moeten!!! Breng ze nou niet op ideeenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de haren van de klanten gaan wassen? Mogen die eerst met Ruud in de douche?
Ik vind een voor en na metamorfose wel leuk, wordt het mooi omgekeerde wereldquote:Op maandag 24 maart 2014 10:32 schreef Starlie het volgende:
Eigenlijk moeten de foto's van Rienk, Andrea en Lot ook aangepast worden in de OP, ze lijken er echt niet meer op!
Je haren daar wassen? Ben je mal.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze de haren van de klanten gaan wassen? Mogen die eerst met Ruud in de douche?
En na de PB-shoots moeten de dames ook naakt in de OP staan. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:33 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ik vind een voor en na metamorfose wel leuk, wordt het mooi omgekeerde wereld
Haha ja idd! Al vind ik Joey, Billy, Gio, Emil en Nico wel overeenkomen met hoe ze er op de streams uitzien.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:33 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Ik vind een voor en na metamorfose wel leuk, wordt het mooi omgekeerde wereld
lotte heeft (nog) de ik-blijf-kijken-irritatiefactor, die is bij Billy al langgggg getransformeerd in de ik-zap-weg-irritatiefactirquote:Op maandag 24 maart 2014 10:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en lotte-lotte-lotte, wat een nagemaakte is dat
Wat hebben al die pols eigenlijk voor zin vraag ik me wel eens afquote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Eigenlijk moet er een poll bij in de OP: Wie kun jij niet meer luchten of zien in Utopia?
waar kan ik stemmen op het antwoord op deze vraag/poll?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben al die pols eigenlijk voor zin vraag ik me wel eens af
Puur vermaak, we hebben toch op geen enkel vlak de illusie dat er rekening met ons wordt gehouden. Komt er een notaris aan te pas bij de elitestemmen?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben al die pols eigenlijk voor zin vraag ik me wel eens af
Ik neem aan dat mijn antwoord hier al algemeen bekend is, he...?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef ddww het volgende:
[..]
waar kan ik stemmen op het antwoord op deze vraag/poll?
Hoe maak je zo'n ding?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:35 schreef ddww het volgende:
[..]
waar kan ik stemmen op het antwoord op deze vraag/poll?
Allemaal eten bij Vanessa om erin te komen, om te beginnen!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik pieker me rot hoe we de boel nu eens echt op stelten kunnen zetten. Evil me.
Onze top 15 op een blaadje zetten en die met een drone in Utopia laten vallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik pieker me rot hoe we de boel nu eens echt op stelten kunnen zetten. Evil me.
En dan verplicht klagen!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:37 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Allemaal eten bij Vanessa om erin te komen, om te beginnen!
Een fokmeeting met 50 man in Vanessa's restaurantje, daar zou ze wel van stressen inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:37 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Allemaal eten bij Vanessa om erin te komen, om te beginnen!
gewoon lekker in de wasbak van de keukenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef laquinquetta het volgende:
[..]
Iedere bewoner die langs komt even goed de waarheid zeggen!quote:
Andrea is meer van de chemische wapens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:39 schreef misssnapshot het volgende:
Emil leest de krant voor: kerntop, sancties tegen Rusland.
Andrea: als er geen nucleaire veiligheid is.. da's gefaarluk.
Hm, ben bang dat die groep toch wordt ogesplitst dan...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Een fokmeeting met 50 man in Vanessa's restaurantje, daar zou ze wel van stressen inderdaad.
En de krant die ze lezen is ook al van een niveau waarvan je zegt: die leg ik nog niet eens in de kattenbak...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef schizolientje het volgende:
ze lezen de krant weer lekker, wat een domme domme mensen lopen daar rond
Heb je gebeld?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Restaurant Da Familia slaapt ook uit :-D
voicemail ... er is niemand om u op dit moment te woord te staan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |