het volgende:
De landen liggen niet eens bij elkaar in de buurt
Ik houd ook erg van Turkse gerechtenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Pharkus het volgende:
Couscous, zelfs ik kan dat klaarmaken met een Knorrpakje
Nee dat is kisirquote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Elke turk weet hoe je couscous maakt man.
Je doet hier net alsof je Turk bent,nepperd
Zie je, maak je me ook al uit voor leugenaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat gebeurt nooit. Niet liegen nu.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef krokusje31 het volgende:
Ik maak precies hetzelfde mee. De landen liggen niet eens bij elkaar in de buurt. Marokko ligt in Afrika en Turkije in Azië.
Daar hebben ze geen Knorrpakje vanquote:
Lompe horkquote:Op maandag 24 maart 2014 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie je, maak je me ook al uit voor leugenaar.
Moeilijk genoeg voor tattasquote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Couscous maken is niet eens moeilijk?
Mede Limburger.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:22 schreef krokusje31 het volgende:
Ik woon aan de grens met Duitsland en ik kan echt wel het verschil tussen Nederlanders en Duitsers zien.en deze landen zijn buren ook
Dan heb jij gewoon te maken met een uber boerquote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mede Limburger.
Maar dit dus, ik zie het verschil tussen een Duitser en Nederlander binnen een oogopslag. Deze collega kent het verschil tussen Marokkan een Turken niet eens nadat ik het 93849038493084903 heb proberen uit te leggen.![]()
En dat hij het niet snapt is nog tot daar aan toe, maar dat hij verwacht dat ik ga lachen en meedoen met zijn domheid omdat hij sociaal en aardig probeert te doen door zich te interesseren in 'mijn cultuur'... ..
Precies andersomquote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Turkije ligt in Azië. Klein deel is Europees. Waar ligt het volgens jou?
WHAHAHAHAHAHA jij bent echt te dom. We hebben het hier over in welk werelddeel een land ligt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Precies andersom![]()
En in de praktijk sowieso als vol Europees beschouwd.
Inderdaad, wat snap je niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA jij bent echt te dom. We hebben het hier over in welk werelddeel een land ligt.
Het is een bijna afgestudeerde HBO-student die zijn studie buiten Limburg heeft gevolgd..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon te maken met een uber boer
Ik ben een allochtoon zonder opleiding, de tatta in kwestie is bijna klaar met zijn HBO studie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Piye het volgende:
Daarom moet je als allochtoon je dus ook niet tussen lageropgeleiden begeven.Maar ik herken je klacht wel enigszins ja.
Wat snap jij niet. Turkije ligt in Azië. En een klein stukje in Europa. Pffffff vermoeiend ditquote:
Couscous is mega goorquote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef wenfer2 het volgende:
Turken die niet weten hoe ze couscous moeten maken. Terechte klacht!
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef vera166 het volgende:
Spuug in zn gezichtWat een idioot. Jezus
![]()
Kortzichtige onwetende Nederlandersik erger me dood
Dat zeg ik: lageropgeleiden. Alles dat niet minstens 2 universitaire masters heeft, mag niet met mij hangen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon zonder opleiding, de tatta in kwestie is bijna klaar met zijn HBO studie.
Het hoort bij de EU straks. Ga slapen kindje.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet. Turkije ligt in Azië. En een klein stukje in Europa. Pffffff vermoeiend dit
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
Maar dit dus, ik zie het verschil tussen een Duitser en Nederlander binnen een oogopslag.
Dat heeft toch niks met het werelddeel te maken??????quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Het hoort bij de EU straks. Ga slapen kindje.
Hahahahaquote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Misschien bedoelde hij bulgur, je weet het maar nooit.
Ik weet zeker dat hij niet eens weet wat couscous of bulgur uberhaupt is. Hij probeert gewoon stoer te doen 'kijk mij eens buitenlandse cultuur kennen'..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Misschien bedoelde hij bulgur, je weet het maar nooit.
Als jij je pik in de kont van je buurman stopt hoort het toch ook gewoon bij zijn anusholte. Wat begrijp je niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met het werelddeel te maken??????
Oké, nou ja het zal wel. Ik zie het verschil meestal niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Echt wel. Duitsers zijn lomper, lelijker en geen smaak mbt kleding
Ik zou niet met ons in discussie gaan. Wij wonen vlakbij de grens, we zien en spreken Duitsers elke dag.quote:
Ik heb geen pikquote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Als jij je pik in de kont van je buurman stopt hoort het toch ook gewoon bij zijn anusholte. Wat begrijp je niet?
Helaasquote:Op maandag 24 maart 2014 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou niet met ons in discussie gaan. Wij wonen vlakbij de grens, we zien en spreken Duitsers elke dag.
Kut voor jullie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou niet met ons in discussie gaan. Wij wonen vlakbij de grens, we zien en spreken Duitsers elke dag.
Izjen klap geven die esol esek.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij niet eens weet wat couscous of bulgur uberhaupt is. Hij probeert gewoon stoer te doen 'kijk mij eens buitenlandse cultuur kennen'..
Toch wel iets hoor, het is niet het Eurovisie Songfestival.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met het werelddeel te maken??????
Dat wat die Turkse vreetboeren je proberen voor te zetten zou geen sambal mogen heten.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:35 schreef katindeboom het volgende:
Turken zijn wel raar, maar hun brood ruikt wel lekker. Als ik het eet met sambal weer niet, houd niet van sambal.
De een rijdt BMW en de ander Volkswagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef fathank het volgende:
Ik herken me niet in de klacht trouwens. Ik kan ze óók niet uit elkaar houden. Iemand tips?
Maar ik ben hier geboren en getogen. In feite zou ik alles moeten weten wat hij ook weet. Vragen stellen over 'Nederlandse' dingen gaat niet op voor mij..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien moet je hem allerlei vragen gaan stellen over Zuid-Afrika, dat is immers ook 'Nederlands'
Of mercedesquote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De een rijdt BMW en de ander Volkswagen.
Hoeft ook niet. Zolang je niet arrogant doet en accepteert dat je niet alles weet is het prima.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef fathank het volgende:
Ik herken me niet in de klacht trouwens. Ik kan ze óók niet uit elkaar houden. Iemand tips?
BMW heeft toch geen busjesquote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De een rijdt BMW en de ander Volkswagen.
Gewoon zeggen dat je zijn volk niet erkent.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
Ik ga trouwens naar een koerdische kapper. Hoe kan ik daar t beste mee dealen zonder hem te beledigen?
Benadruk dat Koerdistan niet bestaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
Ik ga trouwens naar een koerdische kapper. Hoe kan ik daar t beste mee dealen zonder hem te beledigen?
Haha pauperquote:Op maandag 24 maart 2014 19:49 schreef katindeboom het volgende:
Waarom denkt FOK! dat ik bij C&A winkel?
Dan mn strot door laten snijden met z'n scheermes zekerquote:Op maandag 24 maart 2014 19:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Benadruk dat Koerdistan niet bestaat.
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan mn strot door laten snijden met z'n scheermes zeker
real life trollingquote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef Catch22- het volgende:
Ts wordt getrolled door zijn collega en heeft t niet eens door
Ben je recent wel nog goed geneukt of wat?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is het toch met sommige onwetende autochtone Nederlanders die alle getinte mensen op een hoopje gooien en vervolgens verbaasd of zelfs bijna boos reageren wanneer een Turk of Marokkaan de autochtoon in kwestie probeert duidelijk te maken dat Marokkanen en Turken echt niet een en dezelfde cultuur delen?
Echt zo’n houding van 'Je mag blij zijn dat ik interesse toon in jouw cultuur, dat het verder niet jouw cultuur is kan mij niks schelen, je speelt maar mooi mee, ondankbaar stuk vreten. Je mag blij zijn dat je hier woont’![]()
Ik heb dus een collega die het verschil tussen Marokkanen en Turken totaal niet kent en mij regelmatig opzadelt met vragen over de Arabische taal en Marokkaanse cultuur. Ik probeer altijd beleefd te blijven en hem keer op keer duidelijk te maken dat wat hij mij vraagt niet Turks is maar Arabisch/Marokkaans en ik het antwoord niet weet - waarop hij altijd met lompe opmerkingen komt of mij stom blijft aanstaren (wat nou Marokkanen en Turken spreken niet dezelfde taal). Maar nu is het tot een punt gekomen dat meneer boos en geïrriteerd begint te reageren OP MIJ wanneer ik zijn vragen niet kan beantwoorden.
Toppunt:
Hoe maak je eigenlijk couscous?
- Ik heb eigenlijk geen idee
Wat raar, je zou toch verwachten dat je dat wel een beetje weet. Is toch jullie eten?
- Nee? Couscous is Marokkaans. Ik ben Turks.
Dus dat je Turks bent betekent dat je geen Couscous zou kunnen maken?![]()
Uh wat..![]()
En een half uur later begint hij weer met 'Een Turk die niet eens weet hoe ze Couscous moet maken, wat is dat nou weer’
Ik weet even niet meer wat ik met deze collega aan moet. Moet ik dingen in zijn gezicht gaan schreeuwen of wat?![]()
Neuhquote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef Catch22- het volgende:
Ts wordt getrolled door zijn collega en heeft t niet eens door
Zelfs honderd nachten met Johannes Huebl zouden mij niet over deze irritatie heen kunnen zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben je recent wel nog goed geneukt of wat?
Sorry, ik heb even wat anders te doen dan deze naam te googlen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs honderd nachten met Johannes Huebl zouden mij niet over deze irritatie heen kunnen zetten.
Dat snapt hij toch niet dus gewoon irritant terug doen. Vragen stellen over de slavernij en hoe je oud-Hollandsche erwtensoep maakt enzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik ben hier geboren en getogen. In feite zou ik alles moeten weten wat hij ook weet. Vragen stellen over 'Nederlandse' dingen gaat niet op voor mij..
Ik dacht vroeger altijd dat Marokko en Turkije naast elkaar lagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:21 schreef krokusje31 het volgende:
Ik maak precies hetzelfde mee. De landen liggen niet eens bij elkaar in de buurt. Marokko ligt in Afrika en Turkije in Azië. Pfffff en domme tattas
Random blanken/toeristen whatever in China vergelijken met de Turken en Marokkanen die hier al generaties lang leven..quote:Op maandag 24 maart 2014 20:54 schreef LookAtMe het volgende:
In China gaan veel Chinezen er van uit dat alle blanken Amerikaan zijn en zoiets zullen ze ook wel in Afrika denken. Dus het ligt vast niet aan de tatta's.
Ik vergeleek de Nederlanders met de Chinezen, niet de blanken met getinte mensen. Ik probeerde te zeggen dat het vast iets menselijks is, niet dat het er voor jou minder vervelend door wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Random blanken/toeristen whatever in China vergelijken met de Turken en Marokkanen die hier al generaties lang leven..
Maar goed, het gaat niet echt om zijn onwetendheid, maar meer om de arrogantie en het niet willen luisteren/weten en tegelijkertijd een grote mond hebben.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:12 schreef SchoneZoon het volgende:
Is de persoon donker: Neger
Is de persoon moslim: Arabisch
Heeft de persoon spleetogen: Chinees
Zo denken veel Nederlanders mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |