Zullen ook wel veel spoilers in zittenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef Black-Hole het volgende:
Om 22.00 begint er op Twitch.tv het Diablo III: Reaper of Souls Launch Event waarin ook een aantal devs van Blizzard aan meedoen.
Moet toch een beetje de tijd zien door te komen tot aan de release. Geen zin meer om nog wat paragon levels te grinden.
Alleen maar bla bla bla bla zonder screens en spoilers tot nu toe. Echt heel boeiend is het nog niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zullen ook wel veel spoilers in zitten
Ik raid elke maandag in WoW tot 00:00 dus dan kan ik precies daarna inloggen in D3quote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef Black-Hole het volgende:
Om 22.00 begint er op Twitch.tv het Diablo III: Reaper of Souls Launch Event waarin ook een aantal devs van Blizzard aan meedoen.
Moet toch een beetje de tijd zien door te komen tot aan de release. Geen zin meer om nog wat paragon levels te grinden.
Als iedereen eruit word gegooid en dan in moet loggen, vanaf 03:00 wanneer de servers weer terug online zijn nadat 3 miljoen man tegelijk probeert in te loggenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:04 schreef genakt het volgende:
vanaf hoe laat kan je spelen dan ? 12:00 ?
ik op 1 account wel, en op 1 nietquote:
Dus nu al speelbaar?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:07 schreef Ferio87 het volgende:
''If you see a server shutdown countdown while you play; no need to wait: leave your current game without exiting Diablo and start a new one.''
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN
Nah voor zover ik kan merken niet. Denk dat ze bedoelen dat als je nu alvast even uit je current game gaat je dat straks om 00.00 niet hoeft te doen.quote:
Nee want je hoeft niet uit te loggenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef Sylv3se het volgende:
Ben benieuwd of het weer net zo leuk gaat worden als de vorige keer met error 37
na 22 minutenquote:
Misschien even de TT veranderen naar "RoS is here"?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
na 22 minutenpaladin, maar dan meer awesomesauce. Al blijft demon Hunter de tofste imho.
Yup, ben weer teruggegaan naar m'n mage.quote:
Mwa, eerste 20 minuten is voor mij persoonlijk vrij cruciaal, als ik een spel of wat dan ook dan niks vind, is de kans erg klein dat ik het nog ga spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
na 22 minutenpaladin, maar dan meer awesomesauce. Al blijft demon Hunter de tofste imho.
Nee we doen heel rustigquote:
hommoquote:
we missen jequote:
kom spelen danquote:
g2c oid, check de scan van de serial die ze meesturen (zie terug in thread)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:52 schreef Monolith het volgende:
Hmm probeerde vanochtend even snel nog te activeren, maar kreeg een error op bnet.
Nee, game-card.net. Stuur wel even een mailtje naar hun support.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:58 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
g2c oid, check de scan van de serial die ze meesturen (zie terug in thread)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |