moeten!!! Breng ze nou niet op ideeenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de haren van de klanten gaan wassen? Mogen die eerst met Ruud in de douche?
Ik vind een voor en na metamorfose wel leuk, wordt het mooi omgekeerde wereldquote:Op maandag 24 maart 2014 10:32 schreef Starlie het volgende:
Eigenlijk moeten de foto's van Rienk, Andrea en Lot ook aangepast worden in de OP, ze lijken er echt niet meer op!
Je haren daar wassen? Ben je mal.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de haren van de klanten gaan wassen? Mogen die eerst met Ruud in de douche?
En na de PB-shoots moeten de dames ook naakt in de OP staan. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:33 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ik vind een voor en na metamorfose wel leuk, wordt het mooi omgekeerde wereld
Haha ja idd! Al vind ik Joey, Billy, Gio, Emil en Nico wel overeenkomen met hoe ze er op de streams uitzien.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:33 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ik vind een voor en na metamorfose wel leuk, wordt het mooi omgekeerde wereld
lotte heeft (nog) de ik-blijf-kijken-irritatiefactor, die is bij Billy al langgggg getransformeerd in de ik-zap-weg-irritatiefactirquote:Op maandag 24 maart 2014 10:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en lotte-lotte-lotte, wat een nagemaakte is dat
Wat hebben al die pols eigenlijk voor zin vraag ik me wel eens afquote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Eigenlijk moet er een poll bij in de OP: Wie kun jij niet meer luchten of zien in Utopia?
waar kan ik stemmen op het antwoord op deze vraag/poll?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben al die pols eigenlijk voor zin vraag ik me wel eens af
Puur vermaak, we hebben toch op geen enkel vlak de illusie dat er rekening met ons wordt gehouden. Komt er een notaris aan te pas bij de elitestemmen?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben al die pols eigenlijk voor zin vraag ik me wel eens af
Ik neem aan dat mijn antwoord hier al algemeen bekend is, he...?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef ddww het volgende:
[..]
waar kan ik stemmen op het antwoord op deze vraag/poll?
Hoe maak je zo'n ding?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef ddww het volgende:
[..]
waar kan ik stemmen op het antwoord op deze vraag/poll?
Allemaal eten bij Vanessa om erin te komen, om te beginnen!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik pieker me rot hoe we de boel nu eens echt op stelten kunnen zetten. Evil me.
Onze top 15 op een blaadje zetten en die met een drone in Utopia laten vallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
En dan verplicht klagen!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:37 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Allemaal eten bij Vanessa om erin te komen, om te beginnen!
Een fokmeeting met 50 man in Vanessa's restaurantje, daar zou ze wel van stressen inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:37 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Allemaal eten bij Vanessa om erin te komen, om te beginnen!
gewoon lekker in de wasbak van de keukenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Iedere bewoner die langs komt even goed de waarheid zeggen!quote:
Andrea is meer van de chemische wapens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:39 schreef misssnapshot het volgende:
Emil leest de krant voor: kerntop, sancties tegen Rusland.
Andrea: als er geen nucleaire veiligheid is.. da's gefaarluk.
Hm, ben bang dat die groep toch wordt ogesplitst dan...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Een fokmeeting met 50 man in Vanessa's restaurantje, daar zou ze wel van stressen inderdaad.
En de krant die ze lezen is ook al van een niveau waarvan je zegt: die leg ik nog niet eens in de kattenbak...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef schizolientje het volgende:
ze lezen de krant weer lekker, wat een domme domme mensen lopen daar rond
Heb je gebeld?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Restaurant Da Familia slaapt ook uit :-D
voicemail ... er is niemand om u op dit moment te woord te staan ...
Ze moesten kiezen tussen het Larense sufferdje of De Telegraaf...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En de krant die ze lezen is ook al van een niveau waarvan je zegt: die leg ik nog niet eens in de kattenbak...
Dat zou wat zijn :-))quote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Een fokmeeting met 50 man in Vanessa's restaurantje, daar zou ze wel van stressen inderdaad.
Nu je dit zo zegt ga ik me afvragen of er niet een ander soort meeting gehouden werd bij MM.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:39 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hm, ben bang dat die groep toch wordt ogesplitst dan...
Als we echt verandering willen moeten we met ons allen de ultieme opoffering doen: kaartjes kopen voor *slik* Gerard Joling en dan de revolutie ontketenen.
Doe dan maar het Larense Sufferdje (als die nog bestaat ;-) ).quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze moesten kiezen tussen het Larense sufferdje of De Telegraaf...
De AIVD melden dat er een bende terroristen ergens in een loods zitquote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ja, ik heb gebeld.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Heb je gebeld?
Zelfs een financieel volkomen gezond restaurant neemt op maandagochtend niet op, denk ik...
Nee, MM gunde ik meer enthousiasme, die is wél goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt ga ik me afvragen of er niet een ander soort meeting gehouden werd bij MM.
Ik zie ons fokkertjes al doodstil zitten bij Gerard Joling.
Geen idee, ik zat maar wat te dollenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:42 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Doe dan maar het Larense Sufferdje (als die nog bestaat ;-) ).
Hoewel... Is die (Gooi& en Eembode) inmiddels ook al niet in Telegraafhanden...?
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja, ik heb gebeld.
Wil reserveren voor een man of 50 voor een aperitiefje om daarna met een man of 50 te gaan eten bij VANAS :-D
Ik denk dat er altijd wel een Fok!kertje fipo of lapo brult. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt ga ik me afvragen of er niet een ander soort meeting gehouden werd bij MM.
Ik zie ons fokkertjes al doodstil zitten bij Gerard Joling.
Ik nietquote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat maar wat te dollen
"Hé, dat was MIJN lapo...!"quote:Op maandag 24 maart 2014 10:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd wel een Fok!kertje fipo of lapo brult. Gewoon omdat het kan.
Sommige FOKkers moeten elkaar ook niet IRL tegenkomen, dan gaan er rake klappen vallen om eerdere topickapingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd wel een Fok!kertje fipo of lapo brult. Gewoon omdat het kan.
Als er wat smeuïgs gebeurt wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:45 schreef dolcefarniente het volgende:
Koffiepauze is weer voorbij... Bewaren jullie de smeuïgste ontwikkelingen tot ik weer terug ben?
Mwa het is al heel vaak goed gegaan hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Sommige FOKkers moeten elkaar ook niet IRL tegenkomen, dan gaan er rake klappen vallen om eerdere topickapingen.
Volgens mij doen ze dat inderdaad wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:46 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje Laura heeft op haar benen ook al tatoo's.
Zouden ze al die tatoo's wegshoppen voor de playboy?
Waarom bel je naar dat restaurant?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik zorg altijd dat ik geen LAPO's maak. Ben altijd bang dat de FOK! knuppelploeg ineens voor m'n deur staat.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Mwa het is al heel vaak goed gegaan hoor.
Sneuheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ja, ik heb gebeld.
Wil reserveren voor een man of 50 voor een aperitiefje om daarna met een man of 50 te gaan eten bij VANAS :-D
Ga huilen dan.quote:
Nee.quote:
Eingelijk vind ik naakt met tatoo's minder erg als bij een mooie jurk of zo. Dan valt het mooie van het kleding stuk weg. Maar naakt stoort de tatoo's me niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:46 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje Laura heeft op haar benen ook al tatoo's.
Zouden ze al die tatoo's wegshoppen voor de playboy?
leuk man een bvedrijf met finaciele problemen bellen voor een grap omdat je een familie lid dat aan een show meedoet niet magquote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja, ik heb gebeld.
nee, verwacht ik ook niet... denk dat van Paul vers ... erg vers isquote:Op maandag 24 maart 2014 10:45 schreef gereed het volgende:
Loop ik op achter? of was dit al geplaatst? http://www.telegraaf.nl/prive/
Misschien gaat er vandaag niemand uit?
Ik kan er niet om lachen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja, ik heb gebeld.
Waar komt toch die dolle pret vandaan omdat een Lot's vader failliet is gegaan?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Die kunnen nu heel lang uitslapenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef R0T29 het volgende:
Mogguh mensen![]()
Loopt Dre'tje nou voordat ze naar huis mag nog even de akker te verzieken?
gelukkig had geziond verstand wel het moraal om mud jeans te mailen omdat ze werk van de soos werkplaats bij utopia plaatsten, dat kon abosluut nietquote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar komt toch die dolle pret vandaan omdat een Lot's vader failliet is gegaan?
Denk je dat dat leuk is?
Ik geloof dat je hier beter iemand kunt vermoorden dan failliet gaan.
En dat alleen maar omdat Lot in een RLS vervelend is?
Lullig.
Heel kort staat het in het SV-topic, voor de rest van het verhaal kun je de COS van na 12en afgelopen nacht nalezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:00 schreef DawN het volgende:
Rienk en Nico weer samen slapen en zoenen?
Heb ik iets gemist? Is Rienk bekeerd??![]()
Die hoeft ze nu toch ook niet meer op te houden ?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:00 schreef zwellever het volgende:
Robin kan ook niet langer de air van verleidelijke vrouw 24/24 ophouden;ik zie gewoon weer een nieuw biggetje door die loods rondscharrelen,inclusief "Big Momma Fat Ass"
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]![]()
Vandaag gaat ze nog even haar hutje afbouwen, bloemen inzaaien en het stukje waar plantjes staan omspitten. Alsof dat nog niet genoeg is vraagt ze haar medicijnen terug aan Jimmy, lost deze op in gieters water en geeft de plantjes in de kas water.
klopt heb niks tegen tattoos ieder zijn ding .quote:Op maandag 24 maart 2014 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eingelijk vind ik naakt met tatoo's minder erg als bij een mooie jurk of zo. Dan valt het mooie van het kleding stuk weg. Maar naakt stoort de tatoo's me niet.
Dat internet is wel leuk hoor, maar het trekt ook allemaal triefel aan dat zich opeens oppermachtig voelt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig had geziond verstand wel het moraal om mud jeans te mailen omdat ze werk van de soos werkplaats bij utopia plaatsten, dat kon abosluut niet
Dan moet ze toch eerst een gebitje aanschaffen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:03 schreef renevanlaaren het volgende:
ik mag toch hopen dat vanessa niet echt in de pb gaat staan,die kinderen
Dat komt voort uit de uitermate hautaine wijze waarop Lot altijd doet alsof ze en haar familie "het gemaakt hebben",inclusief haar zgn dubbele salaris,avonturen in oa Marbella,vliegtuigje met tekst ter meerdere eer en glorie van zichzelf,kortom geldsmijterij,grootdoenerij en dan gewoon die lullige veredelde friettent failliet =lachuuuquote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je dat dat leuk is?
Lullig.
Ja daar janken wij idd ook om en niet van blijdschap!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:05 schreef R0T29 het volgende:
Charlotte heeft even gehuild omdat ze mogelijk in de PB komt...
ze beseft echt niet wat ze die kinderen aan doet,eerst zeggen me moeder doet mee in utopia.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan moet ze toch eerst een gebitje aanschaffen.
Iets zegt me dat ze er een mooi ding voor over had als ze dat wel konquote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Die hoeft ze nu toch ook niet meer op te houden ?
daar gaat billy klodderenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:08 schreef R0T29 het volgende:
Waarom hoor ik die zaag nog? Ze hebben toch een mooie werkplaats nu.
Misschien wisten de kinderen niet hoe het ervoor stond of dachten ze dat het opgelost zou worden. Ze spelen in Utopia ook struisvogeltje als het over geld gaat. Die mensen gaan een vervelende tijd tegemoet, ik benijd ze nietquote:Op maandag 24 maart 2014 11:06 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat komt voort uit de uitermate hautaine wijze waarop Lot altijd doet alsof ze en haar familie "het gemaakt hebben",inclusief haar zgn dubbele salaris,avonturen in oa Marbella,vliegtuigje met tekst ter meerdere eer en glorie van zichzelf,kortom geldsmijterij,grootdoenerij en dan gewoon die lullige veredelde friettent failliet =lachuuu![]()
![]()
Onzin. Het is gewoon een hardwerkende familie. Maar sommige streamers denken dat ze het recht hebben om mensen lastig te vallen en bemoeien zich overal mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:06 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat komt voort uit de uitermate hautaine wijze waarop Lot altijd doet alsof ze en haar familie "het gemaakt hebben",inclusief haar zgn dubbele salaris,avonturen in oa Marbella,vliegtuigje met tekst ter meerdere eer en glorie van zichzelf,kortom geldsmijterij,grootdoenerij en dan gewoon die lullige veredelde friettent failliet =lachuuu![]()
![]()
Ja en dat word het peeskamertje voor B&R.quote:
Waarom las ik iets heel anders..... ...... in mijn zieke geest zag ik gewoon "Ruud" en "onder" in jouw zin staan.....8)7quote:
handdoekje over de camera dan aubquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dat word het peeskamertje voor B&R.
Ja ik heb er ook echt wakker van gelegen vanachtquote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je dat dat leuk is?
Lullig.
nee nu boven de koeien ,schilderen gaat ze in werkhok doenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dat word het peeskamertje voor B&R.
Het leedvermaak is genant.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat internet is wel leuk hoor, maar het trekt ook allemaal triefel aan dat zich opeens oppermachtig voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |