dat doet ze ná vandaag weerquote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dreetje is lekker bezig,alleen hopen dat ze niet de zaadjes eruit harkt
Ja, daar gaat niks groeien op het land als Andrea blijft..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dreetje is lekker bezig,alleen hopen dat ze niet de zaadjes eruit harkt
En jij denkt dat het in het bedrijfsleven veel anders is?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, dat clubje bestaat voor 3/4 uit glazig kijkende bewoners die zich niet langer dan 7 minuten kunnen concentreren tijdens een Centraal. Dan werken management skills niet. Het was te droog en er was geen belangstelling voor. Dan houdt het op een gegeven moment ook op.
dan jat ze de plantjes wel bij nico en rienkquote:Op maandag 24 maart 2014 10:17 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, daar gaat niks groeien op het land als Andrea blijft..
Het lijkt ook altijd of het de rest niet jeukt. Die doen wat ze leuk vinden en alleen het zakgeld boeit. Die laten zich verzorgen wat dat betreft, net alsof ze thuis wonen en pa en ma regelen de geldzaken, als ze maar elke dag eten hebben, er geld is voor zakgeld en soms wat voor een projectje.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:17 schreef zwellever het volgende:
[..]
En jij denkt dat het in het bedrijfsleven veel anders is?
Niet voor niets dat motiveren een van de belangrijkste skill's is in dat wereldje
Als zelfbenoemde "cheffin" is zij eindverantwoordelijk hoor. Naar anderenwijzen is dan weer zo makkelijk. Als Hakimen Paul de ruimte hadden om maar aan te rotzooien heeft Aike hen die ruimte gegeven.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Daar was zij niet alleen verantwoordelijk voor. Hakim, Paul en Emil zaten ook in het MT. Hakim verbrandde bonnetjes en Paul neemt van iemand wat aan. Die koopt gewoon. Daarbij is ze geen boekhouder van beroep volgens mij.
Als je als bedrijf een consultant inhuurt om je tent te stroomlijnen, dan kan ik me niet voorstellen dat de directie uit z'n neus zit te eten als die consultant een presentatie geeft over zijn conclusies. Toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:17 schreef zwellever het volgende:
[..]
En jij denkt dat het in het bedrijfsleven veel anders is?
Niet voor niets dat motiveren een van de belangrijkste skill's is in dat wereldje
Kan me zo voorstellen, ik neem pas weer streams als Andrea eruit is. Af en toe denk ik shit dat had ik willen zien maar de ergenis was te groot en daar leed mijn humeur weer onder....:-)quote:Op maandag 24 maart 2014 10:19 schreef schizolientje het volgende:
dat zinloze gehinnik van billy in haar zinloze bestaan, ik merk dat ik me echt oprecht ga ergeren, niet goed voor mijn gezondheid. Begin is dat ik mijn paspoort opgeef als andrea echt niet weg gestuurd wordt door missie. Rust in de tent want ik zit er al meer voor dan ik wil af en toe. Lezen blijf ik wel.
snap je niet, vergelijk je mij nu met Vanessa?quote:
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het lijkt ook altijd of het de rest niet jeukt. Die doen wat ze leuk vinden en alleen het zakgeld boeit. Die laten zich verzorgen wat dat betreft, net alsof ze thuis wonen en pa en ma regelen de geldzaken, als ze maar elke dag eten hebben, er geld is voor zakgeld en soms wat voor een projectje.
dat is niet gebruikelijk neequote:Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je als bedrijf een consultant inhuurt om je tent te stroomlijnen, dan kan ik me niet voorstellen dat de directie uit z'n neus zit te eten als die consultant een presentatie geeft over zijn conclusies. Toch?
Nee, neeee: Vanessa is een buffel, vandaar dat ze buffelchocola eet!!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap je niet, vergelijk je mij nu met Vanessa?
oh okequote:Op maandag 24 maart 2014 10:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, neeee: Vanessa is een buffel, vandaar dat ze buffelchocola eet!!
Dit is zó lekker makkelijk lullen hè.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef zwellever het volgende:
[..]
Als je in die drie maanden nog niet in staat bent de missie/strategie op de kaart te zetten van een dergelijk clubje ben je ten alle tijden waardeloze prutser als je je "manager" durft te noemen,dat heeft niks te maken met aansturen/met mensen werken
Sluit ik mij bij aan. Ik erger me dood.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:19 schreef schizolientje het volgende:
dat zinloze gehinnik van billy in haar zinloze bestaan, ik merk dat ik me echt oprecht ga ergeren, niet goed voor mijn gezondheid. Begin is dat ik mijn paspoort opgeef als andrea echt niet weg gestuurd wordt door missie. Rust in de tent want ik zit er al meer voor dan ik wil af en toe. Lezen blijf ik wel.
Volgens mij heeft zij zichzelf niet tot cheffin benoemd. Hakim en Paul zijn ondernemer van beroep (dus zouden iets van financiën moeten weten) en hadden net zoveel verantwoordelijkheid voor de situatie als Aike. Maar goed, da's mijn meningquote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als zelfbenoemde "cheffin" is zij eindverantwoordelijk hoor. Naar anderenwijzen is dan weer zo makkelijk. Als Hakimen Paul de ruimte hadden om maar aan te rotzooien heeft Aike hen die ruimte gegeven.
Komt Joling ook voor 1000 euro.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:26 schreef Eskobar666 het volgende:
Joling... natuurlijk ook een SBS "coryfee".. .
Zal wel een binnenkort een nieuw nummer van hem uitkomen en kan zo goedkoop pluggen
ja, alleenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij komen we op een punt dat we allemaal minstens één persoon daar niet meer kunnen lúchten of zien. Als ik zo de COS-sen lees
Nee,maar als je al geen weet hebt van dit soort meest elementaire zaken,wat kom je dan als consulent doen?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je als bedrijf een consultant inhuurt om je tent te stroomlijnen, dan kan ik me niet voorstellen dat de directie uit z'n neus zit te eten als die consultant een presentatie geeft over zijn conclusies. Toch?
ach, boeie of zweefandrea blijft of niet, de hele boel kakt in daaro, en als die billy er de volgende keer niet uit is, dan ben ik wegquote:Op maandag 24 maart 2014 10:19 schreef schizolientje het volgende:
Laat ze allemaal maar lekker springen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Robin doet natuurlijk heel rustig aan nu. Kapsalons zijn meestal dicht op maandag
Je bent sneller klaar als je doorgeeft wie je nog wel wenst te zienquote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Eigenlijk moet er een poll bij in de OP: Wie kun jij niet meer luchten of zien in Utopia?
1) Billyquote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Eigenlijk moet er een poll bij in de OP: Wie kun jij niet meer luchten of zien in Utopia?
Ben benieuwd hoe ze de haren van de klanten gaan wassen? Mogen die eerst met Ruud in de douche?quote:
Robin in bikini! of zonder!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Laten
[..]
Je bent sneller klaar als je doorgeeft wie je nog wel wenst te zien
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:21 schreef PeZu het volgende:
@ TT wat?!?
en nog steeds niemand heeft de OP aangepast![]()
jullie lijken wel een stel utopianen
ik vind het een goeie alleen ben ik bang dat je dan sbs helpt omdat zij dan diegene er in laten zoals nuquote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Hahhahahahaaa, ja idd!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Laten
[..]
Je bent sneller klaar als je doorgeeft wie je nog wel wenst te zien
Ze hebben hem niet zelf uit genodigd 100% nl belde hun daar overquote:Op maandag 24 maart 2014 10:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ze Joling uitnodigen, wordt het weer zo dubbelzinnig allemaal. Hou het dan bij Guus Meeuwis, die kerel is niet platvloers en een geweldige zanger met prachtige nummers. Heel sfeervol. Met Joling ben ik bang dat het een Tokkie-gebeuren wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |