Zoals we nu weten wonen er in Oekraine veel Russen die Rusland gunstig gestemd zijn. Die zullen massaal op Rusland stemmen. Dus geeft Oekraine 8, 10 of 12 punten aan Rusland. Dat zag je hier in Belgie de Turken doen als Turkije meedeet. Steevast 10 of 12 punten naar Turkijequote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Maar kijk ook bij San Marino, die lied van Moldavië eerst dan Valentina en dan dat pleuris lied van Portugal, na Rusland is Azerbeidzjan en dan Oekraine, ben benieuwd of een van de twee (Oek en Rus) beide doorgaan
Zo meteen als in nu bijna of zo meteen als in over een half uur, je kan nog wel even boodschappen doen?quote:
14:40u top 25quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo meteen als in nu bijna of zo meteen als in over een half uur, je kan nog wel even boodschappen doen?
Ik kij de top 25 nuquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:17 schreef Peter het volgende:
[..]
14:40u top 25
15:20u herhaling eerste halve finale
was niet best idd, maar vond de toppers, sieneke en die indiaan beschamenderquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:52 schreef MaLo het volgende:
De 3J's. Het ultieme dieptepunt op songfestivalgebied. Of waren dat de Toppers? Hmmmm
komen uit Volendam, hè. Dan ben je sws goed volgens de tros.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan je nou de 3JS boven anderen zetten? Die scoorden het slechtst OOIT
Ik vond vroeger al dat je dat toch niet aan kunt als je zo'n oude vrouw bent en net dacht ik het weer. Maar ik zoek het net op en het beste mens was toen 32quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |