was niet best idd, maar vond de toppers, sieneke en die indiaan beschamenderquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:52 schreef MaLo het volgende:
De 3J's. Het ultieme dieptepunt op songfestivalgebied. Of waren dat de Toppers? Hmmmm
komen uit Volendam, hè. Dan ben je sws goed volgens de tros.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan je nou de 3JS boven anderen zetten? Die scoorden het slechtst OOIT
Ik vond vroeger al dat je dat toch niet aan kunt als je zo'n oude vrouw bent en net dacht ik het weer. Maar ik zoek het net op en het beste mens was toen 32quote:
Als ze dit een maand geleden al geproduceerd hadden wellicht wel.. Maar het was dus geen weerspiegeling van het totale puntenaantal die de liedjes kregen? Of percentage van de punten?quote:
Nee. Anders had de 3JS echt niks in dat lijstje te zoeken gehadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ze dit een maand geleden al geproduceerd hadden wellicht wel.. Maar het was dus geen weerspiegeling van het totale puntenaantal die de liedjes kregen? Of percentage van de punten?
Ik hoor het nu ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:25 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik vond armenië best wel vals zingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |