quote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef Mark het volgende:
En met dubbele punten (er staat nog 3039 in de OP, maar het is toch echt 3040)
Nope...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:07 schreef Mark het volgende:
De plekken war Sitze van der V niet mag wonen?
Het is redelijk actueel...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef Mark het volgende:
Kan verschillende dingen bedenken, maar dan ontbreekt er steeds een plaats, of staat er een teveel in
Welke serie?quote:is an American sitcom that was broadcast on ABC from October 18, 1988, to May 20, 1997. Starring XXXX, the show revolved around the Conners, an Illinois working-class family.
Yepyepquote:
Welke serie?quote:is een televisieserie, bedacht door Neal Marlens en Carol Black. De serie werd gedurende 6 seizoenen (van 1988 tot 1993) in primetime uitgezonden door de Amerikaanse zender ABC. Begin jaren '90 werd de reeks ook integraal uitgezonden door de VPRO.
behandelde de sociale en historische gebeurtenissen eind jaren zestig en begin jaren zeventig gezien door de ogen van de 12-jarige Kevin Arnold, die naast de gebruikelijke puberale kwaaltjes, zich vooral ontfermde over allerlei tiener-sociale zaken. Zijn beste vriend Paul en het overbuurmeisje Winnie Cooper waren zijn vaste metgezellen. Elke episode wordt aan elkaar verteld door een inmiddels volwassen Kevin Arnold die terugblikt op zijn jeugdjaren.
Yepyepquote:
Ik ook. Dat was ook wel een leuke vraag geweest eigenlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 15:10 schreef Mark het volgende:
Kan me nog een hoax herinneren dat Paul gespeeld werd door Marilyn Manson
Jepquote:
Standje met dubbel puntenquote:Scholier steelt cellulair medescholier
11-12- 2013
De politie van De Nieuwe Grond arresteerde een 15-jarige meisje inzake diefstal cq. verduistering. Een week terug deed een jongeman aangifte terzake diefstal van zijn mobiele toestel. Gisteren zag hij zijn gestolen telefoon in handen van de medescholier. Hij schakelde de politie in die het onderzoek verder verrichtte. De sterke arm trof inderdaad de telefoon aan op het slachtoffer. Zij had in eerste instantie ontkend. De politie ging evenwel door met het onderzoek. Het meisje werd gefouilleerd en uiteindelijk viel zij door de mand. De buitgemaakte cellulair werd op haar aangetroffen. De 15-jarige wordt door de hulpofficier voorgeleid en na afstemming met het Openbaar Ministerie wordt er beslist over een eventuele aanhouding. Dit geval deed zich voor op een school aan de Noordpoolweg.
tijd weer ingehaaldquote:
die haalde zilver op de 5000quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef plagvreugd het volgende:
Eehm... ik bied... eeehm... Falco Zandstra.
En die was het, op de 10 kmquote:
Rintje heeft tot zijn grote spijt nooit Olympisch goud gewonnen, enige dat hij mistquote:
Schaatste voor Oostenrijkquote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef BeamofLight het volgende:
Ook schaatsen: wat was er met Marnix ten Kortenaer?
Die wel, de kasjmiergeitquote:Op maandag 24 maart 2014 16:18 schreef plagvreugd het volgende:
Hm ik zou ook rups gokken. Eehm... een geit?
Best knap als je een afkorting raadtquote:Op maandag 24 maart 2014 16:27 schreef plagvreugd het volgende:
De eerste letters van de woorden heb je wel goed
Stand AKQ 3040 met dubbele punten:quote:
Niks meer, niks minder...quote:
Vind ik goed.quote:
quote:
Doe dan!!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:50 schreef lubje25 het volgende:
Welke plaats zeggen jullie als ik zeg Autotron? Ik keur er maar.1 goed!
Dan zeg ikquote:
Stand AKQ 3040 met dubbele punten:quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Was net een vraag aan het opstellen...
Tania Kross
Wie was (deels) verantwoordelijk voor de muzikale omlijsting van de volgende films:
Midnight Express, Flashdance, American Gigolo, Cat People, Top Gun en Scarface?
En dan nog de naam verkeerd typen...quote:
Alle driequote:
Dan wordt gokken echt gokken...quote:Op maandag 24 maart 2014 22:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Alle drieer zit niemand uit de atletiek bij.
Dat zijn er al 2quote:
Die is toch niet zo gaaf, die ik had, die was pas vet:quote:Op maandag 24 maart 2014 23:14 schreef lubje25 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:12 schreef Mark het volgende:
Postbank?
Yep
5_zpsa6d6c811.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
tss , zo'n nieuwerwets dingquote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef ß het volgende:
[..]
Die is toch niet zo gaaf, die ik had, die was pas vet:
[ afbeelding ]
5jes gingen er wel in volgens mij. De waarde van het gulden vakje ging dan wel ietwat omhoogquote:Op maandag 24 maart 2014 23:19 schreef Mark het volgende:
Die is nieuwer, want die kent 5 gulden munten. Die eerste niet
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef Mark het volgende:
Ben ff bakkie doen
P.B. achternaam is genoegO ja, wel gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Nee, een Surinamer die nog (of eigenlijk slechts) zes interlands heeft gespeeld voor het Nederlands elftal.quote:
Ik bedoelde het gewoon als antwoord hoor hahahaquote:
Dat zei slaveloos toch al eigenlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 23:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Stand AKQ 3040 met dubbele punten:
20 Mark
8 plagvreugd
6 Quyxz_
4 BeamofLight
2 ß
6 MadMaster
4 lubje25
4 belsen
Tja ik zei het met een flauwe grap maakt niet uit, game onquote:
Ach...het is laat. Ik dacht dat je een weggeefhint gaf. Ik zie nu ook pas dat Men-zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:00 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gewoon als antwoord hoor hahaha
Slaap lekker!quote:
Yep zuid sudan uiteraardquote:
Ik probeer ook altijd een lapo bij muziektrivia te vermijdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:14 schreef Mark het volgende:
5001000 is M
22 Mark
8 plagvreugd
4 Quyxz_
4 BeamofLight
2 ß
6 MadMaster
4 lubje25
4 belsen
4 slaveloos
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd een lapo bij muziektrivia te vermijden
waterbak en balkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:15 schreef slaveloos het volgende:
Welk type hindernis vind je op het onderdeel steeple chase van atletiek?
Jazekerquote:
Kom je nu meequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Er is nog wel een linkje naar een hulp-site: http://www.hr2hr.com/main.php?lng=nl&page_id=082
Ja, ga hem natuurlijk niet geven voordat die vraag beantwoord wasquote:
Na MCCIC delen muziektriviaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, ga hem natuurlijk niet geven voordat die vraag beantwoord was
Michael Jacksonquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:22 schreef Mark het volgende:
Welke Amerikaanse komiek stak zichzelf in brand?
Ken denk ik 3 zwarte USA comedians, misschien 5quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef Mark het volgende:
Hij was wel zwart (ook voordat hij in brand stond)
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:26 schreef Mark het volgende:
Hij was wel zwart (ook voordat hij in brand stond)
Dacht, begin met de grootstequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:32 schreef Mark het volgende:
Richard Pryor is meteen goed
24 Mark
8 plagvreugd
4 Quyxz_
4 BeamofLight
2 ß
6 MadMaster
6 lubje25
4 belsen
4 slaveloos
geen ideequote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:39 schreef Mark het volgende:
Klassieke triviavraag:
Met welk boek werd Joseph Heller beroemd?
Dikke o jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:39 schreef Mark het volgende:
Klassieke triviavraag:
Nog niet in slaap gevallen Mark?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:39 schreef Mark het volgende:
Klassieke triviavraag:
gecheckt. getal in de naamquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:53 schreef plagvreugd het volgende:
Dikke dunno.
Ik gok Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus.
Wat?quote:is een alcoholische mengdrank gemaakt van water en rum. De drank is geïntroduceerd bij de Royal Navy door admiraal Edward Vernon op 21 augustus 1740. Moderne versies van de drank bevatten soms: citroensap, limoensap, kaneel of suiker om de smaak te verbeteren.
Nee, maar was even wat anders doenquote:
yepyepquote:
grog zal goed zijn, Anders die vieze smerige Captain Morgan als 2de optiequote:
Tijdens mijn werk ben ik gestopt met fokken, beter voor me en mijn gastenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:29 schreef Mark het volgende:
Overigens grappig om te zien hoe plagvreugd en lubje25 gelijkop gaan in de stand. Sinds topic 3025 hebben jullie precies evenveel punten gehaald![]()
Waarvan is Tug Of War International Federation de internationale bond?
Ja, bovenaan staan is niet alleen een kwestie van kennis maar ook aanwezigheid, dat besef ik me altijd goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:34 schreef lubje25 het volgende:
Tijdens mijn werk ben ik gestopt met fokken, beter voor me en mijn gastenScores daardoor een eind lager. Maar kan niet zo veel uur AKQen dat ik jou(Mark) zou kunnen verslaan
![]()
![]()
quote:
Naar verluid een heel goede filmquote:
Jij weet achterlijk veelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, bovenaan staan is niet alleen een kwestie van kennis maar ook aanwezigheid, dat besef ik me altijd goed.
Jimmy White zelf?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:46 schreef Mark het volgende:
Laatste voor mij:
Welke snookerspeler had als bijnaam The Whirlwind?
2 x verliezend finalist meen ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:48 schreef Mark het volgende:
Yep, mijn favoriete snookeraar. Had hem graag een keer een WK gegund, maar het mocht niet zo zijn
30 Mark
10 plagvreugd
4 Quyxz_
4 BeamofLight
2 ß
6 MadMaster
10 lubje25
4 belsen
4 slaveloos
Truste!
6x waarvan 5x op rijquote:
O ja, verdrongen denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:54 schreef Mark het volgende:
[..]
6x waarvan 5x op rijeen keer met 18-17 verloren, dichterbij kun je niet zijn
En nu ben ik echt slapen
Volkswagen groep: Volkswagen, Skoda, Porsche, Bentley, Bugattiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:45 schreef BeamofLight het volgende:
seat, volkswagen, skoda, porsche, lamborghini, audi, bentley, bugatti
quote:
Eigenlijk is deze wel goed, omschrijving geeft het aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |