De eerste 2 hebben geloot:quote:Brief interlude for this year’s conspiracy theory: the Big 5 will draw 1st half or 2nd half in their press conferences after 2nd rehearsals on Tuesday and the order they pick, based on rehearsal order, will be: Germany, UK, France, Italy, Spain. So… Germany will be lumbered with a 1st half draw, leaving two 2nd half lots and 2 1st half lots (as Denmark already has a 2nd half draw).
The UK will then pull out a 2nd half draw – a moment some around here will liken to Emmelie’s draw last year. Not entirely sure how they will do this but my guess is, when the perspex bowl arrives with supposedly a mix of first half and second half lots to choose from they will all be 1st half lots for Elaiza, and all 2nd half lots for Molly.
The remaining 3 lots are not so important, though France got a 1st half draw last year so the EBU might show them some mercy and give them a 2nd half draw this year, especially after Amandine was given the coffin slot, and Twin Twin could be the ideal show-closer in 26. But Spain got a 1st half draw last year too so maybe Ruth will get the 2nd half draw at France’s expense.
Regardless, prepare for a breaking ESC news story of a deranged fan being dragged away by security during Molly’s press conference after attempting a Jimmy Jump-style invasion and making a grab for the perspex bowl to prove this conspiracy to be true.
Ik neem aan dat ze de kansrijkere liedjes als Armenië, Azerbeidzjan en Noorwegen ook wel in de 2e helft gaan 'loten' en de overige wat meer bij de eerste 10 van de startvolgorde zetten. Tenzij ze Nederland als een geschikte lead-in voor Denemarken beschouwen ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Duitsland: 1e helft
GB: 2e helft
Spanje: 2e helft
Denemarken: plek 23
Italie: 2e helft
Frankrijk: 2e helft
Het is dus niet 3 om 3 verdeeld... Duitsland zal waarschijnlijk richting de laatste plaatsen gaan in de eindranking
En de kans dat NL in de eerste helft zit is dus enorm toegenomen mochten we er vanavond doorheen komen
Noem me naïef maar ik denk dat die loting wel eerlijk gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de kansrijkere liedjes als Armenië, Azerbeidzjan en Noorwegen ook wel in de 2e helft gaan 'loten' en de overige wat meer bij de eerste 10 van de startvolgorde zetten. Tenzij ze Nederland als een geschikte lead-in voor Denemarken beschouwen ofzo.
Ik geloof er ook geen fluit van dat daar mee gesjoemeld wordt. Nog los van de vraag hoe ze dat zouden moeten doen, en het risico van een schandaal als het zou uitkomen, kun je je afvragen wat de EBU er nou echt mee opschiet als ze er mee sjoemelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noem me naïef maar ik denk dat die loting wel eerlijk gaat
Zoals we nu weten wonen er in Oekraine veel Russen die Rusland gunstig gestemd zijn. Die zullen massaal op Rusland stemmen. Dus geeft Oekraine 8, 10 of 12 punten aan Rusland. Dat zag je hier in Belgie de Turken doen als Turkije meedeet. Steevast 10 of 12 punten naar Turkijequote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Maar kijk ook bij San Marino, die lied van Moldavië eerst dan Valentina en dan dat pleuris lied van Portugal, na Rusland is Azerbeidzjan en dan Oekraine, ben benieuwd of een van de twee (Oek en Rus) beide doorgaan
Zo meteen als in nu bijna of zo meteen als in over een half uur, je kan nog wel even boodschappen doen?quote:
14:40u top 25quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo meteen als in nu bijna of zo meteen als in over een half uur, je kan nog wel even boodschappen doen?
Ik kij de top 25 nuquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:17 schreef Peter het volgende:
[..]
14:40u top 25
15:20u herhaling eerste halve finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |