Had deze, Kipfilet (schoongemaakt) (rauw) (5kg) maar volgens mij is die er niet meer?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke kip heb je? Ik ga voor die los pollos

hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
Holy shit
http://www.dailymail.co.u(...)ed-heart-attack.html
Ga maar snel cutten Ray

Whahaha de BMI calculator van de hartstichting kan zijn gewicht niet eens aan, max is 250 kgquote:Op maandag 24 maart 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
mijn BMI is 32 de zijne 90? en een bf van 88%?

lolquote:Op maandag 24 maart 2014 13:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Whahaha de BMI calculator van de hartstichting kan zijn gewicht niet eens aan, max is 250 kg

gewoon niet doen yuriquote:Op maandag 24 maart 2014 13:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vorige week van die color doekjes voor de in de wasmachine gekocht; als ik de gekleurde en witte was bij elkaar doe, dan moet het toch goed gaan?
#durfttevragen

Elke dag frietjesquote:Op maandag 24 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
hij is van 21 naar 22 jaar van 40 stone naar 66 stone gegaan. Dat is een gain van 165kg in 1 jaar!
deden ze de hele dag frituren en dronk hij 'savonds het afgekoelde vet op ofzo??!?

Je kan nooit teveel chocola eten.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Elke dag frietjes
Damn, gister teveel chocolade op (=500 kcal teveel). Nu cutten op 1000kcal. Geen zin om de hele dag te vasten of extra cardio te doen.
 balansdagje
 balansdagje

Lol hypocrietquote:Op maandag 24 maart 2014 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel chocola eten.
Lekker compenseren GRSbalansdagje

lolquote:Op maandag 24 maart 2014 14:53 schreef seto het volgende:
die shit werkt alleen bij mensen die niet liften en manlets
als je langer dan 1.80 bent kan hij niks meer bij je

heb je niks aan tegenover 3 bontkraagjes met een mesquote:

Als je vijand een mes heeft dan moet je gewoon wegrennen, punt, ook al ben je een Krav Maga master. Een junkie met een mes is ontzettend onvoorspelbaar, daar ga je echt niets aan veranderen met Krav Maga.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
heb je niks aan tegenover 3 bontkraagjes met een mes

Hey bemoei je met je eigen knikkers.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha wordt hier eventjes hard op zijn vingertjes getikt zeg!!!

verstandig gesprokenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je vijand een mes heeft dan moet je gewoon wegrennen, punt, ook al ben je een Krav Maga master. Een junkie met een mes is ontzettend onvoorspelbaar, daar ga je echt niets aan veranderen met Krav Maga.

Nee man, doe linkje in DM dan fgt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey bemoei je met je eigen knikkers.
Heb je me nog gezien op tv???
No doubt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
verstandig gesproken
mocht ik ooit kinderen krijgen (waar ik niet vanuit ga) gaan ze sowieso op een zelfverdedigingsport. al is het maar om die pestkop van 2 klassen hoger de baas te kunnen
Goeie kwoot.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:01 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
RIP vandaag zou zijn 25e verjaardag geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |