Liefde maakt blind Expans.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef expans het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom word elke idioot opeens verheven tot een Ché-figuur?
Het is gewoon een crimineel met banden met slechte regimes die zich inzet voor de hoogste bieder.
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
Beetje typisch weer dat geloofsfanaten zo zwart wit denken en niet de gehele situatie in het algemeen kunnen interpreteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat heel die oorlog door die dictator ontstaan is door demonstraties onmenselijk hard neer te slaan.
Zeer goed argument!quote:
Doe niet achterlijk man. Die man is geen held voor mij, integendeel.quote:
Moet jij nodig zeggen, meneertje tunnelvisie.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
Beetje typisch weer dat geloofsfanaten zo zwart wit denken en niet de gehele situatie in het algemeen kunnen interpreteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat heel die oorlog door die dictator ontstaan is door demonstraties onmenselijk hard neer te slaan.
2quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
De man is een visionair?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind alleen zijn visie tegen het moslimextremisme goed.
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe niet achterlijk man. Die man is geen held voor mij, integendeel.
Ik vind alleen zijn visie tegen het moslimextremisme goed. Dat hij in zijn strijd veel onschuldige slachtoffers heeft gemaakt praten alleen psychopaten goed.
Zijn visie is heel simpel "een goede moslimextremist, is een dode"....quote:Op maandag 24 maart 2014 12:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De man is een visionair?![]()
Ben benieuwd wat zijn "visie op het Moslimextremisme" is lol. Misschien wat toespraken van deze intellectueel waarin hij zijn visie uitlegt?
Hij generaliseerde ernstig, en dacht daarbij dat elke soenniet een extremistische moslim was ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man, wat hij en de NDF hebben gedaan is gewoon ethnic cleansing. Niks strijd tegen extremisme. Ik zie hem niet vechten in bolwerken van ISIS á la Raqqa.
Hij is niet van de NDF, hij is leider van een kleine onafhankelijke militie in Latakia.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man, wat hij en de NDF hebben gedaan is gewoon ethnic cleansing. Niks strijd tegen extremisme. Ik zie hem niet vechten in bolwerken van ISIS á la Raqqa.
Met je schoenen op de vlag van Tawheed staan. Moge Allah(swt) ze vervloeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, Assad gaat dit conflict winnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:43 schreef firefly3 het volgende:
Syrie is helemaal kapot als land, moet je maar geen politieke tegenstanders martelenDe dagen van langnek zijn geteld.
Jij zou als moslim wel wat minder geweld mogen promoten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Met je schoenen op de vlag van Tawheed staan. Moge Allah(swt) ze vervloeken.
Hij werkt wel samen met ze hé.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij is niet van de NDF, hij is leider van een kleine onafhankelijke militie in Latakia.
Ja...quote:
Er valt al niets te winnenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, Assad gaat dit conflict winnen.
Kim, jij bent de laatste die over zwart-wit denken en interpretatie mag praten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
Zeker wel, hij moet gewoon aan de machtspositie blijven.quote:
Hij vertrapt een vlag waar de islamitische geloofsgetuigenis op staat. Dat wordt door geen enkele moslim goedgekeurd, extremist of niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zou als moslim wel wat minder geweld mogen promoten.
Als je consequent bent tenminste.
Dit inderdaad. Goed punt.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef expans het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom word elke idioot opeens verheven tot een Ché-figuur?
Het is gewoon een crimineel met banden met slechte regimes die zich inzet voor de hoogste bieder.
Ik zeg toch nergens dat een moslim dat moet goedkeuren?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij vertrapt een vlag waar de islamitische geloofsgetuigenis op staat. Dat wordt door geen enkele moslim goedgekeurd, extremist of niet.
Waar is het bewijs dat hij expres onschuldigen vermoord?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou nou wat verschrikkelijk op een vlag staan met een tekstquote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij vertrapt een vlag waar de islamitische geloofsgetuigenis op staat. Dat wordt door geen enkele moslim goedgekeurd, extremist of niet.
http://www.todayszaman.co(...)ry-of-terrorism.htmlquote:Op maandag 24 maart 2014 13:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat hij expres onschuldigen vermoord?
Mischien is SadPanda wel Witte Muur wie weet.:?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:51 schreef expans het volgende:
[..]
http://www.todayszaman.co(...)ry-of-terrorism.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Bayda_and_Baniyas_massacres
Kom jij toevallig uit Servië?
Het is in ieder geval niet echt goede publiciteit in de islamitische wereld, voor zover dat nog mogelijk was.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nou nou wat verschrikkelijk op een vlag staan met een tekst
Staat hopen dat Assad wint gelijk aan pro-Rusland/dictators zijn?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanwege het pro dictators pro Russische etc gedachtegang.
Waarom hoop jij dat Assad gaat winnen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Staat hopen dat Assad wint gelijk aan pro-Rusland/dictators zijn?
Dat gaat eerst over vermeend terrorisme van hem in de jaren 70 en daarna 1 kort zinnetje over de Banias massacre..quote:Op maandag 24 maart 2014 13:51 schreef expans het volgende:
[..]
http://www.todayszaman.co(...)ry-of-terrorism.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Bayda_and_Baniyas_massacres
Kom jij toevallig uit Servië?
Nee? Is die Serviër dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:56 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Mischien is SadPanda wel Witte Muur wie weet.:?![]()
Omdat het zonder Assad een islamitische staat gaat worden zonder enige veiligheid en constante aanslagen enzovoort.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom hoop jij dat Assad gaat winnen?
En wat is winnen? Wanneer kun je zeggen dat Assad dit conflict heeft gewonnen?
Als Assad valt dan wordt het een anarchie, geen islamitische staat.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat het zonder Assad een islamitische staat gaat worden zonder enige veiligheid en constante aanslagen enzovoort.
Zodra Assad bijna het hele land in handen heeft.
Inderdaad, dit laat weer eens zien waar zij voor staan. (Shia en niet Islam) Want shia zijn geen moslims en misbruiken het woordje Islam voor hun doeleinden, ze verheiligen Ali en Husein (metgezellen en directe familieleden van de profeet) meer dan de Profeet Mohammed zelf!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want al die rebellengroepen leggen opeens magisch de wapens neer als Assad weg is? Bijna alle rebellen groepen zijn islamitisch.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Assad valt dan wordt het een anarchie, geen islamitische staat.
En anarchie is de weg naar revolutie. Jij wil dat de bevolking onder een dictator blijft leven... tja.
1: Waar zeg ik dat de rebellengroepen de wapens opeens neerleggen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want al die rebellengroepen leggen opeens magisch de wapens neer als Assad weg is? Bijna alle rebellen groepen zijn islamitisch.
Geen anarchie dus. Assad is geen dictator meer.
Anarchie lijkt me niet dat bepaalde delen in handen zijn van de ene rebellen groep en weer een ander gebied in handen is van weer een andere rebellen groep.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Waar zeg ik dat de rebellengroepen de wapens opeens neerleggen?
2: Assad is en blijft een dictator. Maar goed, ik ga daar geen discussie over voeren.
Ik zeg dan ook nergens dat dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Anarchie lijkt me niet dat bepaalde delen in handen zijn van de ene rebellen groep en weer een ander gebied in handen is van weer een andere rebellen groep.
Ligt er ook aan wat je definitie van anarchie is.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat dat gaat gebeuren.
Rebellengroepen hebben een schijt hekel aan elkaar, zelfs Al Nusra en ISIL kunnen niet echt met elkaar opschieten.
In principe is er nu al een soort anarchie, Assad weet het alleen behoorlijk in toom te houden allemaal.
Zelf hoop ik ook dat Assad dit conflict gaat winnen, maar dat hij vrijwel direct valt als het conflict afgelopen is. Hopelijk is het Syrische volk strijdvaardig genoeg om een revolutie te kunnen realiseren.
De weg naar revolutie gaat altijd samen met veel verschrikkelijke zaken.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je definitie van anarchie is.
En dan? Dan komen er weer allerlei rebellen groepen op.
Komt het ooit goed? En is het het waard? Na 3 jaar en vele doden later gaat het nog steeds veel slechter in Libië. Of Irak na 10 jaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De weg naar revolutie gaat altijd samen met veel verschrikkelijke zaken.
Dat is nu eenmaal zo.
Je lijkt niet te beseffen dat die landen nu op een beschavingsniveau zitten die te vergelijken is met de tijd toen wij nog in berenvellen rondliepen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Komt het ooit goed? En is het het waard? Na 3 jaar en vele doden later gaat het nog steeds veel slechter in Libië. Of Irak na 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |