quote:
cheating bastardquote:
Ik denk dat hij iets anders trekt...quote:
Niet zo bijdehand he.quote:
nee.. ik heb er geen zin meer in, dus die one day gaat mooi aan me voorbijquote:
Ik heb binnenkort weer een date met TD.quote:
Technische Dienst?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer een date met TD.
je begint als mij te klinken.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. ik heb er geen zin meer in, dus die one day gaat mooi aan me voorbij
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wilde je bloederige taferelen met ons delen?
Zoiets, maar dan anders.quote:
sja.. van ervaring leert men he... zelfs ikquote:
toch is het dodelijk vermoeiend, dat leerproces de hele tijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. van ervaring leert men he... zelfs ik
Denk maar zo, karma bestaat.quote:
ja, daar ben ik dus klaar mee.. ik ga nu gewoon met liefdespensioenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef perro. het volgende:
[..]
toch is het dodelijk vermoeiend, dat leerproces de hele tijd.
ik ben pas gelukkig als ie dood neervaltquote:
Dan mag hij mijn cheating bitch daarin meenemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben pas gelukkig als ie dood neervalt
Nee joh, als je het het minst verwacht staat er ineens een prins aan de deur.quote:ja, daar ben ik dus klaar mee.. ik ga nu gewoon met liefdespensioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
ik niet. dat vind ik nog te mild, ik ben niet zo bang voor de dood.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben pas gelukkig als ie dood neervalt
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dan mag hij mijn cheating bitch daarin meenemen.
[..]
Nee joh, als je het het minst verwacht staat er ineens een prins aan de deur.Dan mag die prins mn vuilniszakken buiten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ach, hij vind zichzelf sowieso al de zieligste op de hele wereld, want alles en iedereen is natuurlijk tegen m. En daarbij heeft ie ook nog een narcistische persoonlijkheid, dus hij is ook nog eens geweldig.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet. dat vind ik nog te mild, ik ben niet zo bang voor de dood.
laat maar lekker dat soort figuren hun leven leiden zonder dat ze zichzelf nog recht in de spiegel kunnen kijken. sommigen maken zich dan vanzelf wel van kant.
ah. verschrikkelijke mensen inderdaad, valt niet mee te leven. sterker nog, goed dat het over is, er zijn weinig destructiever personen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, hij vind zichzelf sowieso al de zieligste op de hele wereld, want alles en iedereen is natuurlijk tegen m. En daarbij heeft ie ook nog een narcistische persoonlijkheid, dus hij is ook nog eens geweldig.
ach, in die korte tijd heeft ie genoeg kapot gemaakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. verschrikkelijke mensen inderdaad, valt niet mee te leven. sterker nog, goed dat het over is, er zijn weinig destructiever personen.
dat geloof ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, in die korte tijd heeft ie genoeg kapot gemaakt.
Maak maar wat nieuwe foto's dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer een date met TD.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan mag die prins mn vuilniszakken buiten zetten
nee, voor het vuilnis, die ik gisteren weer vergeten ben.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Of was dat een metafoor voor 'de bagage uit het verleden'?
Soppen met je slipje aan?quote:
Daar heb je toch geen man voor nodig?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, voor het vuilnis, die ik gisteren weer vergeten ben.
nee, maar als de prins weer weggaat, kan ie toch makkelijk het vuilnis meenemen?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar als de prins weer weggaat, kan ie toch makkelijk het vuilnis meenemen?
2 zakken, het valt mee..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]![]()
When you walk to the exit, please take the carbage with u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |