Als jij je pik in de kont van je buurman stopt hoort het toch ook gewoon bij zijn anusholte. Wat begrijp je niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met het werelddeel te maken??????
Oké, nou ja het zal wel. Ik zie het verschil meestal niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Echt wel. Duitsers zijn lomper, lelijker en geen smaak mbt kleding
Ik zou niet met ons in discussie gaan. Wij wonen vlakbij de grens, we zien en spreken Duitsers elke dag.quote:
Ik heb geen pikquote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Als jij je pik in de kont van je buurman stopt hoort het toch ook gewoon bij zijn anusholte. Wat begrijp je niet?
Helaasquote:Op maandag 24 maart 2014 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou niet met ons in discussie gaan. Wij wonen vlakbij de grens, we zien en spreken Duitsers elke dag.
Kut voor jullie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou niet met ons in discussie gaan. Wij wonen vlakbij de grens, we zien en spreken Duitsers elke dag.
Izjen klap geven die esol esek.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij niet eens weet wat couscous of bulgur uberhaupt is. Hij probeert gewoon stoer te doen 'kijk mij eens buitenlandse cultuur kennen'..
Toch wel iets hoor, het is niet het Eurovisie Songfestival.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:32 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met het werelddeel te maken??????
Dat wat die Turkse vreetboeren je proberen voor te zetten zou geen sambal mogen heten.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:35 schreef katindeboom het volgende:
Turken zijn wel raar, maar hun brood ruikt wel lekker. Als ik het eet met sambal weer niet, houd niet van sambal.
De een rijdt BMW en de ander Volkswagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef fathank het volgende:
Ik herken me niet in de klacht trouwens. Ik kan ze óók niet uit elkaar houden. Iemand tips?
Maar ik ben hier geboren en getogen. In feite zou ik alles moeten weten wat hij ook weet. Vragen stellen over 'Nederlandse' dingen gaat niet op voor mij..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien moet je hem allerlei vragen gaan stellen over Zuid-Afrika, dat is immers ook 'Nederlands'
Of mercedesquote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De een rijdt BMW en de ander Volkswagen.
Hoeft ook niet. Zolang je niet arrogant doet en accepteert dat je niet alles weet is het prima.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:41 schreef fathank het volgende:
Ik herken me niet in de klacht trouwens. Ik kan ze óók niet uit elkaar houden. Iemand tips?
BMW heeft toch geen busjesquote:Op maandag 24 maart 2014 19:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De een rijdt BMW en de ander Volkswagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |