SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2014 01:18:15 ]
quote:
Gelukkig maar. Ik had het toch nooit durven en willen doorzetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan nodig ik mijzelf wel uit LittleRabbit. Dat komt helemaal goed, wees niet ongerust.
Zo lief.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Val binnen nu en 10 minuten in slaap![]()
Uhhh ja geen ideequote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon yolo tijdens een vrije week, ja toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uhhh ja geen idee
Het feit dat jij zover weg woont maakt het niet al te makkelijk om even te doen
Ohja dat zou wel kunnenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon yolo tijdens een vrije week, ja toch?
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dat zou wel kunnen
Begin mei heb ik een week vrij
Ieder vakje is een blokuur college, dinsdag en woensdag is practicum. Welke week?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van dat schema, maar je hebt nog een TT ook die week?
December belde, hij wil zijn gifje terug.quote:
5 mei ben ik sowieso weg. Waar zie jij een tentamen?quote:
In die week staat iets met (toets)quote:Op maandag 24 maart 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 mei ben ik sowieso weg. Waar zie jij een tentamen?
Dat wil ik ook kunnen en gezien deze post 10 minuten geleden was.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh, dat is maar een tussentijdse toets, geen tentamen.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In die week staat iets met (toets)
Maar beetje jammer dit
Ik voel onderschatting opkomenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat is maar een tussentijdse toets, geen tentamen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
December belde, hij wil zijn gifje terug.
Weet ik, Rechten komt hier (Leiden) meestal 's middags pas opdagen. Stelletje luie donders.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:35 schreef Paxcon het volgende:
Wat een lange kutdagen trouwens
ik zou dat niet trekken
op ragpenius.com vind je een goede uitleg van haar lyricsquote:Op maandag 24 maart 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil ik ook kunnen en gezien deze post 10 minuten geleden was.
Welterusten Nickifan
Pussy like girls; damn, is my pussy gay?
It's a holiday, play-with-my-pussy day
Pussy this, pussy that, pussy taken
Pussy ride dick like she a Jamaican
Pussy stay warm, pussy on vacation
You loose bitches need a pussy renovation
You could eat it with a pussy reservation
Pussy 'bout to get a standin' ovation
Clap, clap-clap for this pussy, nigga
But I can't give this pussy to a pussy nigga
Dude, het is maar biochemie. Stofje hier, stofje daar, hoppa.quote:
Nou nouquote:Op maandag 24 maart 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, Rechten komt hier (Leiden) meestal 's middags pas opdagen. Stelletje luie donders.
gewoon h2o en co2 enzoquote:Op maandag 24 maart 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, het is maar biochemie. Stofje hier, stofje daar, hoppa.
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou
Ik ben nu nog bezig dus een beetje respect graag
Ja, daarom.quote:
Welterusten en succes met je tentamen morgenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik verlaat jullie voor mijn bed (je staat er mee op en gaat er mee naar bed AZ AZ AZ)
https://soundcloud.com/retteketet/het-az-lied
Welterusten
Ik ga zelfs sjoelen om gemotiveerd aan mijn tentamens te beginnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb op de cam gezien dat LR z'n tentamens tenminste serieus neemt
Zeg jij met je waterquote:Op maandag 24 maart 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]Gewoon yolo man, nu gaan zuipen.
[..]
Ja, daarom.
Ja, dit weekend te veel op. Even matigen.quote:
Daar is niks meequote:Op maandag 24 maart 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welterusten en succes met je tentamen morgen
[..]
Ik ga zelfs sjoelen om gemotiveerd aan mijn tentamens te beginnen.
Je lever is nu toch al verneuktquote:Op maandag 24 maart 2014 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dit weekend te veel op. Even matigen.
Ik kweek wel even een nieuwe, jwz.quote:
Succes met alles binnenhouden vannachtquote:Op maandag 24 maart 2014 01:37 schreef Typisch het volgende:
ik ga maar eens een poging tot slapen doen
doag fokkertjes
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is niks mee
Onderschat niet de concentrerende werking van een potje sjoelen
Ben jij zo'n Et su type met mixdrankjes enzo?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kweek wel even een nieuwe, jwz.
Nee, het is meer mijn maag.
Nee, liever gewoon bier. Daarom ging het ook fout gisteren.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Et su type met mixdrankjes enzo?
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, liever gewoon bier. Daarom ging het ook fout gisteren.
Hequote:Op maandag 24 maart 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was dus het probleem. Ik had gisteren liever bier gehad.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
He
Het gaat denk ik eerder mis als je allemaal van die ranzige zooi drinkt
Oooh ik snap hemquote:Op maandag 24 maart 2014 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was dus het probleem. Ik had gisteren liever bier gehad.
Bij mij ook. Heel mijn knie ligt zelfs open. Gelukkig dien ik met mijn modschap nu een hogerdoel in het leven.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hint, een liter Malibu en snoep gaan niet samen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hint, een liter Malibu en snoep gaan niet samen.![]()
Whehehe, ben ook een paar keer op de grond gedonderd.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij ook. Heel mijn knie ligt zelfs open. Gelukkig dien ik met mijn modschap nu een hogerdoel in het leven.
Bij mij ging het al sinds 1993 goed.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
Bij mij gaat drinken heel 2014 al goed.
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest in de vakantie kotsen na de nodige malibu cola's![]()
Bah
Voel er niks bij. Enige verschil is dat ik nu 6000 ratata plaatjes kan verwijderen in livetopicsquote:Op maandag 24 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whehehe, ben ook een paar keer op de grond gedonderd.
En veel plezier met je modding, misschien dat je het leuker vindt dan ik.
Ja nee maar nu echt goed goedquote:Op maandag 24 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij ging het al sinds 1993 goed.
Ik doe nu alsof uit angst voor banaanvragenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voel er niks bij. Enige verschil is dat ik nu 6000 ratata plaatjes kan verwijderen in livetopics
(En Paxcon dwingen Pieter-Jan Derks en Nicki Minaj op prijs te stellen)
Ben jij mod geweest?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whehehe, ben ook een paar keer op de grond gedonderd.
En veel plezier met je modding, misschien dat je het leuker vindt dan ik.
Waarom zijn ze krom? xDquote:Op maandag 24 maart 2014 01:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe nu alsof uit angst voor banaanvragen
Wacht nou maar tot je eerste opstandige user. (Hint: bij mij was het je favo hommo.)quote:Op maandag 24 maart 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voel er niks bij. Enige verschil is dat ik nu 6000 ratata plaatjes kan verwijderen in livetopics
Zolang je het maar niet bij mij doet.quote:(En Paxcon dwingen Pieter-Jan Derks en Nicki Minaj op prijs te stellen)
Is dat zo lekker? Volgende keer even proberen (ergens van de week dus, hehe).quote:Op maandag 24 maart 2014 01:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee maar nu echt goed goed. Whiskey cream jeweet. Het veroorzaakt leuke dingen.
Dat deed drank eerder nooit.
Ik ben mod in VBL. Iedereen is opstandigquote:Op maandag 24 maart 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht nou maar tot je eerste opstandige user. (Hint: bij mij was het je favo hommo.)
Ja, oké, klopt, je weet wat je te wachten staat.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mod in VBL. Iedereen is opstandig
Nee. Ja het is wel lekker, maar. Je weet best wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat zo lekker? Volgende keer even proberen (ergens van de week dus, hehe).
Nicki zingt ook in een aantal nummers. Wat vind je ervan>?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh
Dat lijkt me nog wel een chill, een tijdelijk forum
Anders zit je er echt zo aan vast
Niet met snoep dus en wel met condooms, oké.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Ja het is wel lekker, maar. Je weet best wat ik bedoel.
Drank.
Volgend jaar weer een kans.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh
Dat lijkt me nog wel een chill, een tijdelijk forum
Anders zit je er echt zo aan vast
Ik ben zelden zo ontroerd geweestquote:Op maandag 24 maart 2014 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki zingt ook in een aantal nummers. Wat vind je ervan>?
Pizzaquote:Op maandag 24 maart 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet met snoep dus en wel met condooms, oké.
Nou ik sta niet echt te springen hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet met snoep dus en wel met condooms, oké.
[..]
Volgend jaar weer een kans.
Weet niet of dat gaat werken bij hem.quote:
Ik ga je volgend jaar voordragen.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik sta niet echt te springen hoor
Hmm, hem? Hemsu?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet of dat gaat werken bij hem.
Zijsuquote:Op maandag 24 maart 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hemsu is wel een goede anti-Sherlock ja.
Je hebt er een positieve note bijquote:Op maandag 24 maart 2014 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben zelden zo ontroerd geweest
Even een traantje wegpinken
Och ik zou geen nee zeggenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet of dat gaat werken bij hem.
[..]
Ik ga je volgend jaar voordragen.
10/10 zou op Facebook zetten.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:53 schreef RockNijntje het volgende:
Topzo is verliefdwordende op Bottomsu.
Nou ja, bottomsu is eigenlijk ieder jaar het grootste probleem. Dus veel plezier dan.quote:
Wauw, nog echt ookquote:Op maandag 24 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt er een positieve note bij
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis vEtsu wel een beetje in mijn leven. Met zijn schattige lach en heerlijke krulletjes
Deze user durft zijn fouten toe te geven en heeft een exceptionele groei doorgemaakt als user. De eens zo opstandige en vervelende user heeft zich ontpopt tot een ware vlinder.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wauw, nog echt ook
Ik ben alleen te gierig om een abo te nemen dus ik zal hem nooit bekijken
Hiermee heb ik natuurlijk wel de kans op een ban aanzienlijk verkleind
Oh wowquote:Op maandag 24 maart 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze user durft zijn fouten toe te geven en heeft een exceptionele groei doorgemaakt als user. De eens zo opstandige en vervelende user heeft zich ontpopt tot een ware vlinder.
Positieve note +1
Opbokken, poten thuis.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis vEtsu wel een beetje in mijn leven. Met zijn schattige lach en heerlijke krulletjes
quote:
Ik heb hem op FB.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:56 schreef RockNijntje het volgende:
Doe geen zaken met homo's.
Oh Pax wie ben jij dan trouwens?
Ga maar zoeken bij Rez of bij Bottomsu (ofzo)quote:Op maandag 24 maart 2014 01:56 schreef RockNijntje het volgende:
Doe geen zaken met homo's.
Oh Pax wie ben jij dan trouwens?
DM.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ardan? Jordy? Ja het is Jordy he.
Ohquote:Op maandag 24 maart 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
Nijn heeft er een dubbeldate en paalkamperen op ingezet.
Paalkamperen is een lange dubbeldate hè.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga echt niet dubbeldaten met jullie. Singledaten gaat al mis.
Paal, lang. Lol.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paalkamperen is een lange dubbeldate hè.
Neuken in een tentje, klaarkomen op elkaars gekreun, en dan wisselen. #hossellevenquote:
Jij bent zeker ook uit op zo'n liefdevolle note?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:06 schreef Rezania het volgende:
Ik luister Nicki btw, nu blij LR?
Give Me All Your Luvin', a song by Madonna, Nicki Minaj and M.I.A. on Spotify.
I Don’t Give A, a song by Madonna and Nicki Minaj on Spotify.
Die heb ik al.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook uit op zo'n liefdevolle note?
Er is echt iets mis met jou en als ik dat zeg dan is het echt gruwelijk mis, gruuuuuuuut.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neuken in een tentje, klaarkomen op elkaars gekreun, en dan wisselen. #hosselleven
Ik luister nuquote:Op maandag 24 maart 2014 02:06 schreef Rezania het volgende:
Ik luister Nicki btw, nu blij LR?
Give Me All Your Luvin', a song by Madonna, Nicki Minaj and M.I.A. on Spotify.
I Don’t Give A, a song by Madonna and Nicki Minaj on Spotify.
Haha, trauma!quote:Op maandag 24 maart 2014 02:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is echt iets mis met jou en als ik dat zeg dan is het echt gruwelijk mis, gruuuuuuuut.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 24 maart 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
Liefhebbers luisteren gewoon wat ze zelf leuk vinden.
Wat bij mij neerkomt op black metal, metal, rock, rap, hier en daar wat schlager etc. etc.quote:
Maar gezien je kennis over Varg, luister je dan ook black metal?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
Vanaf hard rock is het wel te hebben.
En soms wat uitspattingen. Op dit moment nightstep.
Klopt geen flikker van, zou echt extreem links moeten zijn.quote:
Yishquote:Op maandag 24 maart 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar gezien je kennis over Varg, luister je dan ook black metal?
Ik ga niet weer in op een gesprek over links- en rechtshandigheid. Omg damnquote:Op maandag 24 maart 2014 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt geen flikker van, zou echt extreem links moeten zijn.
Hersenhelft joh.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga niet weer in op een gesprek over links- en rechtshandigheid. Omg damn.
Bijzonder hoe dat per persoon compleet kan verschillenquote:Op maandag 24 maart 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bij mij neerkomt op black metal, metal, rock, rap, hier en daar wat schlager etc. etc.
Al kan ik wel echt van het eerste genieten en de rest enkel op prijs stellen.
quote:
Is wel chille achtergrondmuziek jaquote:Op maandag 24 maart 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Momenteel dit op. Echt een hele experimentele/trippende BM band uit Frankrijk. Heerlijk op wegdromen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 02:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb qua metal en zo niet echt een max. Daarom zeg ik maar altijd dat het vanaf hard rock wel te doen is.
Geen haat hoor. Doe sowieso niet mee aan het hele tr00 kvlt metal gezeik, zolang een band zelf maar doorheeft/toegeeft dat ze veranderen om welke reden dan ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is wel chille achtergrondmuziek ja.
Dit blijft voor mij een geweldig nummer.
Ja, DF, haters gaan haten.
sterktequote:
Kun je dit ook handlen?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie zelfs de humor van grindcore in. Tel uit je winst.
quote:Op maandag 24 maart 2014 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je dit ook handlen?
Mijn moeder wilde me naar een gesticht sturen toen ik dit veel luisterde.
Handelen? Hier geniet ik juist echt van. DSBMquote:Op maandag 24 maart 2014 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je dit ook handlen?
Mijn moeder wilde me naar een gesticht sturen toen ik dit veel luisterde.
Is leuk joh. Niemand verwacht de muziek vaak ook achter mij. Al wordt dat vaak wel snel genoeg duidelijk gezien ik het nou niet bepaald verberg.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bijzonder hoe dat per persoon compleet kan verschillen
Op (soft)rock na vind ik ze allemaal verschrikkelijk
En als je een ruige baard zou laten staan is het helemaal niet meer te missenquote:Op maandag 24 maart 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is leuk joh. Niemand verwacht de muziek vaak ook achter mij. Al wordt dat vaak wel snel genoeg duidelijk gezien ik het nou niet bepaald verberg.
Alhoewel. Sinds dit jaar laat ik mijn haar wel groeien
Woeste viking dit dat. Had ik jouw blonde manen maar.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En als je een ruige baard zou laten staan is het helemaal niet meer te missen
quote:Op maandag 24 maart 2014 02:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben klein en zie er uit als 12. Als ik zeg dat ik dit luister wordt iedereen gek en haken de meesten af. Maar dat vind ik niet erg. De blijvers zijn interessant, die anderen zijn het niet waard.
Altijd wel een mooie test hehe.
Nu echt weg, gruuut.
quote:Op maandag 24 maart 2014 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woeste viking dit dat. Had ik jouw blonde manen maar.
Ja...
Dat werd weer in een recordsnelheid homogetint
[..]De vooroordelen zijn niet mals en ik heb de hoop het tegen te gaan allang opgegeven.
quote:Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
Oogbal???quote:Op maandag 24 maart 2014 09:56 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik, maar alleen als ik een van je ogen aan mag raken.
tis watquote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Zo mooi, er komt sinds kort een Amerikaan langs hier in de weggeef enz. Hij lijkt een beetje op een kleine Mexicaan maar heb hem net gevraagd en hij komt California, fack dat verruil je toch niet voor Nederland
waaromquote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Zo mooi, er komt sinds kort een Amerikaan langs hier in de weggeef enz. Hij lijkt een beetje op een kleine Mexicaan maar heb hem net gevraagd en hij komt California, fack dat verruil je toch niet voor Nederland
Misschien vond hij het te warm in California. Ze hebben daar zomer temperaturen in de winter.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Correct maar ik ben nu gezegend dus mijn arm aanraken heeft het zelfde effectquote:Op maandag 24 maart 2014 11:06 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, want dat is het gene waar je Obama hebt gezien toch?
'K raak je avatar wel aan, werkt vast ook wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Correct maar ik ben nu gezegend dus mijn arm aanraken heeft het zelfde effect
Als je echt mijn oogbal aan wil raken mag dat wel als je eerst je handen wast
Graag gedaan. Obama is veel minder zwart als op tv trouwensquote:Op maandag 24 maart 2014 11:33 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
'K raak je avatar wel aan, werkt vast ook wel.![]()
Ok, interessant.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Obama is veel minder zwart als op tv trouwens
Ja leuk he. Er waren veel mensen die foto's gingen maken maar dat heb ik niet gedaan hoorquote:
Heb je trouwens ook andere wereldleiders gezien?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja leuk he. Er waren veel mensen die foto's gingen maken maar dat heb ik niet gedaan hoor
Nee alleen Obama ik liep net langs en de NOS enzo gingen gelijk spastisch rennen om hem te filmenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:38 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook andere wereldleiders gezien?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
geslaagd voor mijn rijbewijs
whoop whoop
Dankuuquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
whoop whoop
Jaaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:43 schreef krullenbolletje het volgende:
De verzekering heeft nog geen goedkeuring gegeven dus mijn operatie gaat niet door donderdag
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
whoop whoop
Dankuwelquote:
whoop whoop
Aah jezus dat is balen zegquote:Op maandag 24 maart 2014 11:43 schreef krullenbolletje het volgende:
De verzekering heeft nog geen goedkeuring gegeven dus mijn operatie gaat niet door donderdag
feliquote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
whoop whoop
yupquote:
Dankudankuquote:
We belde op en toen zei die man dat het werd doorgestuurd naar een medisch adviseur om rede onbekend en dat het nog wel even kan duren voordat ik word afgewezen of niet. Ondertussen sta ik weer onderaan de wachtlijst bij het ziekenhuis. Altijd leuk nadat de chirurg zei "je wordt sowieso goedgekeurd het is meer een formaliteit".quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks laten weten ook?
Dat kan toch nog steeds zo zijn?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We belde op en toen zei die man dat het werd doorgestuurd naar een medisch adviseur om rede onbekend en dat het nog wel even kan duren voordat ik word afgewezen of niet. Ondertussen sta ik weer onderaan de wachtlijst bij het ziekenhuis. Altijd leuk nadat de chirurg zei "je wordt sowieso goedgekeurd het is meer een formaliteit".
Ik bedoel meer, die kan het toch nog gewoon goedkeuren? Grote kans van wel, gezien je binnen de regels valt zoals je zelf al zei.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want dan was het niet doorgestuurd naar de medisch adviseur.
Kennelijk is donderdag tekort dag.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, die kan het toch nog gewoon goedkeuren? Grote kans van wel, gezien je binnen de regels valt zoals je zelf al zei.
Wel heel zuur. Nog langer in spanning ookquote:Op maandag 24 maart 2014 11:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want dan was het niet doorgestuurd naar de medisch adviseur.
Er is blijkbaar iets dat afwijkt waardoor er een medisch adviseur aan te pas moet komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, die kan het toch nog gewoon goedkeuren? Grote kans van wel, gezien je binnen de regels valt zoals je zelf al zei.
Ah meisje tochquote:Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zit er echt een beetje doorheen nu
Gewoon 24 uur toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is donderdag tekort dag.
Blijkbaar, maar dat betekent toch niet dat het meteen niks meer gaat worden?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er is blijkbaar iets dat afwijkt waardoor er een medisch adviseur aan te pas moet komen.
Ik ging in 5 minuten van over 3 dagen geopereerd worden naar misschien wel nooit geopereerd worden dus ik kan het niet relativeren op dit moment. Maar ik voel een paniek aanval opkomen dus ik ga wat anders doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon 24 uur toch?
[..]
Blijkbaar, maar dat betekent toch niet dat het meteen niks meer gaat worden?
Hier een hipster plaatje
[ afbeelding ]
Joe. Ga een rondje hardlopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ging in 5 minuten van over 3 dagen geopereerd worden naar misschien wel nooit geopereerd worden dus ik kan het niet relativeren op dit moment. Maar ik voel een paniek aanval opkomen dus ik ga wat anders doen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
whoop whoop
Wat een gekut zeg..quote:Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We belde op en toen zei die man dat het werd doorgestuurd naar een medisch adviseur om rede onbekend en dat het nog wel even kan duren voordat ik word afgewezen of niet. Ondertussen sta ik weer onderaan de wachtlijst bij het ziekenhuis. Altijd leuk nadat de chirurg zei "je wordt sowieso goedgekeurd het is meer een formaliteit".
Tot snel, rustig aan he.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ging in 5 minuten van over 3 dagen geopereerd worden naar misschien wel nooit geopereerd worden dus ik kan het niet relativeren op dit moment. Maar ik voel een paniek aanval opkomen dus ik ga wat anders doen.
Dit jaquote:
is er nog een kans dat donderdag doorgaat, of is dat sowieso van de baan?quote:
Nee dat is afgezegd volgens de verzekering heeft het ook geen nut om voor vrijdag te bellen om te kijken hoe het staat dus tot dan weet ik sowieso niks.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er nog een kans dat donderdag doorgaat, of is dat sowieso van de baan?
fijn. hadden ze zich dat niet eerder kunnen bedenken?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat is afgezegd volgens de verzekering heeft het ook geen nut om voor vrijdag te bellen om te kijken hoe het staat dus tot dan weet ik sowieso niks.
Blijkbaar niet het is dat we zelf hebben gebeld anders waren we er donderdag ochtend in het ziekenhuis achter gekomenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fijn. hadden ze zich dat niet eerder kunnen bedenken?
wat zou zoiets kosten om het zelf te betalen als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet het is dat we zelf hebben gebeld anders waren we er donderdag ochtend in het ziekenhuis achter gekomen
Volgens Google rond de 5000 euroquote:Op maandag 24 maart 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zou zoiets kosten om het zelf te betalen als ik vragen mag?
Borstverkleiningquote:Op maandag 24 maart 2014 13:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor operatie? Volgens mij heb ik iets gemist.
O rlyquote:Op maandag 24 maart 2014 13:40 schreef Bitterlemon het volgende:
Nou ja, dat doe je niet zomaar, dus daar zal je vast wel goede redenen voor hebben.
beter dan heel veel geldquote:Op maandag 24 maart 2014 13:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Volgens Google rond de 5000 euro
nee, dat kan ik me voorstellen, maar stel de verzekering zou het echt niet betalen dan is 5000 wel niet iets makkelijk bij elkaar te sparen. maar daar wil je natuurlijk liever niet op wachtenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Of het nou 5000 of 50.000 was ik kan het allebei niet betalen
Met mijn huidige inkomen zou dat 5+ jaar durenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat kan ik me voorstellen, maar stel de verzekering zou het echt niet betalen dan is 5000 wel niet iets makkelijk bij elkaar te sparen. maar daar wil je natuurlijk liever niet op wachten
Gewoon spontaan ernstige rugpijn krijgen als de verzekering nee zegt.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met mijn huidige inkomen zou dat 5+ jaar duren
Heb ik alquote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon spontaan ernstige rugpijn krijgen als de verzekering nee zegt.
gwoon swart rije ja tog.quote:
Tijd voor een KLB topiek danquote:Op maandag 24 maart 2014 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
Leek ik 4e wachtende te zijn bij de jumbo, was het vooraan een stelletje
Ohquote:
Eigenlijk zou ik gewoon een kar vol boodschappen moeten laden. Bij een van de schappen staan het dichtste bij de kassa en dan het juist moment af wachtenquote:
Ja maar ik bedoelde nog meer, ernstig ernstig zeg maar. Dat je niet meer kan staan en lopen enzo.quote:
Dan ben je toch eigenlijk de 3e, zij gaan immers tegelijk. Of zie ik dit nu verkeerd?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
Hollanderquote:Op maandag 24 maart 2014 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
Balen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
Komen best vaak terug. Vermoed dat de blokker ofzo ze binnenkort wel weer heeftquote:
Anders het Kruidvat wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komen best vaak terug. Vermoed dat de blokker ofzo ze binnenkort wel weer heeft
quote:
Maringoquote:
Sorryquote:
Ik had een paar jaar geleden een agenda hiervanquote:
Dat is vet lief.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een agenda hiervan
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Gvd, ik open net msn voor de lol. Van de 10 mensen die bij vrienden staan zou ik er nu 8 moeten schrappen.
Msn. De leven
.
Msn? Je kan toch alleen nog Skypen?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Gvd, ik open net msn voor de lol. Van de 10 mensen die bij vrienden staan zou ik er nu 8 moeten schrappen.
Msn. De leven
.
Msn reviverquote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Msn? Je kan toch alleen nog Skypen?
Toen er echt nog MSN messenger op mn computer stond ging ik eens op mijn oude emailadres inloggenecht wat de fuck doen kinderen op het internet
zo veel mensen die ik niet ken met vage msn namen
vroegah, toen msn nog leuk wasquote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen er echt nog MSN messenger op mn computer stond ging ik eens op mijn oude emailadres inloggenecht wat de fuck doen kinderen op het internet
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:!!--*`"-,. MoIrAdot .,-"'*--!!
want de a was niet al goed genoeg?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mij was het altijd: * anisha.
Stond ik meestal bovenaan de lijst![]()
Mensen met die gekke tekensquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 24 maart 2014 16:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mij was het altijd: * anisha.
Stond ik meestal bovenaan de lijst![]()
zou toch bijna zeggen dat msn "voor jouw tijd" wasquote:Op maandag 24 maart 2014 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Echt zo chill om dat icoontje weer in je taakbalk te hebben.
Als jij met 150 euro aan boodschappen had en je zou 4e wachtende zijn en het gratis kreeg zou jij best wel blij zijn gok ik.quote:
Deed ik soms ookquote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HerkenbaarBetere manier van aandachtstrekken wel, dan de lui die continu online - offline gingen
:'_
Vast wel. alleen koop ik nooit voor 150 aan boodschappenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij met 150 euro aan boodschappen had en je zou 4e wachtende zijn en het gratis kreeg zou jij best wel blij zijn gok ik.
diegene die werd geholpen was een koppel (eerst dacht ik van niet) en dan was ik nu dus idd 3e wachtende in palats van 4e.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan ben je toch eigenlijk de 3e, zij gaan immers tegelijk. Of zie ik dit nu verkeerd?
Laat even wat van je horen.
x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |