Goeden topic was datquote:
Eerlijk, maar ik vind zon man echt niet aantrekkelijk. Date nu met iemand die aardig verdient en rijke ouders heeft... en dat is al even wennen. Laat staan zo'n phaggot.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef fathank het volgende:
[..]
lol lekker pochen met de poen van je pappie en alles op internet posten om maar bevestiging te krijgenbeter presteer je zelf iets behalve een pokertoernooitje winnen met andermans poen
Van deze dan die RUG, maar er moeten betere te verzinnen zijn. Iets als PL totaal: 400kg.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:03 schreef Klokov het volgende:
TT-suggesties:
- Els Borst bijna 400 voorkeursstemmen
- Casa 400
- RUG 400 jaar
- Zombie Nation - Kernkraft 400
- Bijna 400 tips in zaak Els Borst
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.jmouders.nl/F(...)hter-in-bad-doen.htmik kreeg hier wel stijfje van eerlijk waar
Ga dat dan maar weer eens doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik doe nu ppl 5x5 maar heb al ruim een maand niet meer gesquat.
Ik heb gelukkig wel traps, delt, chest, obliques en quad genetics. Zit nu weer een weekje aan creatine en alles knalt er echt uit. Abs lacken alleen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Dima niet meer squat.
En ik denk dat wel allemaal wel een voorstelling kunnen maken hoe die buik van Dima er uit ziet.
Sterkte, henk. Het is wat als je met je neuspuistjes en AH vs Lidl kipissues alleen hier terecht kunt.quote:
Zitten hier genoeg mensen boven de 400kgquote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Van deze dan die RUG, maar er moeten betere te verzinnen zijn. Iets als PL totaal: 400kg.
[..]die vent is gewoon ziek IMHO.
duurt nog ff voordat ik daar ben. vooral die bench. deadlift en squat zou zonder al teveel problemen haalbaar moeten zijn. Oude squat pr is 3x145 kg. daar zou ik toch wel weer snel naar toe moeten kunnen groeienquote:Op maandag 24 maart 2014 11:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zitten hier genoeg mensen boven de 400kg
100 bench
130 squat
170 deadlift
en je bent er al (desalniettemin goede stats trouwens)
Binnenkort eerste bestelling doen daar voor 10kg kip, portie zalm en 18 burgers. Nog meer reviews?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef stoeltafel het volgende:
Dat bad verhaal, wtf
Speltip Titanfall
Vanavond weer lekker trainen
Zomer komt eraan, 5 april motor ophalen, niet gek
Net twee hamburgers gegeten van musclemeat, low fat burger, dikke aanrader voor iedereen, ook voor de student, 7 stuks voor 10e
zaterdag bij de appie schaal met 8 hamburgers meegenomen want 35% korting. Vreselijke hollander die ik ook benquote:Op maandag 24 maart 2014 12:47 schreef stoeltafel het volgende:
Dat bad verhaal, wtf
Speltip Titanfall
Vanavond weer lekker trainen
Zomer komt eraan, 5 april motor ophalen, niet gek
Net twee hamburgers gegeten van musclemeat, low fat burger, dikke aanrader voor iedereen, ook voor de student, 7 stuks voor 10e
Beetje eetbaar? Meer verdienen is minder zorgenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
zaterdag bij de appie schaal met 8 hamburgers meegenomen want 35% korting. Vreselijke hollander die ik ook ben
Ik koop vlees enkel met 35% korting. Altijd s avonds Ff vlees gieren.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
zaterdag bij de appie schaal met 8 hamburgers meegenomen want 35% korting. Vreselijke hollander die ik ook ben
Zeker grote vriezerquote:Op maandag 24 maart 2014 12:56 schreef stoeltafel het volgende:
Zal je niet tegen vallen, kip is goed te doen. Dan heb je een aardige vriezer of niet? Eet de kip wekelijks. Zal binnenkort is wat groente bij hun bestellen.
Welkom terug. Hoe is het in The Hague?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:08 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor alle support jongens, jullie hebben mij door deze twee donkere dagen heen geholpen (in b4 mcnulty grappen)
Merk er niet zo heel veel van. Rijdt wel veel politie rond, bij de brandweerkazerne staan allemaal legerwagens (zal zo foto posten) en je hoort vaak helikopters en vliegtuigen. Ik ga morgen (nu werken) even een rondje fietsen richting het World Forum, ff ramptoeristen.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe is het in The Hague?
kan niet, hele gebied is afgezetquote:Op maandag 24 maart 2014 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Merk er niet zo heel veel van. Rijdt wel veel politie rond, bij de brandweerkazerne staan allemaal legerwagens (zal zo foto posten) en je hoort vaak helikopters en vliegtuigen. Ik ga morgen (nu werken) even een rondje fietsen richting het World Forum, ff ramptoeristen.
prima te hachelen uit de grillpan. italiaanse bol, bacon kaas sla rode ui mayo curry, rostirondjes on the sidequote:Op maandag 24 maart 2014 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Beetje eetbaar? Meer verdienen is minder zorgenMaar kan je het niet beter online bestellen? Doe ik ook met vlees, bulk is bijna altijd goedkoper.
Wel prima idee, vers en niet duur, heb alleen een hekel om steeds naar de supermarkt te gaan daarom online shoppenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik koop vlees enkel met 35% korting. Altijd s avonds Ff vlees gieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |