Dan heb jij gewoon te maken met een uber boerquote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mede Limburger.
Maar dit dus, ik zie het verschil tussen een Duitser en Nederlander binnen een oogopslag. Deze collega kent het verschil tussen Marokkan een Turken niet eens nadat ik het 93849038493084903 heb proberen uit te leggen.![]()
En dat hij het niet snapt is nog tot daar aan toe, maar dat hij verwacht dat ik ga lachen en meedoen met zijn domheid omdat hij sociaal en aardig probeert te doen door zich te interesseren in 'mijn cultuur'... ..
Precies andersomquote:Op maandag 24 maart 2014 19:26 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Turkije ligt in Azië. Klein deel is Europees. Waar ligt het volgens jou?
WHAHAHAHAHAHA jij bent echt te dom. We hebben het hier over in welk werelddeel een land ligt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Precies andersom![]()
En in de praktijk sowieso als vol Europees beschouwd.
Inderdaad, wat snap je niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:28 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA jij bent echt te dom. We hebben het hier over in welk werelddeel een land ligt.
Het is een bijna afgestudeerde HBO-student die zijn studie buiten Limburg heeft gevolgd..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:27 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon te maken met een uber boer
Ik ben een allochtoon zonder opleiding, de tatta in kwestie is bijna klaar met zijn HBO studie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:29 schreef Piye het volgende:
Daarom moet je als allochtoon je dus ook niet tussen lageropgeleiden begeven.Maar ik herken je klacht wel enigszins ja.
Wat snap jij niet. Turkije ligt in Azië. En een klein stukje in Europa. Pffffff vermoeiend ditquote:
Couscous is mega goorquote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef wenfer2 het volgende:
Turken die niet weten hoe ze couscous moeten maken. Terechte klacht!
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef vera166 het volgende:
Spuug in zn gezichtWat een idioot. Jezus
![]()
Kortzichtige onwetende Nederlandersik erger me dood
Dat zeg ik: lageropgeleiden. Alles dat niet minstens 2 universitaire masters heeft, mag niet met mij hangen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon zonder opleiding, de tatta in kwestie is bijna klaar met zijn HBO studie.
Het hoort bij de EU straks. Ga slapen kindje.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:30 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet. Turkije ligt in Azië. En een klein stukje in Europa. Pffffff vermoeiend dit
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
Maar dit dus, ik zie het verschil tussen een Duitser en Nederlander binnen een oogopslag.
Dat heeft toch niks met het werelddeel te maken??????quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Het hoort bij de EU straks. Ga slapen kindje.
Hahahahaquote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Misschien bedoelde hij bulgur, je weet het maar nooit.
Ik weet zeker dat hij niet eens weet wat couscous of bulgur uberhaupt is. Hij probeert gewoon stoer te doen 'kijk mij eens buitenlandse cultuur kennen'..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Misschien bedoelde hij bulgur, je weet het maar nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |