Wow... je hebt mij zojuist de motivatie gegeven Pieter-Jan up te loaden.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Pietertje komt er helaas niet in voor. Serie bij CC, hele korte afleveringetjes. Echt grappig (vind ik dan).
Er zijn wat afleveringen die spelen in de morgue die zijn ook grappig. Ancilla speelt daar daar de lijkschouwerquote:Op maandag 24 maart 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk omdat ik het hoge niveau van Pieter gewend ben, want ik vond het niet echt grappig.
Die mag ik niet bekijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... je hebt mij zojuist de motivatie gegeven Pieter-Jan up te loaden.
Bekijk deze YouTube-video
Edit: Mikey*
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... je hebt mij zojuist de motivatie gegeven Pieter-Jan up te loaden.
Bekijk deze YouTube-video
Edit: Mikey*
Ik vind het welquote:Op maandag 24 maart 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_haardroger.html
Godverdomme
Kijken jullie dit filmpje GODVERDOMME eens
quote:
Sjek, check. Zelfs een inleidend verhaaltje ter compensatie. Al ben ik is Mikey weinig creatief vandaag zoals al eerder gemeld.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_haardroger.htmlquote:Op maandag 24 maart 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme
Nou, leuk man.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme
Ja man ik had gekeken, ik wil zo een fohn nou goedquote:Op maandag 24 maart 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme
Toen ik hem in Costa Rica tegenkwam droeg hij helemaal geen broekquote:Op maandag 24 maart 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
PremDie rode broek staat Pietertje wel goed hoor.
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik hem in Costa Rica tegenkwam droeg hij helemaal geen broek
in welk continent ligt dat xDquote:Op maandag 24 maart 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik hem in Costa Rica tegenkwam droeg hij helemaal geen broek
Paxcon vroeg gister een banaanvraag aan. Toe zei ik "Waarom is hij krom?"quote:Op maandag 24 maart 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
in welk continent ligt dat xD
De grappen van pietertje zijn beter.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon vroeg gister een banaanvraag aan. Toe zei ik "Waarom is hij krom?"![]()
XDquote:Op maandag 24 maart 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon laat zich niet zo gemakkelijk van de wijs brengen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een dieptepunt bereikt in het DWDD topic Johannesquote:Op maandag 24 maart 2014 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon laat zich niet zo gemakkelijk van de wijs brengen.
Waarom wel dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:57 schreef Karina het volgende:
Ik zat vanmorgen even de SP game te spelen, maar ik kan het niet zo lang achter elkaar, ik word misselijkNee niet omdat het zo smerig is trouwens.
Weet ik niet precies, ik heb dat met sommige games. Manier waarop je beweegt door de game? Het is een soort wagenziekte wat ik dan krijg.quote:
Ik zou ook maar wat graag met mijn kloons in gesprek gaan, alleen hebben die om onverklaarbare reden permbans.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een dieptepunt bereikt in het DWDD topic Johannes
[..]
Waarom wel dan?
Aha. Ik weet wet dat veel mensen het van racespellen kunnen krijgen dus het verschijnsel is niet geheel vreemd. Al ben ik nu wel benieuwd hoe het spel eruit ziet.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ik heb dat met sommige games. Manier waarop je beweegt door de game? Het is een soort wagenziekte wat ik dan krijg.
Vroeger kreeg ik het ook met bijv. Doom of Quake.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Ik weet wet dat veel mensen het van racespellen kunnen krijgen dus het verschijnsel is niet geheel vreemd. Al ben ik nu wel benieuwd hoe het spel eruit ziet.
xD !!!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de 15 minuten intro al leuk.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik het ook met bijv. Doom of Quake.
Zie het topic voor hoe het eruit ziet.
GAM / [South Park - Stick of Truth] #2: It's super cereal
Sidescroll en het vechten is turn based (wat ik zelf nooit zo geweldig vind dat laatste).
Keihard afgestraft.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
xD !!!!!
Maar heb je hem wel gebanned voor het doen van een ban-aanvraag of heb je hem gered dankzij de banaan-vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |