Hij zat erop te azen jungequote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik maak per ongeluk een lapo en zie net op tijd dat Yi al binnen een minuut snel een topic geopend heeft.
Gun die jongen nou zijn pleziertjequote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik maak per ongeluk een lapo en zie net op tijd dat Yi al binnen een minuut snel een topic geopend heeft.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Leonos het volgende:
Is de powerkabel van de PS3 en de PS4 hetzelfde?
http://community.us.plays(...)he-PS4/td-p/42334713quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Leonos het volgende:
Is de powerkabel van de PS3 en de PS4 hetzelfde?
Tof ja ?quote:
Het zijn altijd degenen zonder PS4 of mensen die een nieuwe game in 1 dag uitspelen die de TT maken lijkt het wel.quote:
lijkt me stug dat beide controllers brak zijn, ik heb er zelf geen probleem mee. Heb je niet toevallig het kabeltje er verkeerd in proberen te duwen waardoor hij niet goed verbinding maakt?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:29 schreef Lastpost het volgende:
Iemand dit probleem al gehad? Beide controllers kunnen wel opladen maar enkel wanneer de USB kabels naar beneden 'gedrukt' worden, gewoon erin steken en ze doen niets. Met 6 verschillende kabels geprobeerd dus daar zal 't probleem 'm niet in zitten.
Vermoed dat het poortje van de USB van die controller brak is, heerlijk irritant is het wel.
Yup. Maar het is helemaal zielig dat er blijkbaar mensen zijn die jagen op de OP puur om een dergelijke zeik TT te kunnen maken. Alsof diegenen niet al genoeg lopen te zeuren in de desbetreffende topics.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zijn altijd degenen zonder PS4 of mensen die een nieuwe game in 1 dag uitspelen die de TT maken lijkt het wel.
HA-HAA!!! SLOME!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik zat er alleen niet op te jagen. Ik wilde net reageren op die MLB-footage, en toen ging ie voor mijn neus dicht, dus toen ipv het text-vakje maar meteen op het nieuwe topic-gedoetje gedrukt, om alvast meteen de volgende te openen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:55 schreef VulpX het volgende:
[..]
Yup. Maar het is helemaal zielig dat er blijkbaar mensen zijn die jagen op de OP puur om een dergelijke zeik TT te kunnen maken. Alsof diegenen niet al genoeg lopen te zeuren in de desbetreffende topics.
via marktplaats kun je binnen een week wel een ps4 hebben. Via webshops kun je wachten tot je een ons weegt en in de winkel moet je gewoon geluk hebben dat er toevallig 1 op voorraad is (die niet gereserveerd is)quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Enchanter het volgende:
Is dat ding nou al een beetje normaal leverbaar of is het nog steeds om te janken ?
Nog steeds janken.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Enchanter het volgende:
Is dat ding nou al een beetje normaal leverbaar of is het nog steeds om te janken ?
Myeah, maar dan zit je vaak met prijs toch iets boven de NLse prijzen, en ook qua garantie vind ik dat dan weer een beetje een gok.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:38 schreef VulpX het volgende:
Hou Amazon UK in de gaten, die krijgen regelmatig grote leveringen. Moet je alleen even een andere stekker kopen als je hem binnen hebt.
Ik word er ook enthousiast van, heb alleen geen haast. Ga hem sowieso kopen, maar ik ben nu nog 2 games aan het spelen en er kan er elk moment weer eentje op de deurmat vallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]Wow, ziet er zo al fan-tas-tisch uit
in Hong Kong kennen ze geen garantiequote:Op maandag 24 maart 2014 19:13 schreef Rossdale het volgende:
Ja want in Hong Kong is garantie geen probleem natuurlijk
Kut voor je, zet je hem toch lekker op Marktplaats.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:08 schreef Massief het volgende:
Driveclub waar blijf je. Achja toch tentamens nu. Mijn ps4 staat al 2 weken uit zowat haha
Nutteloze aankoop
Vriend van me koopt hem wssn.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Kut voor je, zet je hem toch lekker op Marktplaats.
bolquote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef killfrenzy het volgende:
Nog ergens een goedkoop PSN jaarkaart?
via wehkamp heb je 10 euro korting met de code lente, alleen vandaag nog volgens mij, maar daar komen dan wel weer iets van 4 euro verzendkosten bij *grrr*quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef killfrenzy het volgende:
Nog ergens een goedkoop PSN jaarkaart?
Dank, net besteld (37,50¤).quote:
Bedankt, al via bol besteld!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef rboy14 het volgende:
[..]
via wehkamp heb je 10 euro korting met de code lente, alleen vandaag nog volgens mij, maar daar komen dan wel weer iets van 4 euro verzendkosten bij *grrr*
ooh die had ik nog niet gezienquote:Op maandag 24 maart 2014 21:57 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dank, net besteld (37,50¤).
https://m.bol.com/nl/p/so(...)psQuery=/N/0/Ntt/psn
[..]
Bedankt, al via bol besteld!
Hetzelfde probleem als in Engeland, maar dan betaal ik in ieder geval 50 euro minder dan in Nederland, en wellicht nog wat leuke extra's erbij ook. Geen idee.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:13 schreef Rossdale het volgende:
Nicequote:Op maandag 24 maart 2014 19:13 schreef Rossdale het volgende:
Haha nee dat is het probleem niet hoor. Moet nu echt het draad strak om de controller heen wikkelen om 'm op te laden omdat ie anders de verbinding gewoon niet pakt. Morgen eens proberen met een andere controller voor de zekerheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:53 schreef rboy14 het volgende:
[..]
lijkt me stug dat beide controllers brak zijn, ik heb er zelf geen probleem mee. Heb je niet toevallig het kabeltje er verkeerd in proberen te duwen waardoor hij niet goed verbinding maakt?
Mercenary Kings dus waarschijnlijk ook voor ons...quote:ASIA Playstation Plus (2014-04-03 To 2014-04-30)
New Games
Mercenary Kings (English Ver.) - PS4
NiGHTS into dreams... (English/Japanese Ver.) - PS3
Sly Cooper: Thieves in Time™ (English Ver.) - PS3
Sly Cooper: Thieves in Time™ (English Ver.) - VITA
DYNASTY WARRIORS NEXT (English Ver.) - VITA
DYNASTY WARRIORS NEXT (Chinese Ver.) - VITA
DYNASTY WARRIORS NEXT (Japanese Ver.) - VITA
SOULCALIBUR™II HD ONLINE (English Ver.) - PS3
Staat hier ook te downloadenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond de Naval Strike DLC maar eens proberen.
Ah ok, eens even aanzetten dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, hij staat al in de playstation store, 4.4gb of zo.
Ja tering, hier is dat ding ook op standby gegaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels gedaan, mijn PS4 in standby zal ongetwijfeld weer niets doen..
Mercenary Kings leek me echt een hele leuke gamequote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Playstation Plus in April (Azië)
[..]
Mercenary Kings dus waarschijnlijk ook voor ons...
Het spreekt me nog niet echt aan iig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Mercenary Kings leek me echt een hele leuke game
Ach, heb altijd een zwak voor Metal Slug achtige games.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het spreekt me nog niet echt aan iig.
Ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik twijfel om de switch te maken van xbox360 > PS4. Vooral omdat de exclusives mij meer aanspreken en ik de oude spellen (uncharted, god of war, LBP) wel wil spelen. Enige wat me tegenhoud zijn de controllers en het netwerk. Zijn er mensen hier die de switch hebben gemaakt?
Heb zelf geen 360 , maar ben er wel bekend mee , maat van me heeft er één.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik twijfel om de switch te maken van xbox360 > PS4. Vooral omdat de exclusives mij meer aanspreken en ik de oude spellen (uncharted, god of war, LBP) wel wil spelen. Enige wat me tegenhoud zijn de controllers en het netwerk. Zijn er mensen hier die de switch hebben gemaakt?
PS4-controller schijnt een stuk beter te zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Enige nadeel van de switch is dat ik niet 2 consoles ga houden. Dus zal dan mijn hele collectie moeten opgeven van 360 spellenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelf geen 360 , maar ben er wel bekend mee , maat van me heeft er één.
Controller van de ps4 vind ik imo lekkerder/beter dan die van de 360.
Netwerk is verder prima.
Waarom hou je de 360 niet dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Enige nadeel van de switch is dat ik niet 2 consoles ga houden. Dus zal dan mijn hele collectie moeten opgeven van 360 spellen
Het argument van slechtere controller bestaat inmiddels niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn er van die collectie dan nog veel spellen die je speelt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Enige nadeel van de switch is dat ik niet 2 consoles ga houden. Dus zal dan mijn hele collectie moeten opgeven van 360 spellen
Geen ruimte, past 1 console en ga anders toch weinig spelen.quote:
Redelijk veel, bedoel meer dat ik bij een xbox one die collectie hou maar denk dat de ps4 beter is dan de one.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:34 schreef eight het volgende:
[..]
Het argument van slechtere controller bestaat inmiddels niet meer.
Een goed netwerk is natuurlijk wel belangrijk, geen idee op welk platform dit beter is.
[..]
Zijn er van die collectie dan nog veel spellen die je speelt?
Hoezo moet je persee je andere console weg doen dan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat het anders in een doos beland, maak er liever een ander blij meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Hoezo moet je persee je andere console weg doen dan ?
Alle consoles die ik ooit gekocht heb , heb ik nog.
Al moet ik zeggen dat ik alleen de snes en m'n neo-geo af en toe nog wel eens aansluit , de rest staat netjes in dozen op zolder.
Zou ze voor geen geld weg doen.
Snap hetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat het anders in een doos beland, maak er liever een ander blij mee
Lastige keuze, zit er al tijdje over te twijfelen haha. Is als switchen in een oorlog van kant, kan niet zomaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Snap het
Sja , ik moet eerlijk toegeven dat ik m'n ps1/ps2/ps3 nu ook niet meer aanraak.
Maar toch zou ik ze nooit weg doen , weet niet wat het is.
Maar ik bewaar altijd al m'n consoles.
Achja , als je er iemand blij mee kan maken in de familie of wat dan ook , is dat ook altijd goed natuurlijk
Hou er wel rekening mee dat als je nu alles wegdoet, er tot de zomer niet veel te spelen is vanwege het lage aanbod aan spellen op de PS4.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
Redelijk veel, bedoel meer dat ik bij een xbox one die collectie hou maar denk dat de ps4 beter is dan de one.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:42 schreef eight het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat als je nu alles wegdoet, er tot de zomer niet veel te spelen is vanwege het lage aanbod aan spellen op de PS4.
Misschien kun je beter even wachten tot na de zomer voordat je overstapt.
hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lastige keuze, zit er al tijdje over te twijfelen haha. Is als switchen in een oorlog van kant, kan niet zomaar.
Klopt maar heb nog onwijs veel ps3 spellen in te halen. Infamous, uncharted reeks, LBP, god of war.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:42 schreef eight het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat als je nu alles wegdoet, er tot de zomer niet veel te spelen is vanwege het lage aanbod aan spellen op de PS4.
Misschien kun je beter even wachten tot na de zomer voordat je overstapt.
Met die enkeling die spellen over and over again spelen houd ik idd. geen rekening mee.quote:
Ja dat is zo, en als ik in het xbox one topic post krijg ik natuurlijk hele andere reacties. Maar heb net even het zetje nodig hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef Altron het volgende:
[..]
haha
Heb een aantal vrienden die ook zijn overgestapt , niemand heeft er spijt van.
Maar goed , het blijft je eigen keuze , hier kunnen we je slechts een beetje een richting in wijzen
PS3 > PS4.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt maar heb nog onwijs veel ps3 spellen in te halen. Infamous, uncharted reeks, LBP, god of war.
Ik heb nog geen enkel spel over and over again gespeeld ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:46 schreef eight het volgende:
[..]
Met die enkeling die spellen over and over again spelen houd ik idd. geen rekening mee.
Uitzonderingen zijn er altijd.
Iddquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat is zo, en als ik in het xbox one topic post krijg ik natuurlijk hele andere reacties. Maar heb net even het zetje nodig haha
Nope, bijna iedereen zit nog aan de oude consoles.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd
Heeft niemand in je vrienden kring een ps4 of xbone ? , zodat je effe kan kijken wat je tof vind ?
Die ''xbox''-maat van me was helemaal verkocht namelijk nadat hij effe bij mij op m'n ps4 had zitten gamen.
Ja oke maar dan is het ps3 spellen > ps4 spellen. Dacht dat hij console bedoeldequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nog wel. Of je moet je vermaken met een aantal 'toptitels' die nu uit zijn.
Idd ,zo gaat dat met elke nieuwe console.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Niet heel gek ook dat een console die 8 jaar uit is meer leuke games heeft dan eentje die een half jaar uit is.
Black flag is maar kutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:50 schreef Altron het volgende:
Mijn ps3 staat stof te happen omdat ik meer dan genoeg toffe spellen kan spelen op m'n ps4 atm.
Op dit moment nog volop bezig met AC en heb iNfamous nog liggen waar ik aan moet beginnen.
Hehe inderdaad, hele dagen/nachten SSX en Tekken Tag Tournament spelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:52 schreef Altron het volgende:
Weet nog wel dat ik m'n ps2 kocht , en er nog maar 2 spellen voor uit waren.
Hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Black flag is maar kutEn infamous helaas erg kort
Wel toffe game
Dat waren dan ook prima games.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, hele dagen/nachten SSX en Tekken Tag Tournament spelen.
Al vond ik Tekken echt MEH...quote:
Ik bedoelde ook consolequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja oke maar dan is het ps3 spellen > ps4 spellen. Dacht dat hij console bedoelde
Goed om te horenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Rogan het volgende:
inFAMOUS (story) uitgespeeld.
Redelijk kort als je het mij vraagt, heb me wel enorm vermaakt en zal zeker voor een 2e playthrough gaan.
Hij kan ook wachten op PS Now, dan kun je die titels alsnog huren. Stuk goedkoper dan dat je nu een PS3 moet kopen + die games en dan later nog een PS4. Moet hij wel geduld hebben want die service is er nog niet maar komt er er wel aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook console. Je geeft zelf aan dat je nog veel PS3 titels hebt in te halen.
Dan koop je toch eerst een ps3 met de games die je nog wilt spelen en daarna stap je over na ps4
Daar heb je ook weer gelijk in. Met een goede mp ben je wel even zoet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel spel over and over again gespeeld ?
Ja, multiplayer games, maar dat lijkt me logisch.
Mensen die klagen dat er niks te gamen is houden of niet van de beschikbare genres of spelen games uit in 1 dag en gaan dan klagen.
Game ziet er geweldig uit en de powers die je hebt zijn awesome. Daarnaast is er genoeg humor, actie en het verhaal is wel tof.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Goed om te horen, al is het wel jammer dat het verhaal zo kort is.
Ben benieuwd.
Ja maar ps4 speelt toch ook ps3 games af. Anders kost het me 100 euro extra om eerst die ps3 te kopenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook console. Je geeft zelf aan dat je nog veel PS3 titels hebt in te halen.
Dan koop je toch eerst een ps3 met de games die je nog wilt spelen en daarna stap je over na ps4
Nopequote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar ps4 speelt toch ook ps3 games af. Anders kost het me 100 euro extra om eerst die ps3 te kopen
PS4 speelt geen PS3 discs af.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar ps4 speelt toch ook ps3 games af. Anders kost het me 100 euro extra om eerst die ps3 te kopen
Awesomenauts!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef Lastpost het volgende:
Ik zit vooral te wachten op games die ik gewoon samen kan spelen. Of het nou fighters zijn of race-games, ik game vooral samen met anderen en dan is het wel zo tof om ook tegelijkertijd te spelen en het liefst tegen elkaar.![]()
De toptitels die er nu aan zitten te komen zijn allemaal story-based of enkel online, niet geheel mijn ding.
Nee, er komt straks PS Now waarmee je PS3 games kunt streamen op je PS4.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee hoor, goed te verklaren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, goed dat ik dat nu hoor dan. Wat een onzin..
Nee. Wat Dutchguy post kan natuurlijk wel heel interessant zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het is logisch, de PS3 is een heel ander apparaat dan de PS4. Als je beide discs zou willen spelen dan heb je een veel duurder apparaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, goed dat ik dat nu hoor dan. Wat een onzin..
Welke sportgames zijn er allemaal al dan? Ik heb Fifa en NBA en daar houdt het wel op. NBA is dan weer niet bepaald toegankelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesomenauts!!
Helldivers binnenkort en er zijn genoeg sport games toch?
Hoop dat ze er op de E3 iets van laten zien, zou leuk zijn. Dan weten we of het echt goed werkt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Wat Dutchguy post kan natuurlijk wel heel interessant zijn.
Maddenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Welke sportgames zijn er allemaal al dan? Ik heb Fifa en NBA en daar houdt het wel op. NBA is dan weer niet bepaald toegankelijk.
Ik vind het de hele tijd het zelfde doen bij AC een beetje irritantquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha
Moet zeggen dat ik Black Flag echt tof vind , vond de vorige AC delen maar kut
Nice , vanavond maar eens effe een begin maken aan infamous.
Dacht dat er meer waren, die racegame ondersteund zeker geen local multiplayer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Welke sportgames zijn er allemaal al dan? Ik heb Fifa en NBA en daar houdt het wel op. NBA is dan weer niet bepaald toegankelijk.
Ja, mooie feature mits het werkt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoop dat ze er op de E3 iets van laten zien, zou leuk zijn. Dan weten we of het echt goed werkt.
Hoezo is nba niet toegankelijk? Ik heb niks met baksetbal en nog nooit een basketbal game gespeeld maar toch nba gekocht en vind hem erg vermakelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen ja... valt wel een beetje in herhaling idd , maar dat is met al die AC games zo..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het de hele tijd het zelfde doen bij AC een beetje irritantAl moet dit bij infamous ook wel. Maar die side missies sla ik gewoon over.
Heb je gelijk in. Als je je PS3 games kwijt wil kun je dat nu het beste doen voordat de PS4 overal makkelijk te krijgen is en Marktplaats vergeven is van de PS3 games.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, mooie feature mits het werkt.
Ik was het helemaal vergeten, ik denk dat ik mijn ps3+spellen maar snel moet verkopen voordat het helemaal niets meer oplevert
Ja, op het begin vond ik hem ook tof. Maar ging snel vervelen. Die schepen neerschieten heb je na 20 schepen ook wel gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen ja... valt wel een beetje in herhaling idd , maar dat is met al die AC games zo..
Daarom vind ik het nu wel tof dat je een beetje op de zee kan ownen met je schip , al gaat dat na een tijd ook wel vervelen
En de verwachting is dat dit t/m de zomer aanhoudt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:08 schreef rene90 het volgende:
De ps4 is toch nog niet fatsoenlijk verkrijgbaar atm.
De meesten hier in huis vinden het te moeilijk, heb de instellingen al aangepast zodat overtredingen minder vaak voorkomen en de ballen wat makkelijker het doel raken. Dat we 9/10 keer niet geheel nuchter spelen zal ook niet meehelpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo is nba niet toegankelijk? Ik heb niks met baksetbal en nog nooit een basketbal game gespeeld maar toch nba gekocht en vind hem erg vermakelijkEn gaat me al best goed af.
Haha , ja da's waar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, op het begin vond ik hem ook tof. Maar ging snel vervelen. Die schepen neerschieten heb je na 20 schepen ook wel gezien.
Vooral het enteren begon mij tegen te staan. Op een gegeven moment liet ik ze alleen nog maar zinken, dan maar de helft aan buit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, op het begin vond ik hem ook tof. Maar ging snel vervelen. Die schepen neerschieten heb je na 20 schepen ook wel gezien.
Ik vond het op het begin ook wel lastig. Maar nu na een tijdje die carreer mode gedaan te hebben gaat het wel goed. Haal nu standaard a of a+ Dus ga moeilijkheid weer wat omhoog zetten. Het is vooral gewoon wennen als je alleen fifa o.i.d gewent bent. Maar dat vond ik er juist weer leuk aan, omdat met fifa ik gewoon wel goed ben. En bij elke nieuwe fifa blijf je dan wel goed. Bij shooters het zelfde verhaal. Dus vond het wel weer eens leuk om echt bij 0 te moeten beginnen bij een spel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De meesten hier in huis vinden het te moeilijk, heb de instellingen al aangepast zodat overtredingen minder vaak voorkomen en de ballen wat makkelijker het doel raken. Dat we 9/10 keer niet geheel nuchter spelen zal ook niet meehelpen.
Geswitched. Door de verbetering aan de DS4 is die schade wel ingelopen. Al blijft de plaatsing van de sticks op de Xbox controller 100x beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Spijt dat je niet hebt gewacht op xbox one?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geswitched. Door de verbetering aan de DS4 is die schade wel ingelopen. Al blijft de plaatsing van de sticks op de Xbox controller 100x beter.
Het netwerk is op zich weinig mis mee, heb alleen deze maand wel vaker "onderhoudsdowntime" gehad als in de 5 jaar hiervoor met Xbox.
Ook de betalingsopties in de store waren fijner bij Xbox (paypal).
iDeal niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Keltie het volgende:
Gek, ze werken voor mij exact hetzelfde nml. (beiden schrijven van mijn rekening af)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
iDeal = een klote systeem, werkt niet fijn.. Paypal werkt veel prettiger
Voor paypal moet ik moeite doen (account openen), iDeal werkt meteen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
iDeal = een klote systeem, werkt niet fijn.. Paypal werkt veel prettiger
Of ik nou m'n inloggegevens en tancode moet invoeren of m'n gebruikersnaam en wachtwoord. Mij om het even hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
Voor paypal moet ik moeite doen (account openen), iDeal werkt meteen.
Na de paypal registratie wel ja, maar waarom moeite doen om te registreren bij paypal als ideal al meteen werkt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Of ik nou m'n inloggegevens en tancode moet invoeren of m'n gebruikersnaam en wachtwoord. Mij om het even hoor.
Paypal voor buitenlandse webshops, iDeal voor Nederlandse aankopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Na de paypal registratie wel ja, maar waarom moeite doen om te registreren bij paypal als ideal al meteen werkt?
Omdat Paypal op een stuk meer plekken werkt waar ik ook digitale inkopen doe. Al is het maar voor de US-psn tegoeden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Na de paypal registratie wel ja, maar waarom moeite doen om te registreren bij paypal als ideal al meteen werkt?
Ik moet juist voor iDeal moeite doen (bankreader pakken, pas erbij, 3x inkloppen), terwijl paypal alleen userid en wachtwoord is..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef eight het volgende:
[..]
Voor paypal moet ik moeite doen (account openen), iDeal werkt meteen.
Naruto Ultimate Ninja Storm is dan een perfecte game daarvoor...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:29 schreef Lastpost het volgende:
Haha daar heb ik ook geen probleem mee, maar m'n bezoek wil liever gewoon games die zonder al teveel moeite een goed resultaat opleveren. Eigenlijk meer Wii-publiek.
Moet je even op youtube kijken, maar het is een bekend probleempje, dat makkelijk op te lossen is. Schijnt met een soort gel ofzo te maken te hebben. Weet het niet meer precies.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:23 schreef Slaaptekort het volgende:
Zijn er nog meer die last hebben van de L2 en R2 die piepen als je ze indrukt. Ik word er echt schijtziek van.
Ah okayquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Omdat Paypal op een stuk meer plekken werkt waar ik ook digitale inkopen doe. Al is het maar voor de US-psn tegoeden.
Nou ik heb gezocht. Het gel probleempje heeft met de l1 en r1 te maken. Mijn probleempje is op te lossen met een wd-40 spray, alleen ben ik bang dat ik dan de controller kapot maak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet je even op youtube kijken, maar het is een bekend probleempje, dat makkelijk op te lossen is. Schijnt met een soort gel ofzo te maken te hebben. Weet het niet meer precies.
Vind je? Ik vind het verschil best wel groot eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
Opvallend hoe weinig grafisch verschil tussen de PS3 en PS4 versie van Ground Zeroes zit.
Verloopt die omruilprocedure gewoon via de winkel?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen last van het rubberprobleem op de linkerstick.
1 controller al omgeruild, nummer 2 zal binnenkort scheuren.
Degene die ik terugkreeg na het omruilen lijkt voorlopig nog prima
Hier (Bart Smit) wel, gewoon de bon mee en klaar. Hun Webcare gaf aan dat het in de oorspronkelijke verpakking moest, alsof ik die hele doos van m'n PS4 mee ga nemen voor een controller.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef eight het volgende:
[..]
Verloopt die omruilprocedure gewoon via de winkel?
Bij Nedgame iig welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef eight het volgende:
[..]
Verloopt die omruilprocedure gewoon via de winkel?
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef Gibelini het volgende:
Heeft een PS4 een internet kabel port?
Wil een PS4 aanschaffen maar zit op zolder waar de wifi heel slecht bereik heeft. Heb echter wel een kabel doorgetrokken
Jupz,quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef Gibelini het volgende:
Wil een PS4 aanschaffen maar zit op zolder waar de wifi heel slecht bereik heeft. Heb echter wel een kabel doorgetrokken
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:16 schreef Gibelini het volgende:
quote:
Haha thanks!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Meeste fokkers zitten trouwens toch op zolder of in de kelder waar het wifi bereik slecht is.
Je bent denk ik niet de enige
Ja hier hetzelfde, vanmorgen gespeeld was er niks aan de hand. Nu niks anders dan rubberbandingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:34 schreef rene90 het volgende:
Paar maps van Naval strike gespeeld, één is sowieso wel erg lekker met en soort fort bovenop een berg, een soort plek waar dus iedereen naartoe wilt dus wel veel actie daar. Alleen voorlopig wel veel rubberlagging of hoe dat ook heet op die map. Geen idee of dat opstart problemen zijn?
Absoluut nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Spijt dat je niet hebt gewacht op xbox one?
Heb hem al een paar weken, puik dingetje. Verwacht geen wonderen qua geluid, maar voor zijn prijs is het een zeer degelijke headset. Hij zit ook erg fijn, heb hem in het weekend wel eens praktisch de hele dag op en dat kan prima.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is die PS4 wireless headset te koop bij de MM? In de online shop staat als uitverkocht maar wordt ie überhaupt al verkocht en is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Jawel, maar je moet eerst naar een website om via ideal of een psncard geld in je portemonnee te gooien. Dan op je PS4 of PSvita de aankoop doen. Ik zag geen iDeal optie in de PSN store?quote:
Ah op die manier, als je het zo bekijkt is het net iets omslachtiger danquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet eerst naar een website om via ideal of een psncard geld in je portemonnee te gooien. Dan op je PS4 of PSvita de aankoop doen. Ik zag geen iDeal optie in de PSN store?
Op de X360 had ik mijn Paypal account gekoppeld en kon ik op de console een product bekijken en aanschaffen. Zonder tussenkomst van browser\ website.
Tis ook echt zo'n eerste wereld klacht. Dat geef ik wel toequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah op die manier, als je het zo bekijkt is het net iets omslachtiger dan
Ik sluit me hierbij aan. Prima ding, bass had meer gemogen. Via de companion app kan je nog wel wat tunen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:35 schreef VulpX het volgende:
Heb hem al een paar weken, puik dingetje. Verwacht geen wonderen qua geluid, maar voor zijn prijs is het een zeer degelijke headset. Hij zit ook erg fijn, heb hem in het weekend wel eens praktisch de hele dag op en dat kan prima.
Hier kun je hem vinden:
Oké dan, wil hem eigenlijk bij MM kopen gezien ik 80 euro aan cadeaukaarten heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:35 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heb hem al een paar weken, puik dingetje. Verwacht geen wonderen qua geluid, maar voor zijn prijs is het een zeer degelijke headset. Hij zit ook erg fijn, heb hem in het weekend wel eens praktisch de hele dag op en dat kan prima.
Hier kun je hem vinden:
http://www.budgetgaming.n(...)dset+(2014)_PS4.html
Als je naar psn site gaat kan je wel gewoon met paypal tegoed toevoegen.je kan niet meteen vanaf de psn store iets kopen met paypal,hopelijk komt dit nog in de toekomst.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geswitched. Door de verbetering aan de DS4 is die schade wel ingelopen. Al blijft de plaatsing van de sticks op de Xbox controller 100x beter.
Het netwerk is op zich weinig mis mee, heb alleen deze maand wel vaker "onderhoudsdowntime" gehad als in de 5 jaar hiervoor met Xbox.
PSN tegoed kun je eventueel ook via G2play.net kopen. Die accepteren ook paypalquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:20 schreef lel86 het volgende:
[..]
Als je naar psn site gaat kan je wel gewoon met paypal tegoed toevoegen.je kan niet meteen vanaf de psn store iets kopen met paypal,hopelijk komt dit nog in de toekomst.
edit: haalde Saturn en MediaMarkt door elkaarquote:![]()
Op woensdag 26 maart 2014 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oké dan, wil hem eigenlijk bij MM kopen gezien ik 80 euro aan cadeaukaarten heb.
Gebruik nu mijn oordopjes van de HTC ONE dus alles wat ik zou kopen is al een vooruitgang eigenlijk
Zit/zat te twijfelen tussen deze of een beats by dre
Dan is Paypal of iDeal lood om oud ijzer. Vind het waardeloos altijd die website nodig te hebben. Scheelt wel de nodige impulsaankopen dus eigenlijk schiet Sony zichzelf in de voet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:20 schreef lel86 het volgende:
[..]
Als je naar psn site gaat kan je wel gewoon met paypal tegoed toevoegen.je kan niet meteen vanaf de psn store iets kopen met paypal,hopelijk komt dit nog in de toekomst.
Damn, mooie deal!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:08 schreef Lastpost het volgende:
Zo, net even de digitale versie van Tomb Raider binnen gehaald voor ¤21,75 (omgerekend), mooie aanbieding op de US-store.
Vond ik ook, Thief trouwens dezelfde prijs.quote:
Serieus? Nicequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vond ik ook, Thief trouwens dezelfde prijs.
Heb nu voor 72 euro Infamous, Awesomenauts en Tomb Raider. Prima te doen zo.![]()
Awesomenauts >>>>>> die anderenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vond ik ook, Thief trouwens dezelfde prijs.
Heb nu voor 72 euro Infamous, Awesomenauts en Tomb Raider. Prima te doen zo.![]()
Inderdaad via de website een Amerikaans account aangemaakt, zo'n site gebruikt die een Amerikaans adres voor je 'aanmaakt' en op een van de vele sites een PSN-card van 50 dollar etc. betalen met Paypal.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Serieus? NiceThief wil ik ook wel voor die prijs
Je hebt gewoon een Amerikaans account aangemaakt en betaald met paypal oid?
Is dat een andere dan die je bij PS+ gratis kunt downloaden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:08 schreef Lastpost het volgende:
Zo, net even de digitale versie van Tomb Raider binnen gehaald voor ¤21,75 (omgerekend), mooie aanbieding op de US-store.
Ja, de PS4 versie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat een andere dan die je bij PS+ gratis kunt downloaden?
Raar ik heb hem voor 55 gehaald bij de mmquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:15 schreef Poit het volgende:
Ik dacht gisteren even snel Second Son bij de Media Markt te halen voor een schappelijk prijsje. Vragen ze er daar ook gewoon 65 euro voor!
Ik wacht wel even..
Jupz, plus dat deze versie meer levels / characters heeft om uit te kiezen. Betere ondersteuning voor DLC etc.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat een andere dan die je bij PS+ gratis kunt downloaden?
Huh? Hij had het over Tomb Raider toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz, plus dat deze versie meer levels / characters heeft om uit te kiezen. Betere ondersteuning voor DLC etc.
Ja, ik dacht die prijs ook ergens anders gezien te hebben..quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Raar ik heb hem voor 55 gehaald bij de mm
Och jezus ja, anders let ik even opquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Huh? Hij had het over Tomb Raider toch?
Het was dan ook nog maar 11:52 toen je reageerdequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Och jezus ja, anders let ik even op![]()
Never mind! Ik ben nog niet wakker..
Dat bedoel ik!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Het was dan ook nog maar 11:52 toen je reageerde
Ik zag hem gister ook voor 65.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Raar ik heb hem voor 55 gehaald bij de mm
Ja. ik ga van de week nog ff keer uitspelen en dan op marktplaats gooienquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zag hem gister ook voor 65.55 was al duur genoeg eigenlijk.
Ik ben bezig met bad karma op expert nu. Good karma heb ik helemaal uitgespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. ik ga van de week nog ff keer uitspelen en dan op marktplaats gooienWel tof spel maar beetje kort
Het werkt vrijwel nooit bij mij ondanks dat alle settings goed staan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:36 schreef Lastpost het volgende:
Dat op afstand kunnen downloaden van de zooi die je download vind ik trouwens echt verdomde handig. Ben nu ook niet thuis maar kan wel gelijk beginnen.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat ik met m'n US account download werkt overigens ook direct op m'n echte account waar ik PS+ op heb staan, gelukkig.
Het downloaden op deze manier? Hier nooit iets aangepast en het werkt gewoon out of the box. Vaag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het werkt vrijwel nooit bij mij ondanks dat alle settings goed staan.
Ja, gisteren bv Naval Strike DLC via de website in mijn download queue gezet, PS4 thuis stond in standby mode. Na een paar uur keek ik nog via de site naar de status, stond er bij Naval Strike 'playable'quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het downloaden op deze manier? Hier nooit iets aangepast en het werkt gewoon out of the box. Vaag.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Staat je PS4 wel als primary PS4 aangemerkt?
Idem. Alleen geen adres site gebruikt. Los Angeles, California, 90210. Pikte de PS4 ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad via de website een Amerikaans account aangemaakt, zo'n site gebruikt die een Amerikaans adres voor je 'aanmaakt' en op een van de vele sites een PSN-card van 50 dollar etc. betalen met Paypal.
Werkte op de X360 ook als een tiereliier. Hoe zit dat met DLC en games die je in de US stpre hebt gekocht? DLC dan ook uit de US store en verder geen problemen of wat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:36 schreef Lastpost het volgende:
Dat op afstand kunnen downloaden van de zooi die je download vind ik trouwens echt verdomde handig. Ben nu ook niet thuis maar kan wel gelijk beginnen.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat ik met m'n US account download werkt overigens ook direct op m'n echte account waar ik PS+ op heb staan, gelukkig.
Secret Ponchos is overgegaan naar een nieuwe engine, vandaar de delay.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Mercenary Kings lijkt de PS4 PS+ game te worden van april...Geen Secret Ponchos dus
Jup, game en DLC beiden US is geen probleem. Variatie in 1 van beiden logischerwijs wel. Net even een beginnetje gemaakt met Tomb Raider, wat een heerlijke game zeg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Werkte op de X360 ook als een tiereliier. Hoe zit dat met DLC en games die je in de US stpre hebt gekocht? DLC dan ook uit de US store en verder geen problemen of wat?
Ik ben groot fan van Metal Slug. Ik vind dit leukquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Mercenary Kings lijkt de PS4 PS+ game te worden van april...Geen Secret Ponchos dus
VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTtttttttttttquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Waar kan ik dit doen? Heb je een link voor me?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:36 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
wutquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:08 schreef Lastpost het volgende:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar kan ik dit doen? Heb je een link voor me?
Stap 1: Maak een nieuw account aan op https://account.sonyenter(...)account!input.actionquote:
Ik spaar cd's. Gaat m niet worden voor mij!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Stap 1: Maak een nieuw account aan op https://account.sonyenter(...)account!input.action
Gebruik hier als taal Engels, land Amerika en zoek een mooi adres uit.
Stap 2: Eenmaal ingelogd zoek je een site uit die US PSN cards verkoopt, je bestelt ze daar en vult je tegoed aan door de prepaid codes toe te voegen aan je tegoed. Ik zoek meestal een site uit waar je met Paypal kunt betalen.
Stap 3: Zoekt de game uit en rekent af.
Stap 4: Start je PS4 op en hij zal gaan downloaden.![]()
Echt ideaal, hier ga ik de nodige euro's mee besparen, enige 'nadeel' is natuurlijk dat je de games naderhand niet meer kunt verkopen, maar ach.
Dat vond ik juist een geniale game, vooral samen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:04 schreef HansvanOchten het volgende:
Iig leuker dan Deadnation, dat was toch wel een tegenvaller.
Hmokee!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Stap 1: Maak een nieuw account aan op https://account.sonyenter(...)account!input.action
Gebruik hier als taal Engels, land Amerika en zoek een mooi adres uit.
Stap 2: Eenmaal ingelogd zoek je een site uit die US PSN cards verkoopt, je bestelt ze daar en vult je tegoed aan door de prepaid codes toe te voegen aan je tegoed. Ik zoek meestal een site uit waar je met Paypal kunt betalen.
Stap 3: Zoekt de game uit en rekent af.
Stap 4: Start je PS4 op en hij zal gaan downloaden.![]()
Echt ideaal, hier ga ik de nodige euro's mee besparen, enige 'nadeel' is natuurlijk dat je de games naderhand niet meer kunt verkopen, maar ach.
Ligt aan de site, gebruik zelf Offgamers geregeld. Werkt prima en ook met iDeal en Paypal al betaal je dan een paar euro 'transferkosten' volgens mij en binnen enkele minuten heb je de codes dan op je scherm staan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmokee!
Wat is een goeie site voor die prepaidkaarten? En worden die codes per post of mail opgestuurd?
G2play.net. Vaak goedkoper dan andere winkels (betaalde voor een prepaid kaart van EUR 20 bij deze website EUR 18,50). Code ontvang je via de mail.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmokee!
Wat is een goeie site voor die prepaidkaarten? En worden die codes per post of mail opgestuurd?
Voor zover ik weet hebben zij geen US-kaarten en die zijn natuurlijk wel een vereiste voor het gebruik van dat tegoed in de US store.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
G2play.net. Vaak goedkoper dan andere winkels (betaalde voor een prepaid kaart van EUR 20 bij deze website EUR 18,50). Code ontvang je via de mail.
Dit inderdaad. Alle spellen die ik net na release koop, die kan ik met minder dan 20 Euro verlies weer door verkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)ds-account-op-je-ps4quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar kan ik dit doen? Heb je een link voor me?
Persoonlijk vind ik dat nog 20/30 euro teveel maar goed, dat heb je met settings. Die kunnen je weleens niet liggen (AC3 en Liberation vond ik ook minder).. Alle hoop gevestigd op de volgende, lekker de Notre Dame beklimmen ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:04 schreef HansvanOchten het volgende:.
Hopelijk is binnenkort AC4 ook te koop voor rond de 20/30 euro.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef bakacakes het volgende:
Mijn beiden controllers sinds launch zijn nog prima, worden dagelijks gebruikt.. Kauwen jullie erop ofzo?
Blijf het toch apart vinden. Neem aan dat er dan bij launch gewoon goede en slechte batches waren. Mijn tweede heb ik los bij Wehkamp besteld en ook niets mee aan de hand.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee ben er zeer voorzichtig mee, enkel VoD Ghost mee gespeeld en dat staat op 31 uur speeltijd dus valt mee, verdeeld over 2 controllers.
Heb zelf een aantal games meerdere uren gespeeld (BF 4; NBA 2K14; Resogun e.d.), geen probleem met de sticks gehad. Totdat ik CoD ghosts had aangeschaftquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee ben er zeer voorzichtig mee, enkel VoD Ghost mee gespeeld en dat staat op 31 uur speeltijd dus valt mee, verdeeld over 2 controllers.
Maar hoe is de gameplay?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Rossdale het volgende:
Holy crap... Die graphics van Thief zijn echt niet nextgen waardig.. Ik zou het zelfs maar matige graphics vinden op de last-gen consoles...
Alles is zo hoekig... Water en vuur ook niet echt bijzonder mooi, graspollen zijn bijna 2d-sprites... Afschuwelijk
En je oude?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:44 schreef FredVleespet het volgende:
Ik had Sony gebeld , L1 knop bleef constant hangen. Binnen 2dagen een nieuwe controller binnen gekregen
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ligt aan de site, gebruik zelf Offgamers geregeld. Werkt prima en ook met iDeal en Paypal al betaal je dan een paar euro 'transferkosten' volgens mij en binnen enkele minuten heb je de codes dan op je scherm staan.
Redelijk, maar niet altijd even vloeiend. Al moet ik eerlijk toezeggen dat ik alleen de proloog nog maar heb gespeeld gisteren. Maar ik heb nu al een paar keer gehad dat Garrett niet om een hoekje wilde kijken ondanks dat de knop voor die actie duidelijk in beeld stond.quote:
Aangezien ik de overstap van xbox naar playstation heb gemaakt, is dit wel goed nieuws voor mij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga m echt niet weer spelen, vind 1 keer wel voldoende.
Same, moet hem nog spelen. Had wel een PS3 maar die stond al 3 jaar stof te happen, altijd op mijn 360 gespeeld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Aangezien ik de overstap van xbox naar playstation heb gemaakt, is dit wel goed nieuws voor mij.
En daarnaast ziet het er op de PS3 al beestachtig goed uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga m echt niet weer spelen, vind 1 keer wel voldoende.
ik vind die game er in de trailer echt zeer matig uitzien grafisch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Redelijk, maar niet altijd even vloeiend. Al moet ik eerlijk toezeggen dat ik alleen de proloog nog maar heb gespeeld gisteren. Maar ik heb nu al een paar keer gehad dat Garrett niet om een hoekje wilde kijken ondanks dat de knop voor die actie duidelijk in beeld stond.
Daarnaast hadden de cutscenes giga-framedrops...
Omdat ik hem voor iets meer dan 20 euro uit de Amerikaanse store heb geplukt ben ik wel blij met de game, maar full price is hij absoluut niet waard.
Denk qua game aan Dishonored, maar dan met minder cartoony graphics
Nice!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Het heeft gewerkt.
Nu ook Tomb Raider definitive edition gekocht voor $29.99
Bazig!
Is nu ook ¤29.99 in de EU storequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Het heeft gewerkt.
Nu ook Tomb Raider definitive edition gekocht voor $29.99
Bazig!
dan ben ik nog steeds goedkoper uit. Ca. ¤24 heeft t mij gekost als ik t goed zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:37 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Is nu ook ¤29.99 in de EU store
https://store.sonyenterta(...)_00-000000TOMBRAIDER
Goed nieuws idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Aangezien ik de overstap van xbox naar playstation heb gemaakt, is dit wel goed nieuws voor mij.
Als ik een spel aanschaf via Amerika en vrienden kopen hetzelfde spel in Europa. Kunnen we dan wel online tegen elkaar spelen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dan ben ik nog steeds goedkoper uit. Ca. ¤24 heeft t mij gekost als ik t goed zeg.
Coolquote:
Topquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Last of us voor ps4 is bevestigd door een medewerker: http://www.neogaf.com/for(...)16085&postcount=3667
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Als ik een spel aanschaf via Amerika en vrienden kopen hetzelfde spel in Europa. Kunnen we dan wel online tegen elkaar spelen?
Omdat je misschien een Europese server en een Amerikaanse server hebt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
Ja hoor geen enkel probleem, met verschillende spellen geprobeerd met m'n EU-account (Mijn hoofdaccount) en kan gewoon in die games met vrienden spelen, kan ze inviten etc.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:44 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Als ik een spel aanschaf via Amerika en vrienden kopen hetzelfde spel in Europa. Kunnen we dan wel online tegen elkaar spelen?
Das goed nieuws. Gisteren mijn playstation 4 opgehaald namelijk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja hoor geen enkel probleem, met verschillende spellen geprobeerd met m'n EU-account (Mijn hoofdaccount) en kan gewoon in die games met vrienden spelen, kan ze inviten etc.
Kijk dat is voor mij alvast een reden om een PS4 te kopen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Last of us voor ps4 is bevestigd door een medewerker: http://www.neogaf.com/for(...)16085&postcount=3667
Bestel er gewoon een bij amazon.co.uk, die hebben continu voorraad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk dat is voor mij alvast een reden om een PS4 te kopen.
Helaas was ik wel weer te laat. Bij de MM kon je ze weer bestellen, maar helaas had ik mijn salaris nog niet
Heb helaas geen CCquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bestel er gewoon een bij amazon.co.uk, die hebben continu voorraad.
Hoef je alleen maar een andere stekker erbij te kopen van een paar euro.
Mensen zonder CCquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb helaas geen CC![]()
Anders had ik het denk ik ook gedaan ja. Hoor veel goede verhalen van mensen die daar hebben besteld.
Tja heb het nooit nodig gehad. Vind het ook niet echt nodig om er 1 te hebben, maar voor de PS4 was het nu toch wel handig geweest.quote:
Haal gewoon een 3V visacard, kan je zelf opladenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb helaas geen CC![]()
Anders had ik het denk ik ook gedaan ja. Hoor veel goede verhalen van mensen die daar hebben besteld.
Tsja, en nu kun je niet in het buitenland kopen, kut voor je. Een CC is in deze tijden waar games en veel andere dingen veel goedkoper zijn in het buitenland gewoon erg handig. Kost bijna niets en met één aankoop het je die kosten er waarschijnlijk al uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja heb het nooit nodig gehad. Vind het ook niet echt nodig om er 1 te hebben, maar voor de PS4 was het nu toch wel handig geweest.
Vind het niet kut hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:20 schreef VulpX het volgende:
[..]
Tsja, en nu kun je niet in het buitenland kopen, kut voor je. Een CC is in deze tijden waar games en veel andere dingen veel goedkoper zijn in het buitenland gewoon erg handig. Kost bijna niets en met één aankoop het je die kosten er waarschijnlijk al uit.
Of prepaid cc van skrill kost 10 euro per jaar en kan je gewoon met ideal geld opzetten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Haal gewoon een 3V visacard, kan je zelf opladen
Ja, heb nu AC:black flag die ik maar even speel tot BF4 weer normaal doet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hebben meer mensen last van veel lag bij Bf4? Ook rubberbanding.
Valt al bijna niet meer opquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hebben meer mensen last van veel lag bij Bf4? Ook rubberbanding.
Damn dat ziet er beter uit dan verwacht!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/(...)ham-knight-in-detail
Kan. Niet. Wachten!!!!!!!!!!!!!!!
Speel je op EU servers? Schijnt beter te gaan als je (oost) Amerikaanse servers gebruikt. Heb de game zelf niet, dus heb het niet geprobeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, heb nu AC:black flag die ik maar even speel tot BF4 weer normaal doet.
Dat is juist 1 van de oorzaken, mensen die niet op servers uit hun eigen regio spelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Speel je op EU servers? Schijnt beter te gaan als je (oost) Amerikaanse servers gebruikt. Heb de game zelf niet, dus heb het niet geprobeerd.
Voor mij ook! Hopelijk komen er nog wat meer van de ps3 naar de ps4 want heb alles op de ps3 gemist.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk dat is voor mij alvast een reden om een PS4 te kopen.
Helaas was ik wel weer te laat. Bij de MM kon je ze weer bestellen, maar helaas had ik mijn salaris nog niet
Super tof ja! Ik heb hem al op 100% gespeeld op 360 maar ga die nog een keer halen voor ps4 zo tof is die wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef janrad het volgende:
Tomb raider
man was is dat een super uber game. Speelt heerlijk en ziet er fantastisch uit.
Dat zou ik kunnen zijn, ik sta ook niet in de OP, wellicht kan jij daar voor zorgen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft mij toegevoegdik zie je naam niet in de OP staan volgens mij
Het is ook nog eens alleen next genquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Damn dat ziet er beter uit dan verwacht!
DI was echt een dikke kutgame zeg. De teringquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:55 schreef Rossdale het volgende:
Die CGI-trailers zijn zo nietszeggend
Herinneren jullie die prachtige trailer van Dead Island nog?![]()
En wat een schijtgame bleek dat uiteindelijk te zijn zeg
Gruwelijke game was dat! Vol met fouten dat wel maar ze deden ook een hoop goed! Die 2de heb ik niet gespeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DI was echt een dikke kutgame zeg. De tering
Uitwerking was inderdaad niet ideaal (hoewel ik de setting toch nog wel tof vond om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:55 schreef Rossdale het volgende:
Die heb ik hier nog gewonnen met een paint wedstrijdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:55 schreef Rossdale het volgende:
Maarja het gerucht was alweer ontkracht las ik gister. Wanneer ga jij hem halen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor mij ook! Hopelijk komen er nog wat meer van de ps3 naar de ps4 want heb alles op de ps3 gemist.
reken maar dat het een megavet spel wordt hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Arkham Knight trailer is geen gameplay he.
Heb nog een aantal games die ik wil spelen op de 360 en dan daarna koop ik hem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maarja het gerucht was alweer ontkracht las ik gister. Wanneer ga jij hem halen dan?
Webshop van Bart Smit heeft ook weer voorraad. Bij Intertoys kan je ook Infamous bundel kopen en 3 april binnen krijgen.
assumptions...ik ga het op de e3 vast even spelen. Maar dan nog: colonial marines anyone?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
reken maar dat het een megavet spel wordt hoor
Na Arkham City is dat echt wel een veilige aanname hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
assumptions...ik ga het op de e3 vast even spelen. Maar dan nog: colonial marines anyone?
Ik ook. En nog maar een dikke anderhalve maand wachten!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb na die Welcome to Chicago trailer eigenlijk wel zin gekregen in Watch_Dogs
onzin. Origins is een matige copy paste van Arkham city gemaakt door WB Montreal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Pheno het volgende:
Na origins, andere ontwikkelaar, dezelfde uitgever, niet meer.
Nieuwe platformen om te programmeren, of meer van hetzelfde, er kan van alles misgaan. Nu hoop ik het ook niet, maar blind ervan uitgaan doe ik bij geen enkele game meer.
Als je de reis betaalt, net zoals ik, kun je gewoon mee naar binnen
Ik moest bij dat stukje met die brug meteen aan Driver denken. Dat deed ik toen echt vaak in dat spel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb na die Welcome to Chicago trailer eigenlijk wel zin gekregen in Watch_Dogs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |