Ze moesten kiezen tussen het Larense sufferdje of De Telegraaf...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En de krant die ze lezen is ook al van een niveau waarvan je zegt: die leg ik nog niet eens in de kattenbak...
Dat zou wat zijn :-))quote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Een fokmeeting met 50 man in Vanessa's restaurantje, daar zou ze wel van stressen inderdaad.
Nu je dit zo zegt ga ik me afvragen of er niet een ander soort meeting gehouden werd bij MM.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:39 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hm, ben bang dat die groep toch wordt ogesplitst dan...
Als we echt verandering willen moeten we met ons allen de ultieme opoffering doen: kaartjes kopen voor *slik* Gerard Joling en dan de revolutie ontketenen.
Doe dan maar het Larense Sufferdje (als die nog bestaat ;-) ).quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze moesten kiezen tussen het Larense sufferdje of De Telegraaf...
De AIVD melden dat er een bende terroristen ergens in een loods zitquote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik pieker me rot hoe we de boel nu eens echt op stelten kunnen zetten. Evil me.
Ja, ik heb gebeld.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Heb je gebeld?
Zelfs een financieel volkomen gezond restaurant neemt op maandagochtend niet op, denk ik...
Nee, MM gunde ik meer enthousiasme, die is wél goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt ga ik me afvragen of er niet een ander soort meeting gehouden werd bij MM.
Ik zie ons fokkertjes al doodstil zitten bij Gerard Joling.
Geen idee, ik zat maar wat te dollenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:42 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Doe dan maar het Larense Sufferdje (als die nog bestaat ;-) ).
Hoewel... Is die (Gooi& en Eembode) inmiddels ook al niet in Telegraafhanden...?
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ja, ik heb gebeld.
Wil reserveren voor een man of 50 voor een aperitiefje om daarna met een man of 50 te gaan eten bij VANAS :-D
Ik denk dat er altijd wel een Fok!kertje fipo of lapo brult. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nu je dit zo zegt ga ik me afvragen of er niet een ander soort meeting gehouden werd bij MM.
Ik zie ons fokkertjes al doodstil zitten bij Gerard Joling.
Ik nietquote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat maar wat te dollen
"Hé, dat was MIJN lapo...!"quote:Op maandag 24 maart 2014 10:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd wel een Fok!kertje fipo of lapo brult. Gewoon omdat het kan.
Sommige FOKkers moeten elkaar ook niet IRL tegenkomen, dan gaan er rake klappen vallen om eerdere topickapingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik denk dat er altijd wel een Fok!kertje fipo of lapo brult. Gewoon omdat het kan.
Als er wat smeuïgs gebeurt wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:45 schreef dolcefarniente het volgende:
Koffiepauze is weer voorbij... Bewaren jullie de smeuïgste ontwikkelingen tot ik weer terug ben?
Mwa het is al heel vaak goed gegaan hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Sommige FOKkers moeten elkaar ook niet IRL tegenkomen, dan gaan er rake klappen vallen om eerdere topickapingen.
Volgens mij doen ze dat inderdaad wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:46 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje Laura heeft op haar benen ook al tatoo's.
Zouden ze al die tatoo's wegshoppen voor de playboy?
Waarom bel je naar dat restaurant?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Restaurant Da Familia slaapt ook uit :-D
voicemail ... er is niemand om u op dit moment te woord te staan ...
Ik zorg altijd dat ik geen LAPO's maak. Ben altijd bang dat de FOK! knuppelploeg ineens voor m'n deur staat.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Mwa het is al heel vaak goed gegaan hoor.
Sneuheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ja, ik heb gebeld.
Wil reserveren voor een man of 50 voor een aperitiefje om daarna met een man of 50 te gaan eten bij VANAS :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |