iddquote:Op maandag 24 maart 2014 00:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Deze ook. 1 gesprekje met de dok en een x-ray en klaar.
Je vergeet wajongquote:Op maandag 24 maart 2014 08:31 schreef Starm het volgende:
Morgen.
Weer tijd voor school/werk/sociale werkplaats
Weer een paar boompjes bij plantenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:49 schreef WcPot het volgende:
Straks dat c1000 hok maar eens aan slingeren
#broekieuitquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:35 schreef Studiotje het volgende:
Ik was weer bij de C1000 WcPot
Ze hadden alleen mijn douchegel niethoe moet ik nou mijn fleshlight doorsoppen
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik toch heb meegemaakt vandaag. Ik was bij een C1000 in Amersfoort. Alles ging goed. Totdat er zo even 6 flessen met douchegel uit een container kapot vallen. Bij 3 is de dop afgebroken en de andere 3 waren geplet. Heb ik weer. Hopelijk zat er niemand te wachten op douchegel
Tja. Speciaal voor jou gedaan, had geen ander antwoord verwachtquote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe sommige slimme mensen toch zo dom kunnen zijn
Laat Banaanquote:Op maandag 24 maart 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe sommige slimme mensen toch zo dom kunnen zijn
Ja godverdommequote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik toch heb meegemaakt vandaag. Ik was bij een C1000 in Amersfoort. Alles ging goed. Totdat er zo even 6 flessen met douchegel uit een container kapot vallen. Bij 3 is de dop afgebroken en de andere 3 waren geplet. Heb ik weer. Hopelijk zat er niemand te wachten op douchegel
WAt is dezequote:Op maandag 24 maart 2014 20:09 schreef Starm het volgende:
[ afbeelding ]
TV SC en Toto ( anders verliezen wij ) vs ONZ
Curvefever, een online spelletje wat je met max 8 mensen kan spelen.quote:
quote:
Die Kia staat daar wel handigquote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Om het goed te maken![]()
Wel kijken he anders heb ik dit voor niks geupload![]()
Het is een Ford Ka maar ik begrijp om welke auto het gaat dat gele gebakje zekerquote:
Wat een faalquote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is een Ford Ka maar ik begrijp om welke auto het gaat dat gele gebakje zeker
Ik ga keer meedoenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Starm het volgende:
[..]
Curvefever, een online spelletje wat je met max 8 mensen kan spelen.
De bedoeling is om je eigen lijntje en het lijntje van de tegenstander niet te raken, wie overblijft wint.
Ik kijk er eigenlijk al niet meer vanop. Nu ging die auto snel weg. Soms krijg ik ook wel eens te horen van kan je er niet omheenquote:
Waar zet je je bak neer danquote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kijk er eigenlijk al niet meer vanop. Nu ging die auto snel weg. Soms krijg ik ook wel eens te horen van kan je er niet omheenIk moet eens een paar auto's klem zetten dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. Chauffeur ik moet nu onmiddellijk weg ik heb een afspraak om 10:00u ik moet nu echt weg ik kan er niet langs kan je je vrachtauto niet in een parkeervak zetten of op de stoep
blablabla. leeg al 18 ton en dat op een stoep zetten is de gemeente blij mee
Meestal gewoon op de losplaats. Maar meestal rij ik stukgoed. En dan kom je nog wel eens een kleine straatjes en dan laat ik de vrachtwaggel gewoon op de straat staan. Een stoep heb je er zo uit liggen. Met dat gewicht. Krijg je weer van die gepensioneerde opa's op elektrische fietsen die dan gaan zeggen. Ik zag het wel dat je over de stoep ging ik ga je kenteken doorgeven aan de gemeente en er vervolgens niks meer van weer horenquote:
Het is ook nooit goed. Want natuurlijk ook zeiken als je geen producten levertquote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Meestal gewoon op de losplaats. Maar meestal rij ik stukgoed. En dan kom je nog wel eens een kleine straatjes en dan laat ik de vrachtwaggel gewoon op de straat staan. Een stoep heb je er zo uit liggen. Met dat gewicht. Krijg je weer van die gepensioneerde opa's op elektrische fietsen die dan gaan zeggen. Ik zag het wel dat je over de stoep ging ik ga je kenteken doorgeven aan de gemeente en er vervolgens niks meer van weer horen
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man, ik zou zo'n absurde train-airhorn in die truck zetten. En dan als mensen moeilijk doen gewoon daar aan jassen. Bam, klaar.
Wilde dequote:Op maandag 24 maart 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je stickertje bent met al diehehe
Dit is gewoon briljant hoor:
Met Banaan in je team win je nooitquote:Op maandag 24 maart 2014 22:32 schreef Starm het volgende:
[..]
Curvefever, een online spelletje wat je met max 8 mensen kan spelen.
De bedoeling is om je eigen lijntje en het lijntje van de tegenstander niet te raken, wie overblijft wint.
Hebben vandaag een keer gewonnen. 2 games gingen echt goed vandaag. Achja, ik begin het nu wel daadwerkelijk leuk te vindenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met Banaan in je team win je nooit![]()
Geintje Banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |