Liefde maakt blind Expans.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef expans het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom word elke idioot opeens verheven tot een Ché-figuur?
Het is gewoon een crimineel met banden met slechte regimes die zich inzet voor de hoogste bieder.
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
Beetje typisch weer dat geloofsfanaten zo zwart wit denken en niet de gehele situatie in het algemeen kunnen interpreteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat heel die oorlog door die dictator ontstaan is door demonstraties onmenselijk hard neer te slaan.
Zeer goed argument!quote:
Doe niet achterlijk man. Die man is geen held voor mij, integendeel.quote:
Moet jij nodig zeggen, meneertje tunnelvisie.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
Beetje typisch weer dat geloofsfanaten zo zwart wit denken en niet de gehele situatie in het algemeen kunnen interpreteren om vervolgens tot de conclusie te komen dat heel die oorlog door die dictator ontstaan is door demonstraties onmenselijk hard neer te slaan.
2quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
De man is een visionair?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind alleen zijn visie tegen het moslimextremisme goed.
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe niet achterlijk man. Die man is geen held voor mij, integendeel.
Ik vind alleen zijn visie tegen het moslimextremisme goed. Dat hij in zijn strijd veel onschuldige slachtoffers heeft gemaakt praten alleen psychopaten goed.
Zijn visie is heel simpel "een goede moslimextremist, is een dode"....quote:Op maandag 24 maart 2014 12:39 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De man is een visionair?![]()
Ben benieuwd wat zijn "visie op het Moslimextremisme" is lol. Misschien wat toespraken van deze intellectueel waarin hij zijn visie uitlegt?
Hij generaliseerde ernstig, en dacht daarbij dat elke soenniet een extremistische moslim was ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man, wat hij en de NDF hebben gedaan is gewoon ethnic cleansing. Niks strijd tegen extremisme. Ik zie hem niet vechten in bolwerken van ISIS á la Raqqa.
Hij is niet van de NDF, hij is leider van een kleine onafhankelijke militie in Latakia.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man, wat hij en de NDF hebben gedaan is gewoon ethnic cleansing. Niks strijd tegen extremisme. Ik zie hem niet vechten in bolwerken van ISIS á la Raqqa.
Met je schoenen op de vlag van Tawheed staan. Moge Allah(swt) ze vervloeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, Assad gaat dit conflict winnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:43 schreef firefly3 het volgende:
Syrie is helemaal kapot als land, moet je maar geen politieke tegenstanders martelenDe dagen van langnek zijn geteld.
Jij zou als moslim wel wat minder geweld mogen promoten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Met je schoenen op de vlag van Tawheed staan. Moge Allah(swt) ze vervloeken.
Hij werkt wel samen met ze hé.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij is niet van de NDF, hij is leider van een kleine onafhankelijke militie in Latakia.
Ja...quote:
Er valt al niets te winnenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, Assad gaat dit conflict winnen.
Kim, jij bent de laatste die over zwart-wit denken en interpretatie mag praten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:33 schreef firefly3 het volgende:
Zeker wel, hij moet gewoon aan de machtspositie blijven.quote:
Hij vertrapt een vlag waar de islamitische geloofsgetuigenis op staat. Dat wordt door geen enkele moslim goedgekeurd, extremist of niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zou als moslim wel wat minder geweld mogen promoten.
Als je consequent bent tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |