1,94 masterracequote:Op maandag 24 maart 2014 17:45 schreef seto het volgende:
[..]
is al goed klokovje ik weet dat je niet meer met originele comments kan komen
maandag is mijn halve dag bitch, ik lig al sinds 13.00 op de bank te vegeterenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Yeahhh 5 uur geweest
Box JB, Montelly, Ray, Henk, VMS en alle andere kantoorslaven die ik vergeet.
gratis breedbeeld, de lucky bastardquote:Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef Klokov het volgende:
Beetje een beperkte blik op je beeldscherm denk ik Seto.
maar heb je ook een lange pik?, want daar draait het bij die bitches om.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:47 schreef Klokov het volgende:
Straks even weer meten, was laatst 2mm groter dan eerder. Zit nu op 1,934. Nog 1mm en ik kan mezelf weer 1,94 noemen.
ik weet zeker dat als je die grap blijft maken iemand er een keer om gaat lachen maatjequote:
haha, je zei maatjequote:Op maandag 24 maart 2014 17:50 schreef seto het volgende:
[..]
ik weet zeker dat als je die grap blijft maken iemand er een keer om gaat lachen maatje
zet hem op!!!
Morgen 8-16 werken en er om 18u en een tentamentje achteraan knallen, heerlijk man.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Yeahhh 5 uur geweest
Gvd ik piste zowat in mn broek netquote:
Deze man weet, gym slopen zometeen, chestday errdayquote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Yeahhh 5 uur geweest
Miss ga ik zaterdag iemand hitten, fingers crossedquote:
Je moest eens weten broertjequote:Op maandag 24 maart 2014 18:35 schreef seto het volgende:
duidelijk geen pua meester die montelly
"misschien"
"fingers crossed"
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
Imo moet Ray gewoon een wekelijkse vlog maken.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:43 schreef seto het volgende:
je bent echt kapot slecht daarin klokov
steenbeen lungevoetbal rofl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |