Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jasper?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft diegene met het lego kapsel al wat geregeld eigenlijk?
Ja die geloof ik.quote:
Die deed voor de gein mee verkondigde hij hier steeds, maar was wel echt maagd. Doet nu niet meer mee volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft diegene met het lego kapsel al wat geregeld eigenlijk?
Al een uur bezig johquote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef IMVHI het volgende:
Het wekelijkse leedvermaak staat weer op punt van beginnen
Het 2e uurquote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef IMVHI het volgende:
Die was al begonnen.. voortaan even een uurtje eerder inschakelen graagquote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef IMVHI het volgende:
Morgen gaat hij Adam zkt Eva kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als Obama toevallig even Nederlandse TV gaat kijken en hij zapt hier langs kunnen we ons best schamen
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Kwaliteits TV gaat weer van start
plausibelquote:Op maandag 24 maart 2014 21:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat leek meer door die witte schmink denk
Het is Hans Teeuwenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef OProg het volgende:
Ik moet weer om haar stem lachen. Kan er niks aan doen.
Waarschijnlijk wel een echte.quote:
Matsoe Matsoe als hij ergens anders was opgegroeidquote:
Jaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij lijkt veel ouder he, of bedoel je dat niet
Maar toch....quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef darkshadow16 het volgende:
Haha swaffelen is echt iets wat je bij je vriendin doet![]()
![]()
En na het eten.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef -0- het volgende:
[..]
Yep, maar niet als zijn ouders op vakantie zijn.
Dan is hij helemaal alleen thuis hoor!
dus datquote:
Truequote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Toch is het ook wel een beetje treurig dit hoor, het lijkt me geen nare vent.
alleen een vrouw rijd beterquote:Op maandag 24 maart 2014 21:39 schreef Cynix ® het volgende:
Een vrouw is duurder dan een auto, dat klopt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Man man man....
Plaatsvervangende schaamte
Tja. Wonen bij pap en mam.... Zo'n beetje geen kosten. Dan heb ik ook binnen een paar jaar en vette bak voor de deur staan.quote:
Dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Man man man....
Helaas ook waar.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef nikky het volgende:
Tja. Wonen bij pap en mam.... Zo'n beetje geen kosten. Dan heb ik ook binnen een paar jaar en vette bak voor de deur staan.
Maar mijn vrijheid is mij toch meer lief.
Ik zet alles opzij en ga er vol in.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Man man man....
gecondoleerdquote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Ze woont bij mij in het dorp!!!!!!!
Die vraag stelt ze al via de whatsapp?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Eerste vraag op de date:
''En uhh, heb je een grote pik?''
Daar gaat je woning. Onverkoopbaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
valt ze op meisjes?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik had het stilgehoudenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Sluit prima aan bij de rest.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef nikky het volgende:
Dat is geen sexy dans .... Dat is een hoerendans
Grapje van Ewout denk ikquote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef Reemi het volgende:
"Ik heb vanavond een date met een neger"
Dit kan toch niet echt zijn
Neeeeej!!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Een dikke negerinnen dansquote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef nikky het volgende:
aah, een kennerquote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef nikky het volgende:
Ah, goede vriendin van je?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Haar moeder heeft hetzelfde kapsel..is een familiedingetje blijkbaar. Gezien haar pik-fixatie zal ze toch we van de mannen zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef merino het volgende:
size-queen. Maar volgens mij wil ze gewoon het liefst een dikke vuist in haar doos van een of andere butch lesbo
Jij hebt ook zo'n vreselijk accent?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Jaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik heb een date met een neger
ik dacht het en jij.....quote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef merino het volgende:
size-queen. Maar volgens mij wil ze gewoon het liefst een dikke vuist in haar doos van een of andere butch lesbo
"Net zo'n accent als mij."quote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n vreselijk accent?
quote:
Hij heeft niet echt het licht uitgevonden geloof ik maar verder valt het wel mee lijkt het inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, alles goed en wel, die Friso is geen foute peer. Op zich.
Tja.... Dom Omar zien op Antiliaanse Feesten.... Ik heb nog sessies om wat ik heb gezien een plekje te kunnen gevenquote:
rossige zijn meestal moeilijke mensenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt het licht uitgevonden geloof ik maar verder valt het wel mee lijkt het inderdaad.
Meestal hebben mensen op die leeftijd gewoon 1 of meerdere te storende eigenschappen.. al valt het bij hem wel mee lijkt me? Die vent met z'n stripboeken is erger.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, alles goed en wel, die Friso is geen foute peer. Op zich.
Nee en ook geen bontkraag gelukkigquote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n vreselijk accent?
Ik weet niet hoe maar ik heb haar nog nooit gezienquote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Neeeeej!!!!
Ben je der al eens tegengekomen? Schiet je dan ook in de lach?
Maar wel een dildoparty dusquote:Op maandag 24 maart 2014 21:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee en ook geen bontkraag gelukkig
Ik en mijn moeder schrokken enormquote:Op maandag 24 maart 2014 21:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent echt dapper, dat je het durfde te zeggen
Ik heb deze nog nooit op.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd eens proberen
Maar de Amstel vond ik niks, net ranja
tering, mijn ogen, je av mag wel in een spoilerquote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
Blijkbaar was d'r vorige vriendje niet veel soeps dat Karin gelijk overstapt naar Marcel.
He, het is Friso!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
Blijkbaar was d'r vorige vriendje niet veel soeps dat Karin gelijk overstapt naar Marcel.
Alleen lekker als ie ijskoud is op goed warme dagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd eens proberen
Maar de Amstel vond ik niks, net ranja
Vorige week Amstel Radler gehad. Wat een zoete troepquote:Op maandag 24 maart 2014 21:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb deze nog nooit op.
Amstel Radler vind ik wel lekker
Marcel is één bonk testosteronquote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
ik schrok er al van dat ze door mijn stadje liepen vorige weekquote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik en mijn moeder schrokken enorm![]()
Nee jouw avatar is beterquote:Op maandag 24 maart 2014 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tering, mijn ogen, je av mag wel in een spoiler
Hoiquote:
De fok dildoparty. Karina wil ook vast wel.quote:
Het is wel even wennen jaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:50 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vorige week Amstel Radler gehad. Wat een zoete troep
Nee dat lijkt me gewoon echt heel stom.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De fok dildoparty. Karina wil ook vast wel.
Dacht dat jij een vollere vrouw wel kon waarderen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tering, mijn ogen, je av mag wel in een spoiler
Guust Flater had wel een vriendin ja!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:51 schreef Housekeeper het volgende:
Die oudere kerel is gewoon Guust Flater. Compleet met auto
krokodildo'squote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
Opletten wat je tegenkomt? Krokodillen of zo?
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:51 schreef Housekeeper het volgende:
Die oudere kerel is gewoon Guust Flater. Compleet met auto
Ik hoor net dat het iets minder gevaarlijk is dan het amazone-gebied.quote:
O ja juffrouw Janniequote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Rickario het volgende:
[..]
Guust Flater had wel een vriendin ja!
Oss huist veel rebellen en piraten in de directe omgevingquote:Op maandag 24 maart 2014 21:53 schreef nikky het volgende:
Oh mijn hemel
Gevaar. .... van wat? Een postduif?
scherpquote:
met die roze handboeienquote:Op maandag 24 maart 2014 21:53 schreef IMVHI het volgende:
Karin is meer het mannetje, die domineert Marcel volledig.
In water van 1 meter diepquote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef OProg het volgende:
Waarom heb je in zo'n bootje een zwemvest nodig?
Daarom is het juist goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
Het leek me van te voren al niet echt iets voor hem eigenlijk
Sociale skillsquote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Silenus het volgende:
Hahaha gewoon weglopen zonder ranger jan te bedanken
whahaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Rickario het volgende:
Dat hij niet even zegt dat ze het veilig moeten doen
En dat terwijl hij alle krokodillen en prianhas van ze af heeft geslagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Silenus het volgende:
Hahaha gewoon weglopen zonder ranger jan te bedanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |