quote:
cheating bastardquote:
Ik denk dat hij iets anders trekt...quote:
Niet zo bijdehand he.quote:
nee.. ik heb er geen zin meer in, dus die one day gaat mooi aan me voorbijquote:
Ik heb binnenkort weer een date met TD.quote:
Technische Dienst?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer een date met TD.
je begint als mij te klinken.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. ik heb er geen zin meer in, dus die one day gaat mooi aan me voorbij
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wilde je bloederige taferelen met ons delen?
Zoiets, maar dan anders.quote:
sja.. van ervaring leert men he... zelfs ikquote:
toch is het dodelijk vermoeiend, dat leerproces de hele tijd.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. van ervaring leert men he... zelfs ik
Denk maar zo, karma bestaat.quote:
ja, daar ben ik dus klaar mee.. ik ga nu gewoon met liefdespensioenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef perro. het volgende:
[..]
toch is het dodelijk vermoeiend, dat leerproces de hele tijd.
ik ben pas gelukkig als ie dood neervaltquote:
Dan mag hij mijn cheating bitch daarin meenemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben pas gelukkig als ie dood neervalt
Nee joh, als je het het minst verwacht staat er ineens een prins aan de deur.quote:ja, daar ben ik dus klaar mee.. ik ga nu gewoon met liefdespensioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
ik niet. dat vind ik nog te mild, ik ben niet zo bang voor de dood.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben pas gelukkig als ie dood neervalt
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dan mag hij mijn cheating bitch daarin meenemen.
[..]
Nee joh, als je het het minst verwacht staat er ineens een prins aan de deur.Dan mag die prins mn vuilniszakken buiten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ach, hij vind zichzelf sowieso al de zieligste op de hele wereld, want alles en iedereen is natuurlijk tegen m. En daarbij heeft ie ook nog een narcistische persoonlijkheid, dus hij is ook nog eens geweldig.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
ik niet. dat vind ik nog te mild, ik ben niet zo bang voor de dood.
laat maar lekker dat soort figuren hun leven leiden zonder dat ze zichzelf nog recht in de spiegel kunnen kijken. sommigen maken zich dan vanzelf wel van kant.
ah. verschrikkelijke mensen inderdaad, valt niet mee te leven. sterker nog, goed dat het over is, er zijn weinig destructiever personen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, hij vind zichzelf sowieso al de zieligste op de hele wereld, want alles en iedereen is natuurlijk tegen m. En daarbij heeft ie ook nog een narcistische persoonlijkheid, dus hij is ook nog eens geweldig.
ach, in die korte tijd heeft ie genoeg kapot gemaakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:49 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. verschrikkelijke mensen inderdaad, valt niet mee te leven. sterker nog, goed dat het over is, er zijn weinig destructiever personen.
dat geloof ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, in die korte tijd heeft ie genoeg kapot gemaakt.
Maak maar wat nieuwe foto's dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer een date met TD.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan mag die prins mn vuilniszakken buiten zetten
nee, voor het vuilnis, die ik gisteren weer vergeten ben.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:01 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Of was dat een metafoor voor 'de bagage uit het verleden'?
Soppen met je slipje aan?quote:
Daar heb je toch geen man voor nodig?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, voor het vuilnis, die ik gisteren weer vergeten ben.
nee, maar als de prins weer weggaat, kan ie toch makkelijk het vuilnis meenemen?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar als de prins weer weggaat, kan ie toch makkelijk het vuilnis meenemen?
2 zakken, het valt mee..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]![]()
When you walk to the exit, please take the carbage with u.
Vette afknapper inderdaad!!quote:
Precies, dat moet toch echt wel een string zijn!quote:
Ik heb er hier ook nog twee staan, mogen die dan ook meteen mee?quote:
regel je eigen prins maarquote:Op maandag 24 maart 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook nog twee staan, mogen die dan ook meteen mee?
Mag het ook een prinses zijn?quote:
ligt eraan. als je lekker genoeg bent duurt het toch niet lang voor ie uit is.quote:
Sloeriequote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt eraan. als je lekker genoeg bent duurt het toch niet lang voor ie uit is.
waarschijnlijk zie ik m dan niet eens.
je laat een vrouw toch niet je vuilnis naar beneden sjouwen? Wat een eikel ben jij zegquote:
tekorten. Ik heb ze.quote:
Dan moet je je scharrel even aansprekenquote:
Niks mis mee tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAW, je hebt iig een keertje met een slip rondgelopenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef yats het volgende:
Als man een slip dragen? Eh, nee dank je, dat klemt teveel.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Niks mis mee tochDie meest rechtse. Net een tennisbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die komt niet voor het vuilnisquote:Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je laat een vrouw toch niet je vuilnis naar beneden sjouwen? Wat een eikel ben jij zeg
Ik zat meer in gedachten over die meest linkse... hoe blijft die zittenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die meest rechtse. Net een tennisbal
Hetzelfde waarschijnlijk als van die zelfklevende bh'squote:Op maandag 24 maart 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat meer in gedachten over die meest linkse... hoe blijft die zitten
Dat niet, wel ooit zo'n speedo-ding gepast omdat ik het zwemmen fanatiek op wilde pakken. Niets voor mij (te strak en te klein) en dus ben ik maar een andere sport gaan doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
MAW, je hebt iig een keertje met een slip rondgelopen
Daar zijn oplossingen voor te bedenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
scharrel is niet de schuldige.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je je scharrel even aanspreken![]()
Ik ontdekte gisteren een prachtige bitemark op mijn schouder![]()
plakzakquote:Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hetzelfde waarschijnlijk als van die zelfklevende bh's
dat inderdaad...quote:Op maandag 24 maart 2014 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat meer in gedachten over die meest linkse... hoe blijft die zitten
Boos worden op je baarmoeder danquote:Op maandag 24 maart 2014 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
scharrel is niet de schuldige.
beter op je schouder dan in je nek
Je doet je eigen afwas maar, prinsesjes maken hun handen niet vuil.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die komt niet voor het vuilnisIk woon overigens gelijkvloers, dus geen trap hier.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je je scharrel even aanspreken![]()
Ik ontdekte gisteren een prachtige bitemark op mijn schouder![]()
ik heb geleerd dat dat niet werkt. Je moet gewoon rustig afwachtenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boos worden op je baarmoeder dan![]()
Het lullige is dat die niet eens door seks is![]()
C. zat enthousiast iets te vertellen over een bloedmooi vrouwtje, wilde in zijn tot vuist gebalde hand bijten maar ja handen vol, dan bijt je toch gewoon in Hups dr schouder
Wat is er schat?quote:
Laatste keer dat je boos werd duurde het zeker 11 dagen?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat dat niet werkt. Je moet gewoon rustig afwachten![]()
ik ben nog niet buiten geweest. Ik ben aan het solliciteren.. wat echt klote is, want alleen technische banen waarbij we mij niet kunnen gebruiken..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind de lente echt niet leuk meer![]()
29 graden hier in huis nu
Gewoon, die bitemark in je schouder.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je doet je eigen afwas maar, prinsesjes maken hun handen niet vuil.
Ik kan je wel gebruiken..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog niet buiten geweest. Ik ben aan het solliciteren.. wat echt klote is, want alleen technische banen waarbij we mij niet kunnen gebruiken..
Tjah ach, ben wel wat gewendquote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon, die bitemark in je schouder.
Ik ben ook nog niet buiten geweest, daar is het vast aangenamer dan binnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog niet buiten geweest. Ik ben aan het solliciteren.. wat echt klote is, want alleen technische banen waarbij we mij niet kunnen gebruiken..
ja.. zoiets.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat je boos werd duurde het zeker 11 dagen?![]()
Echt he!! En het ergste is... dit is al de tweede keer dat ik door zo'n actie een bitemark op mn schouder heb!!
Waarom liggen jouw wollen truien nog niet met je andere wintergoed achterin de kast dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kan je wel gebruiken..
Maar heb ook spijt van die wollen trui die ik vanmorgen aantrok.
Ik heb zijn bier opgezopen, vond ik ook wel een fijne strafquote:Op maandag 24 maart 2014 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. zoiets.
ik zou m terug bijten. En ik ben goed in bijten.
nee, nee.. dat denk ik nietquote:Op maandag 24 maart 2014 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kan je wel gebruiken..
Maar heb ook spijt van die wollen trui die ik vanmorgen aantrok.
ik had gekozen voor bijten.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zijn bier opgezopen, vond ik ook wel een fijne straf
Vanmorgen was het nog best fris.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom liggen jouw wollen truien nog niet met je andere wintergoed achterin de kast dan?
Badjasquote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik zit ook in een dikke trui.Gewoon fijn.
oh hier is het gedaan tegen de tijd dat ik ook het bed uit komquote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef yats het volgende:
[..]Gek genoeg ben ik vaak eerder de persoon die de afwas gaat doen dan de dame waar ik op dat moment mee samen ben.
Ja maar dat ben jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |